Zielona Góra: Projekt budowy boiska przy Zespole Edukacyjnym Nr 2 w Zielonej Górze przy ul. Leopolda Staffa 10 wraz z nadzorem autorskim
Numer ogłoszenia: 145143 - 2007; data zamieszczenia: 20.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4564100, 4564403 do 05, fax 068 4564155, 4564455.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.zielona-gora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt budowy boiska przy Zespole Edukacyjnym Nr 2 w Zielonej Górze przy ul. Leopolda Staffa 10 wraz z nadzorem autorskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. W ramach zadania należy wykonać: 3.2. opracowanie dokumentacji projektowej budowy 4 boisk o nawierzchni sztucznej, która musi uwzględniać: 3.1.1. boisko do piłki siatkowej o wymiarach: 18,0m x 9,0m z pasem autowym szerokości 1,0 m wokół boiska, 3.1.2. boisko do piłki ręcznej o wymiarach: 20,0m x 40,0m z pasem autowym szerokości 1,0 i 2,60 m wokół boiska, 3.1.3. boisko do piłki koszykowej o wymiarach: 28,0m x 15,0m z pasem autowym szerokości 1,0m wokół boiska, 3.1.4. kort tenisowy o wymiarach: 24,0m x 11,0m 3.1.5. odwodnienie i oświetlenie boisk, 3.1.6. elementy małej architektury (ławki, ciągi komunikacyjne, kontenery na śmieci), 3.1.7. zaprojektowanie piłkochwytów oraz dodatkowych ogrodzeń i bram w porozumieniu z dyrektorem szkoły. 3.3. Dokumentacja musi zawierać: 3.3.1. projekt zagospodarowania terenu (uwzględniającego zieleń, oświetlenie boiska, obiekty małej architektury tj. ławki, śmietniki w ilości 6 egz. + wersja elektroniczna w formacie pdf. (Adobe Reader), 3.3.2. branżowe projekty budowlano-wykonawczych w ilości 6 egzemplarzy + wersja elektroniczna w formacie pdf. (Adobe Reader), 3.3.3. kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót dla oferentów z podziałem na branże - po 2 egz. dla każdej z branż + wersja elektroniczna w formacie xls. (Excel), 3.3.4. szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót z podziałem na branże - 2 egz. + wersja elektroniczna w formacie pdf. (Adobe Reader), 3.3.5. opis przedmiotu zamówienia dotyczący wszystkich branż - 2 egz. + wersja elektroniczna, 3.3.6. decyzję o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenie robót budowlanych na przedmiotowy zakres opracowania i uzyskanie akceptacji właściwego organu administracji architektoniczno-budowlanej, 3.3.7. niezbędne uzgodnienia do uzyskania pozwolenia na budowę, 3.4. Projektant we własnym zakresie wykona: 3.4.1. niezbędne uzgodnienia, opinie, ekspertyzy i pozwolenia w zakresie obowiązujących przepisów niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę, 3.4.2. niezbędne badania geotechniczne, 3.4.3. aktualizację mapy do celów projektowych w zakresie niezbędnym do realizacji zadania, 3.4.4. inwentaryzację terenu w zakresie koniecznym dla rozwiązań projektowych - zamawiający nie dysponuje dokumentację projektową ani inwentaryzacją terenu, 3.5. Projekt budowlany i budowlano-wykonawczy wykonać zgodnie z rozporządzeniami Ministra Infrastruktury: 3.5.1. - z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z dnia 10 lipca 2003r. Nr 120, poz. 1133). 3.5.2. - z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z dnia 16 września 2004r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.). 3.5.3. Przedmiar robót powinien zawierać: zestawienie przewidywanych do wykonania robót podstawowych w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazania podstaw ustalających szczegółowy opis z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót podstawowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. (Dz. U. z dnia 16 września 2004r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.). 3.5.4. Kosztorys inwestorski opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z dnia 8 czerwca 2004r. Nr 130, poz. 1389). 3.5.5. Wykonanie przedmiarów robót dla oferentów (zawierających puste rubryki w pozycji cen jednostkowych i w pozycji wartości wg załączonego wzoru) w oparciu o szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. 3.5.6. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. (Dz. U. z dn.10 lipca 2003r. Nr 120, poz. 1126). 3.6. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami oraz wykonane ze szczególną starannością. 3.7. Uwaga! Usytuowanie boisk i piłkochwytów oraz dodatkowych ogrodzeń i bram wymaga uzgodnienia z dyrektorem szkoły i zamawiającym oraz uzyskaniem akceptacji naczelnika Wydziału Oświaty i Spraw Społecznych. 3.8. Zamawiający dopuszcza podzlecenie wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcy wyłącznie w zakresie wykonania map do celów projektowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 1.1.Zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 2 usługi projektowe w zakresie zagospodarowania terenu z boiskiem. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności: a. instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wraz z wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzonym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności; b. architektonicznej bez ograniczeń wraz z wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzonym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności; 1.3. Posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 wypełniony formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 1.2 oświadczenie zgodnie z art. 297 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. Nr 88, poz. 553 - z późn. zm.) o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania niniejszego zamówienia publicznego wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 1.3 oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi cześć zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, wg załącznika nr 3 do SIWZ; wg załącznika Nr 3 do SIWZ; 1.4 wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 1.5 wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 5 do SIWZ; 1.6 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.7 polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 1.8 wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 6 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1. SIWZ; 1.9 wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 7 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 1.10 dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - tj. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień w wymienionych w punkcie 5.1.2. SIWZ branżach oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 1.11 dokładnie wypełniona Tabela składająca się na ofertę projektanta wraz z ceną końcową (netto) przedmiotu zamówienia (w polskich złotych/ do dwóch miejsc po przecinku), na formularzu wg załącznika Nr 8 do SIWZ; 1.12 zaakceptowany projekty umowy wg załącznika Nr 9 do SIWZ; 1.13 pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego nr pokoju 408 osobiście po okazaniu dowodu wniesienia opłaty w kasie urzędu w wysokości 7,80 zł lub za pośrednictwem poczty (+10,90 zł za przesyłkę).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2007 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego - nr pokoju 408.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Usługi pocztowe dla Lubuskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Zielonej Górze oraz dla Delegatury LOW NFZ w Gorzowie Wlkp.
- Świadczenie usług psychoterapii w ramach terapii rodziny w podziale na części
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (obiekt kat. XIII) - na terenie działki o nr ewid. 1954/2, położonej w obrębie ewid. 0002 Sulechów w jednostce ewid. 080906_4 Sulechów - nr II
- Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na sieci DW woj. lubuskiego - Zad. 11 - Przebudowa DW300 w m. Iłowa ul. Borowska w zakresie budowy ścieżki pieszo - rowerowej
- Przebudowa i rozbudowa Centrum Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych w Klenicy.
- Remont konstrukcji żelbetowej magazynu soli w Wiechlicach.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE PROGRAMU KONSERWATORSKIEGO I DOKUMENTACJI BUDOWLANEJ TOWARZYSZĄCYCH MODERNIZACJI WYSTAW STAŁYCH ORAZ STREFY WEJŚCIOWEJ NA PARTERZE I W PIWNICY RATUSZA STAROMIEJSKIEGO
- WYKONANIE PROJEKTU PLASTYCZNEGO ORAZ DOKUMENTACJI WYKONAWCZEJ DLA ZADANIA: WYKONANIE MODERNIZACJI WYSTAWY STAŁEJ W MUZEUM HISTORII TORUNIA
- WYKONANIE REMONTU ELEWACJI W MUZEUM HISTORII TORUNIA W DOMU ESKENÓW WRAZ Z PRACAMI DODATKOWYMI
- Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie zwiększenia mocy jednostek wytwarzania energii elektrycznej dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży z Odnawialnych Źródeł Energii
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych na budowę ulic."
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie terenu zielonego wraz z budową ciągu pieszo-rowerowego pomiędzy ul. Mogilską a ul. Chałupnika, dla ZZM w Krakowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.