eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie konserwacji zarządzanego zasobu przez Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o. Oddział Tymczasowego Zakwaterowania wraz z zapewnieniem całodobowego dyżuru pogotowia technicznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-27

Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie konserwacji zarządzanego zasobu przez Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o. Oddział Tymczasowego Zakwaterowania wraz z zapewnieniem całodobowego dyżuru pogotowia technicznego
Numer ogłoszenia: 143701 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o.- Oddział Tymczasowego Zakwaterowania WAM Sp. z o. o., ul. Wolnej Wszechnicy 5, 02-097 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 576 23 02, fax 0-22 576 23 07.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie konserwacji zarządzanego zasobu przez Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o. Oddział Tymczasowego Zakwaterowania wraz z zapewnieniem całodobowego dyżuru pogotowia technicznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie konserwacji zarządzanego zasobu przez Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o. Oddział Tymczasowego Zakwaterowania wraz z zapewnieniem całodobowego dyżuru pogotowia technicznego z podziałem na 59 zadań, obejmującej: - roboty budowlane: naprawa drobnych uszkodzeń ścian, ościeżnic okiennych i drzwiowych, daszków przed wejściem do budynków, likwidacja miejscowych ognisk wilgoci - zagrzybień, uzupełnianie ubytków i naprawa opasek wokół budynków, chodników, dojść do budynków (do 4 m kw.), itp., - roboty dekarskie: naprawa i konserwacja poszycia dachów (łaty do 2 m kw.), obróbki papą kominów, wywietrzników, wentylatorów dachowych, prostowanie i lutownie obróbek blacharskich, czyszczenie rynien i zapewnienie drożności rur spustowych, w okresie zimowym usuwanie śniegu z połaci dachu oraz likwidacja nawisów śnieżnych i sopli lodu, - roboty malarskie: naprawa i uzupełnianie istniejących powłok malarskich ściennych i sufitowych, elementów metalowych (rur wodociągowych, gazowych, c.o., drzwiczek metalowych, kratek, balustrad, itp.), stolarki okiennej i drzwiowej oraz wykonywanie drobnych prac malarskich w pomieszczeniach wspólnego użytkowania, - roboty instalacyjne: konserwacja i usuwanie awarii w instalacjach: sanitarnej, wodociągowej, centralnego ogrzewania, gazowej, elektrycznej, odgromowej, oświetlenia zewnętrznego, - inne drobne czynności: uzupełnianie wybitych szyb z okitowaniem lub uszczelnieniem silikonem w oknach i drzwiach internatów i kwater, naprawa lub wymiana drobnych elementów ślusarskich tj. samozamykacze w drzwiach, klamki, zamki, naprawa elementów ogrodzeń, furtek, bram, itp., naprawa balustrad schodów i balkonów (drewnianych i stalowych), SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (zakres konserwacji i pogotowia technicznego) -odnoszący się do wszystkich zadań STANOWI ZAŁ. NR 1 DO UMOWY. WYKAZ INTERNATÓW I KWATER INTERNATOWYCH WAM ZARZĄDZANYCH PRZEZ OTZ ZZN WAM STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 3 DO SIWZ I NR 2 DO UMOWY. 2) Natychmiastowe zgłaszanie, w trakcie wykonywania konserwacji zauważonych usterek i awarii zagrażających bezpieczeństwu mieszkańców Internatów i kwater internatowych oraz mających wpływ na stan techniczny budynków i instalacji. 3) Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu rzeczowego zamówienia (ilość budynków) w przypadku zmiany stanu faktycznego i prawnego nieruchomości.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji Kod CPV wg słownika 2008: 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji Oryginalny kod CPV: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Oryginalny kod CPV: 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych Kod CPV wg słownika 2008: 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 59.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenia zamówienia określonego w pkt 3 SIWZ, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, którzy: a) posiadają doświadczenie w postaci wykonania co najmniej 2 usług w okresie ostatnich trzech lat o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie- wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie, b) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł (sto tysięcy złotych), d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Zamawiający oceni spełnienie wszystkich warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ na podstawie dokumentów dołączonych do oferty. 3) Ocena spełnienia warunków, o których mowa wyżej zostanie dokonana w systemie spełnia - nie spełnia. Wykonawca, który nie spełnia wszystkich warunków, zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawcy zobowiązany jest złożyć: Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ) - w oryginale. 2) W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub, że uzyskał przewidziana prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3-miesiące przed upływem składania ofert. c) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania zał. nr 2 do SIWZ , d) wykaz wykonanych zamówień (minimum 2) o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, z potwierdzeniem ich wartości i że zamówienia zostały wykonane należycie (referencje lub protokoły odbiorów) - zał. nr 4 do SIWZ, e) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadających świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji w zakresie urządzeń i instalacji elektrycznych, urządzeń i instalacji c .o. i c. w. oraz instalacji i urządzeń gazowych na stanowisku eksploatacji i dozoru- co najmniej po jednej osobie w każdej specjalności wraz z kopiami ich uprawnień - zał. nr 5 do SIWZ. f) polisy potwierdzającej ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenie nie mniejszą niż 100 000 zł (sto tysięcy złotych), g) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt a) i b) SIWZ składają odpowiednie dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. h) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt a), b) i f) SIWZ, składa każdy z wykonawców, pozostałe dokumenty wykonawcy mogą złożyć wspólnie. 3. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie , chyba, że mimo ich uzupełnienia. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. 4. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający powiadomi niezwłocznie wykonawców , podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Zarządców Nieruchomości Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Sp. z o.o. Oddział Tymczasowego Zakwaterowania, Ul. Wolnej Wszechnicy 5, 02-097 Warszawa w pok. Nr 2..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Zarządców Nieruchomości Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Sp. z o.o. Oddział Tymczasowego Zakwaterowania, Ul. Wolnej Wszechnicy 5, 02-097 Warszawa w pok. Nr 7 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bydgoszcz,Osielsko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie usług w zakresie konserwacji zarządzanego zasobu przez Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o. Oddział Tymczasowego Zakwaterowania wraz z zapewnieniem całodobowego dyżuru pogotowia technicznego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-2, 50.70.00.00-3, 50.70.00.00-8, 50.72.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Inowrocław,Włocławek,Płock.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie usług w zakresie konserwacji zarządzanego zasobu przez Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o. Oddział Tymczasowego Zakwaterowania wraz z zapewnieniem całodobowego dyżuru pogotowia technicznego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-2, 50.70.00.00-3, 50.70.00.00-8, 50.72.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.