eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa akcesoriów studyjnych na potrzeby Akademickiego Radia LUZ Politechniki Wrocławskiej -ZP/BZP/094/2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-06

Wrocław: Dostawa akcesoriów studyjnych na potrzeby Akademickiego Radia LUZ Politechniki Wrocławskiej -ZP/BZP/094/2016
Numer ogłoszenia: 141752 - 2016; data zamieszczenia: 06.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139765 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3202182,3203145, faks 71 3202143.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa akcesoriów studyjnych na potrzeby Akademickiego Radia LUZ Politechniki Wrocławskiej -ZP/BZP/094/2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych, sprawnych technicznie, kompletnych, wolnych od wad akcesoriów studyjnych dla potrzeb Akademickiego Radia LUZ Politechniki Wrocławskiej. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - minimalne wymagania dot. parametrów technicznych akcesoriów studyjnych , będących przedmiotem niniejszego zamówienia zostały określone - w Załączniku Nr 4 do SIWZ 1.3. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 SIWZ. 1.4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z niniejszą SIWZ wraz z załącznikami oraz z innymi obowiązującymi przepisami i normami, jak również zgodnie z wiedzą techniczną. 1.5. Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane materiały( wyroby) z podaniem producenta, marki, znaku towarowego w niniejszej SIWZ należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych- jako przykładowe ze wzglądu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art.29-31. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów ( wyrobów) równoważnych. 1.6. Zgodnie z art. 29 ust. 3 uPzp, Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych. Za równoważne Zamawiający uważa produkty zachowujące bądź przewyższające normy, parametry i standardy, jakimi cechują się artykuły wyspecyfikowane przez Zamawiającego w Załączniku nr 4 do SIWZ. Wykonawca powołujący się na artykuły równoważne, zgodnie z art. 30 ust. 5 uPzp obowiązany jest wykazać, przy zachowaniu formy pisemnej, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 1.7. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia w Załączniku nr 4 do SIWZ zaoferowanego wyposażenia/ parametrów, charakteryzując je poprzez odpowiednie wskazanie na konkretny wyrób, określenie marki, modelu, znaku towarowego, nazwy producenta, nr katalogowego oraz innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech. Opis zaoferowanego wyposażenia/parametrów nie powinien budzić żadnych wątpliwości Zamawiającego. Z opisu winno wynikać, że oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych parametrach, jakie wymaga Zamawiający lub lepszych, poprzez dokładne wskazanie parametrów zaoferowanego wyposażenia. 1.8. Kod CPV: 32351300-1 Akcesoria do urządzeń audio 1.9. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia - Akademickie Radio LUZ PWr. Wybrzeże St. Wyspiańskiego 27, Wrocław, budynek C-08,II piętro pok. 22. 1.10. Wymagany minimalny okres gwarancji na zaoferowany przedmiot zamówienia wynosi: - ( statywy)- min. 12 miesięcy; - (słuchawki) min. 12 miesięcy; - ( monitory studyjne) min. 24 miesiące; Zamawiający w kryteriach oceny ofert będzie oceniał wydłużenie okresu gwarancji. 1.11. Ustala się, że Wykonawca usunie awarię/usterkę przedmiotu umowy w terminie do 28 dni, od dnia zgłoszenia awarii/usterki. Zamawiający w kryteriach oceny ofert będzie oceniał gwarantowany czas usunięcia awarii/usterki - naprawy. 1.12. Czas reakcji Wykonawcy na informację o awarii/usterce oraz określenie sposobu jej usunięcia nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych. Zamawiający w kryteriach oceny ofert będzie oceniał skrócenie czasu reakcji na usunięcie awarii/usterki. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego systemu zakupów. 7.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 8.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 1)Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, lub podanie przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b uPzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. Brak informacji oznaczać będzie, że Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie. 2)Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b uPzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 9. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia - w danym Zadaniu. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.13.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • 13p, Grzegorz Kociumbas, Ul. Kosmiczna 22, 52-226 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2712,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5412,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5412,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11562,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.