eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Meble i wyposażenie dla nowego gimnazjum na Chynowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-11

Zielona Góra: Meble i wyposażenie dla nowego gimnazjum na Chynowie
Numer ogłoszenia: 141113 - 2013; data zamieszczenia: 11.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 78963 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Meble i wyposażenie dla nowego gimnazjum na Chynowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn. Meble i wyposażenie dla nowego gimnazjum na Chynowie. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi zakup, dostawa i montaż wyposażenia dla Gimnazjum na Chynowie w Zielonej Górze przy ul. Truskawkowej 12 z podziałem na zadania. 3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 9 zadań i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z wyborem Wykonawcy - na jedno, kilka lub wszystkie zadania. 4. Szczegółowe zestawienie asortymentowo - ilościowe dotyczące poszczególnych zadań zawierają Tabele - wykazy asortymentu stanowiące załączniki nr 7.I. - 7.IX. do SIWZ. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących zadań: 5.1. Zadanie I - Zakup, dostawa i montaż mebli szkolnych, mebli biurowych i wyposażenia biblioteki. 5.1.1. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tabeli - wykazie asortymentu stanowiącej załącznik nr 7.I. do SIWZ. 5.1.3. Wykonawca udzieli na dostarczone meble gwarancji jakości na okres 12 miesięcy. 5.1.4. Zaoferowane meble szkolne - krzesła i stoły szkolne muszą spełniać wymagania określone w normach: PN-EN 1729-1:2007, PN-EN 1729-2 :2007, PN-F-06009:2001. 5.1.5. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kserokopie atestów lub certyfikatów potwierdzone za zgodność z oryginałem: 1) atesty higieniczne na płyty meblowe, obrzeża PVC, kleje oraz atesty trudnopalności dla tapicerek EN- 1021- 1, EN -1021- 2, sklejka spełniająca wymogi normy PN- F- 06106-21994 2) atesty wytrzymałościowe dla krzeseł i foteli. 5.2. Zadanie II - Zakup oraz dostawa sprzętu elektrycznego i osprzętu. 5.2.1. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tabeli - wykazie asortymentu stanowiącej załącznik nr 7.II. do SIWZ. 5.2.2. wszystkie oferowanie urządzenia muszą być nieużywane, fabrycznie nowe. 5.2.3. wyłoniony Wykonawca winien przed podpisaniem umowy dostarczyć Zamawiającemu deklarację zgodności CE na komputery stacjonarne. 5.2.4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36 miesięcznej gwarancji jakości na projektory oraz gwarancję na lampę min. 1000 godzin pracy, a na pozostały sprzęt - 24 miesięcznej gwarancji jakości. 5.3. Zadanie III - Zakup i dostawa lektur szkolnych. 5.3.1. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tabeli - wykazie asortymentu stanowiącej załącznik nr 7.III. do SIWZ. 5.3.2. Wykonawca udzieli na dostarczony towar 12 miesięcznej gwarancji jakości. 5.4. Zadanie IV - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia dodatkowego. 5.4.1. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tabeli - wykazie asortymentu stanowiącej załącznik nr 7.IV. do SIWZ. 5.4.2. Wykonawca udzieli na dostarczony towar 12 miesięcznej gwarancji jakości. 5.5. Zadanie V - Zakup oraz dostawa pomocy dydaktycznych i odczynników chemicznych. 5.5.1. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tabeli - wykazie asortymentu stanowiącej załącznik nr 7.V. do SIWZ. 5.5.2. Wykonawca udzieli na dostarczony towar 12 miesięcznej gwarancji jakości. 5.6. Zadanie VI - Zakup i dostawa wyposażenia dodatkowego do klas. 5.6.1. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tabeli - wykazie asortymentu stanowiącej załącznik nr 7.VI. do SIWZ. 5.6.2. Wykonawca udzieli na dostarczony towar 12 miesięcznej gwarancji jakości. 5.7. Zadanie VII - Zakup, dostawa i montaż sprzętu kuchennego. 5.7.1. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tabeli - wykazie asortymentu stanowiącej załącznik nr 7.VII. do SIWZ. 5.7.2. Wykonawca udzieli na dostarczony towar 24 miesięcznej gwarancji jakości. 5.8. Zadanie VIII - Zakup oraz dostawa naczyń obiadowych i sztućców. 5.8.1. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tabeli - wykazie asortymentu stanowiącej załącznik nr 7.VIII. do SIWZ. 5.8.2. Wykonawca udzieli na dostarczony towar 24 miesięcznej gwarancji jakości. 5.9. Zadanie IX - Zakup i dostawa odkurzacza profesjonalnego. 5.9.1. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tabeli - wykazie asortymentu stanowiącej załącznik nr 7.IX. do SIWZ. 5.9.2. Wykonawca udzieli na dostarczony towar 24 miesięcznej gwarancji jakości. 6. UWAGA - wypełnione przez Wykonawcę Tabele - wykazy asortymentu stanowiące załączniki nr 7.I.- 7.IX. do SIWZ winny uwzględniać ewentualne zmiany w opisie przedmiotu zamówienia wprowadzone przez Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert - Wykonawca winien dołączyć do oferty w przypadku zmian w SIWZ ostateczną wersję opisu przedmiotu zamówienia. 7. Wszystkie meble, pomoce, sprzęt dydaktyczny oraz wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 8. Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych, znaków towarowych, nazw producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Ilekroć w treści SIWZ, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne, pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, merytorycznych, cechach użytkowych, jakościowych i funkcjonalnych. 9. Dostawa odbędzie się transportem Wykonawcy oraz na jego koszt i ryzyko. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i rozmieścić asortyment objęty niniejszym zamówieniem w budynku zlokalizowanym pod adresem, o którym mowa w pkt 3.2. SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.15.51.00 - Wyposażenie bibliotek 33.21.33.00 - 33.21.33.00 33.23.12.30 - 33.23.12.30 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: zadanie I - Zakup, dostawa i montaż mebli szkolnych, mebli biurowych i wyposażenia biblioteki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Artur Suchocki Centrum Zaopatrzenia Szkół ULART - CEZAS, Al. 11-go Listopada 156, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 109139,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 95496,46

  • Oferta z najniższą ceną: 95496,46 / Oferta z najwyższą ceną: 201760,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: zadanie II - Zakup oraz dostawa sprzętu elektrycznego i osprzętu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma BADACZ Zaopatrzenie Szkół, Przedszkoli, Biur, UL. Orla 7, 65-511 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 151317,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 174416,95

  • Oferta z najniższą ceną: 174416,95 / Oferta z najwyższą ceną: 207255,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: zadanie III - Zakup i dostawa lektur szkolnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Główna Księgarnia Szkolna Gajewicz Gawin Widłak sp.j., Al. Daszyńskiego 16, 31-534 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1331,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2106,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2106,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2106,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: zadanie IV - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia dodatkowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Robert Albrecht IKA, ul. Czechosłowacka 43/2, 61-456 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8238,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9803,51

  • Oferta z najniższą ceną: 9803,51 / Oferta z najwyższą ceną: 14279,07

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: zadanie V - Zakup oraz dostawa pomocy dydaktycznych i odczynników chemicznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Eleonora Jaworowska Wyposażenie Szkół i Przedszkoli, ul. Bema 54, 65-170 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8617,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10029,34

  • Oferta z najniższą ceną: 10029,34 / Oferta z najwyższą ceną: 13302,35

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: zadanie VI - Zakup i dostawa wyposażenia dodatkowego do klas

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma BADACZ Zaopatrzenie Szkół, Przedszkoli, Biur, ul. Orla 7, 65-511 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16947,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17923,47

  • Oferta z najniższą ceną: 17923,47 / Oferta z najwyższą ceną: 43597,35

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: zadanie VII - Zakup, dostawa i montaż sprzętu kuchennego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Katarzyna Kaczmarczyk w&w design, ul. Pokoju 8a/7, 40-859 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44772,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 73434,69

  • Oferta z najniższą ceną: 73434,69 / Oferta z najwyższą ceną: 73434,69

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: zadanie VIII - Zakup oraz dostawa naczyń obiadowych i sztućców

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Katarzyna Kaczmarczyk w&w design, ul. Pokoju 8a/7, 40-859 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3539,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3418,80

  • Oferta z najniższą ceną: 3418,80 / Oferta z najwyższą ceną: 12434,07

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: zadanie IX - Zakup i dostawa odkurzacza profesjonalnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Andrzej Zuber PHPU ZUBER, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2337,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2337,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4664,16

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.