Ogłoszenie z dnia 2008-06-24
Bydgoszcz: Remont i przebudowa instalacji wentylacji mechanicznej Sali Koncertowej w Szkole Muzycznej I stopnia w Gdańsku - Wrzeszczu, ul. R. Dmowskiego 16 B
Numer ogłoszenia: 138886 - 2008; data zamieszczenia: 24.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycyjnej Sp. z o.o., ul. Fordońska 353, 85-766 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3433710, fax 052 3444101.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poi.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: POI Sp z o.o. działa w imieniu Zespołu Szkół Muzycznych 80-264 Gdańsk ul. Dmowskiego 16B.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa instalacji wentylacji mechanicznej Sali Koncertowej w Szkole Muzycznej I stopnia w Gdańsku - Wrzeszczu, ul. R. Dmowskiego 16 B.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w rozumieniu art.2 ust.8 UPZP oraz art.3 pkt. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.-dalej UPB, polegające na -Remoncie i przebudowie instalacji wentylacji mechanicznej Sali Koncertowej w Szkole Muzycznej I stopnia w Gdańsku - Wrzeszczu, ul. R. Dmowskiego 16 B-, w zakresie i na warunkach szczegółowo określonych w: a)dokumentacjach projektowych opracowanych przez Pracownię Projektową Przedsiębiorstwa Obsługi Inwestycyjnej Sp. z o.o. ul. Fordońska 353, 85-766 Bydgoszcz, b)specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych, c)przedmiarach robót, które mają charakter orientacyjny, d)wzorze umowy,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. zgodnie z art. 44 UPZP spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 UPZP wraz z jego udokumentowaniem, 3. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, legitymującymi się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach wynikających z zakresu przedmiotu zamówienia, wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane -Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz.1118 z późn. zm.- oraz zaświadczeniem o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, w tym minimum: kierownikiem robót sanitarnych, legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności wentylacyjnej, 4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, potwierdzone wykonaniem w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania, minimum trzech robót budowlanych dotyczących budowy, przebudowy lub remontu instalacji wentylacji mechanicznej, - 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimalną sumę ubezpieczenia 500 000,-(słownie: pięćset tysięcy złotych 00-100) Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium -spełnia-nie spełnia-, na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych przez Wykonawcę do oferty. 2. Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu przetargowym na podstawie art. 24 UPZP, gdy: 1. nie spełni chociażby jednego z warunków określonych podmiotowo, w tym progowo, 2. nie złoży wymaganych w SIWZ oświadczeń, informacji i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 UPZP, 3) złoży dokumenty niespełniające wymagań formalnych stawianych przez Zamawiającego lub określonych przepisami prawa (np. dokument nieaktualny, bez podpisu wykonawcy, bez potwierdzenia kopii dokumentu za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 UPZP, 4) nie spełni innych wymagań określonych w UPZP lub SIWZ, lub innych przepisach obowiązującego prawa. 3. Zgodnie z art. 26 ust. 3 UPZP, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. W toku oceny spełnienia warunków, Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających: spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego. Inicjatywa udzielenia wyjaśnień na tym etapie postępowania leży wyłącznie po stronie Zamawiającego. 5. Zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt. 3 UPZP. 6. Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 10.1. SIWZ, wykonawca składa przez dołączenie do oferty, w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę tj. osobę-y uprawnioną-e do reprezentowania wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu, następujące dokumenty: 1. na potwierdzenie warunku Nr 1 -opisanego w pkt. 10.1.1 SIWZ: 1) oświadczenie, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP -wg wzoru Zamawiającego, 2. na potwierdzenie warunku Nr 2 -opisanego w pkt. 10.1.2 SIWZ: 1. aktualny/e odpis-y z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie-a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert, 3.aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 UPZP -wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 UPZP -wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. na potwierdzenie warunku Nr 3 -opisanego w pkt. 10.1.3 SIWZ: 1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności -wg wzoru Zamawiającego, 2. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie urządzeń wentylacyjnych, 3. aktualne zaświadczenia o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 4. na potwierdzenie warunku Nr 4 -opisanego w pkt. 10.1.4 SIWZ: 1.wykaz wykonanych robót budowlanych -minimum trzy roboty budowlane- w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wg wzoru Zamawiającego), 2) dokumenty potwierdzające -referencje-, że roboty budowlane przedstawione, w ww. wykazie zostało/y wykonane należycie. 5. na potwierdzenie warunku Nr 6 -opisanego w pkt. 10.1.5 SIWZ: 1.polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 11.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 11.1.2. -1, 2 i 4 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości -pkt. 11.1.2.1 - wystawiony-e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -pkt. 11.1.2.2 - wystawiony-e nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie -pkt. 11.1.2.4 - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 11.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 11.1.2.3 SIWZ składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 UPZP - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 11.1.2. -1, 2, 3 i 4 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby, lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia tych dokumentów są odpowiednio takie same jak określone w pkt. 11.2 i 11.3 SIWZ. 11.5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 11.6. Dokumenty sporządzone w języku obcym, należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 11.6 Dokumenty określone w pkt 11.1.2.3 SIWZ dotyczą osób fizycznych, prowadzących działalność gospodarczą lub członków władz osób prawnych za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego albo inne przestępstwa popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych - nie dotyczy zaś prokurentów, którzy członkami władz nie są.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.poi.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycyjnej sp. z o.o. , 85-766 Bydgoszcz, ul. Fordońska 353, tel. TELEFON -052-3433710, FAX -052-3444101,.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Muzycznych w Gdańsku -Wrzeszczu 80-264 Gdańsk, ul. Dmowskiego 16B pokój nr 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Usługa utrzymania czystości w obiekcie Centrum Nauki i Kultury Młyny Rothera oraz na terenie zewnętrznym.
- Dostawa mleka i przetworów mlecznych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
- Dostawa rezerwy wyposażenia ratownika na potrzeby Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy II post.
- Kompleksowa dostawa i dystrybucja en. elektrycznej w obiektach ZSCKR w Bydgoszczy
- Dostawa sprzętu medycznego i ratowniczego na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie województwa kujawsko-pomorskiego
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości siedziby BBFO w Bydgoszczy w roku 2026
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Termomodernizacja budynków garażowo - warsztatowych Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Białobrzegach
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
- Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Osadowej 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- "Modernizacja infrastruktury drogowej - remont dróg gminnych na terenie gminy Sokoły"
więcej: Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





