eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawawykonanie adaptacji i przebudowy pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 82 w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-20

POZYCJA 13706

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: wykonanie adaptacji i przebudowy pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 82 w Warszawie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Sąd Okręgowy w Warszawie, do kontaktów: Jacek Maraszek, Al. Solidarności 127, 00-951 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4406081, fax 022 6546062, e-mail: rzp@warszawa.so.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.warszawa.so.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa; sąd lub trybunał; Wymiar sprawiedliwości. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie adaptacji i przebudowy pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 82 w Warszawie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Budynek Sądu Okręgowego w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 82 w Warszawie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres przebudowy obejmuje części powierzchni piwnic, parteru i antresoli, od strony ul. Marszałkowskiej oraz w pozostałej części budynku w zakresie niezbędnym do wpięcia różnych instalacji wewnętrznych do użytkowanych systemów. Realizacja zamówienia obejmuje wykonanie: - robót rozbiórkowych ścian wewnętrznych, - obniżenie poziomu posadzki w piwnicy, - rozbiórkę istniejących schodów na antresolę, - skucie istniejącego stropu wspornikowego, - demontaż istniejących klimatyzatorów, - wykonanie konstrukcji stalowej antresoli ze stropem żelbetonowym, - wykonanie nowych ścianek działowych, - montaż stolarki drzwiowej w tym drzwi dymnoszczelnych, - wymiana istniejących drzwi zewnętrznych na ramy ze szkłem antywłamaniowym i refleksyjnym, - pokrycie witryn okiennych do wys. 2 m folią refleksyjną, - wykonanie posadzek (w pomieszczeniach biurowych - wykładzina dywanowa, reszta -gres), - montaż sufitów podwieszanych, - wykonie robót malarskich i okładzinowych ścian wewnętrznych, - wykonanie podestów sędziowskich na parterze, - wykonanie instalacji: sanitarnych, elektrycznych (w tym niskoprądowych), wentylacji mechanicznej 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia: poniżej progu określonego w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 4

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 36 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - wykonawca powinien wykazać, że: w okresie ostatnich 5 lat (luty 2002 r. - luty 2007 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym czasie, należycie zrealizował minimum trzy zamówienia (roboty rozpoczęte i zakończone) odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (w zakresie modernizacji lub remontu budynku użyteczności publicznej obejmujące co najmniej wykonanie wewnętrznych robót ogólnobudowlanych, elektrycznych i sanitarnych), o wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto każda. Wykonawca musi posiadać dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. Zamawiający dla porównania uzna takie zrealizowane zamówienia, których zakres obejmował roboty ogólnobudowlane, w tym instalacje elektryczne i sanitarne, dla których są: wartość, zakres robót, data rozpoczęcia i zakończenia, nazwa wraz z adresem zamawiającego, dla którego zamówienie było zrealizowane. Za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna zrealizowanie w okresie 5 lat (luty 2002 r. - luty 2007 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym czasie minimum trzy zamówienia (roboty rozpoczęte i zakończone) odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (w zakresie modernizacji lub remontu budynku użyteczności publicznej obejmujące co najmniej wykonanie wewnętrznych robót ogólnobudowlanych, elektrycznych i sanitarnych), o wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto każda. Spełnienie warunku porównywalności wymaga bezwzględnego spełnienia wymienionych wyżej przesłanek, a także załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały należycie wykonane; 3) posiadają potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykonawca powinien dysponować: a) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; b) kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; c) kierownikiem robót sanitarnych posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wykonawca powinien wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 500 000,00 zł; 6) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 2 000 000,00 zł w okresie realizacji przedmiotu zamówienia (planowany termin realizacji przedmiotu zamówienia: maj 2007 r. - sierpień 2007 r.). W przypadku polisy zawartej na krótszy okres lub niższą wartość, wykonawca musi do wniosku załączyć zobowiązanie o przedłużeniu ubezpieczenia na okres realizacji przedmiotu zamówienia lub o zwiększeniu wartości ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty wymaganej przez zamawiającego; 7) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Warunek ten wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać indywidualnie, pozostałe warunki mogą spełniać łącznie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków wymaganych od wykonawców na podstawie analizy wymaganych dokumentów i oświadczeń złożonych we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Brak wykazania we wniosku spełnienia któregokolwiek z wymaganych warunków lub brak któregokolwiek z dokumentów potwierdzających spełnienie warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Wykonawca, który spełni warunki określone w ogłoszeniu, tj. udokumentuje zrealizowanie min. trzech robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (w zakresie modernizacji lub remontu budynku użyteczności publicznej obejmujące co najmniej wykonanie wewnętrznych robót ogólnobudowlanych, elektrycznych i sanitarnych), o wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto każda - otrzyma 1 pkt., za każdą następną porównywalną z przedmiotem zamówienia (rozpoczętą i zakończoną w okresie luty 2002 r. - luty 2007 r.) robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (w zakresie modernizacji lub remontu budynku użyteczności publicznej obejmujące co najmniej wykonanie wewnętrznych robót ogólnobudowlanych, elektrycznych i sanitarnych), o wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto każda - otrzyma 1 pkt. Najwyższa liczba pkt. do przyznania - 20. Do składania ofert zamawiający zaprosi pierwszych pięciu wykonawców, którzy spełnią wymagane warunki i osiągną najwyższą liczbę punktów przyznaną zgodnie z powyższym opisem lub wszystkich wykonawców, którzy spełnią minimalne warunki udziału w postępowaniu, jeżeli liczba wykonawców będzie mniejsza niż pięć. W przypadku, gdy dwóch lub więcej wykonawców uzyska taką samą liczbę pkt. kwalifikujących wykonawcę na piąte miejsce, zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców zajmujących piąte miejsce Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 6) wykaz zamówień zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat (luty 2002 r. - luty 2007 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (w zakresie modernizacji lub remontu budynku użyteczności publicznej obejmujące co najmniej wykonanie wewnętrznych robót ogólnobudowlanych, elektrycznych i sanitarnych), o wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto każda, z podaniem wartości, zakresu robót, dat rozpoczęcia i zakończenia, nazw i adresów zamawiających wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie; 7) kopia uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej dla kierownika budowy w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej wraz z zaświadczeniem przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; 8) kopia uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej dla kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych wraz z zaświadczeniem przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; 9) kopia uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej dla kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych wraz z zaświadczeniem przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; 10) informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, jednoznacznie potwierdzająca posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w wysokości min. 500 000,00 zł z datą wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków; 11) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 2.000.000,00 zł w okresie realizacji przedmiotu zamówienia (planowany termin realizacji przedmiotu zamówienia: maj 2007 r. - sierpień 2007 r.). W przypadku polisy zawartej na krótszy okres lub niższą wartość, do wniosku należy załączyć oświadczenie o zobowiązaniu się do przedłużenia ubezpieczenia na okres realizacji przedmiotu zamówienia lub o zwiększeniu wartości ubezpieczenia do kwoty wymaganej przez zamawiającego. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Jeżeli uprawnienie wynika z odrębnego pełnomocnictwa, pełnomocnictwo należy załączyć do wniosku w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę lub notarialnie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt 3. ppkt. 2,4,5) - winien wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu złożyć dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; W pkt 3. ppkt. 3) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przez podmioty występujące wspólnie, wymóg złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 3. dotyczy każdego z podmiotów, za wyjątkiem oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3, które wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą złożyć łącznie. Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 składa każdy wykonawca

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: maksymalna liczba: 5. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie doręczona wykonawcom dopuszczonym do udziału w postępowaniu - za pośrednictwem Poczty Polskiej lub będzie możliwa do odebrania w siedzibie zamawiającego (Referat ds. Zamówień Publicznych Sądu Okręgowego w Warszawie, A;. Solidarności 127, pok. nr 21). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.