Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-19
Bydgoszcz: Wykonanie oznakowania poziomego w latach 2008-2011 na drogach krajowych zlokalizowanych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego administrowanych przez GDDKiA Oddział w Bydgoszczy z podziałem na części:
Część nr 1 - droga nr 1
Część nr 2 - drogi nr 5, 15, 25, 56
Część nr 3 - drogi nr 10, 16, 55, 62, 67, 80
Numer ogłoszenia: 135413 - 2008; data zamieszczenia: 19.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3234500,3234546, fax 052 3234504,3234524.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oznakowania poziomego w latach 2008-2011 na drogach krajowych zlokalizowanych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego administrowanych przez GDDKiA Oddział w Bydgoszczy z podziałem na części: Część nr 1 - droga nr 1 Część nr 2 - drogi nr 5, 15, 25, 56 Część nr 3 - drogi nr 10, 16, 55, 62, 67, 80.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie oznakowania poziomego w latach 2008-2011 na drogach krajowych zlokalizowanych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego administrowanych przez GDDKiA Oddział w Bydgoszczy z podziałem na części: Część nr 1 - droga nr 1 Część nr 2 - drogi nr 5, 15, 25, 56 Część nr 3 - drogi nr 10, 16, 55, 62, 67, 80
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości zależnej od części, na którą składa ofertę. Wysokość wadium na poszczególne części wynosi : Część nr 1 -36 000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści sześć tysięcy 00/100 ). Część nr 2 -41 000,00 zł (słownie złotych: czterdzieści jeden tysięcy 00/100 ). Część nr 3 -27 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia siedem tysięcy 00/100 )..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki ogólne i szczegółowe: 1. Warunki ogólne udziału w postępowaniu 1.1 W postępowaniu nie mogą brać udziału Wykonawcy wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w w pkt 1.1 musi spełniać każdy z Wykonawców. 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp. 2.1. Potencjał ekonomiczno - finansowy. Wykonawca musi wykazać: 1) przychód za ostatni rok obrotowy (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż : a) min. 2,0 mln PLN - w przypadku złożenia oferty na jedną część, b) min. 4,0 mln PLN - w przypadku złożenia oferty na dwie części, c) min. 6,0 mln PLN - w przypadku złożenia oferty na trzy części. W przypadku wykazania przychodu w walutach innych niż PLN, przeliczenia wyrażonych kwot na PLN dokonuje się wg średniego kursu danej waluty, ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski na ostatni dzień roboczy poprzedniego roku. 2) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki Wykonawca będzie wykonywał w ramach niniejszego zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: 1) warunek określony w pkt 2.1.1) i 2.1.2) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy 2.2 Potencjał kadrowy.Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone :1) Jedna osoba na stanowisko Kierownika robót - posiadająca uprawnienia budowlane o specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz legitymująca się przynależnością do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej.Wymagane doświadczenie zawodowe na wskazanym stanowisku przy wykonywaniu poziomego oznakowania - 3 lata. 2) Jedna osoba na stanowisko majstra robót. Wymagane doświadczenie zawodowe na wskazanym stanowisku przy wykonywaniu poziomego oznakowania - 3 lata. 3) Dwie osoby na stanowisku operatora malowarki, posiadający uprawnienia maszynisty samojezdnych malowarek. Wymagane doświadczenie:zawodowe na wskazanym stanowisku przy wykonywaniu poziomego oznakowania - 2 lata. 4) Jedna osoba na stanowisku operatora sprzetu do wykonania oznakowania poziomego grubowarstwowego, posiadająca uprawnienia maszynisty samojezdnych malowarek. Wymagane doświadczenie zawodowe na wskazanym stanowisku przy wykonywaniu poziomego oznakowania - 2 lata. 5) Jedna osoba na stanowisku technika pomiarowego. Wymagane doświadczenie zawodowe na wskazanym stanowisku przy wykonywaniu poziomego oznakowania - 1 rok. Wykonawca, który złoży ofertę na więcej niż jedną część musi w ofercie wykazać osobny zespół personelu (oprócz kierownika robót) na stanowiska i w ilości zgodnie z wymaganiami podanymi w powyżej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony powyżej. 2.3 Potencjał techniczny. Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami podstawowego sprzętu, który skieruje do wykonania zamówienia: 1) Malowarka samobieżna z elektronicznym sterowaniem znakowania z możliwością regulowania szerokości malowanego pasa oraz wyposażona w system grawitacyjny lub pneumatyczny do wykonania odblasku - 2 szt. 2) Malowarka do wykonywania drobnych elementów ze sterowaniem ręcznym wyposażona w system grawitacyjny lub pneumatyczny do wykonania odblasku - 2 szt. 3) Sprzęt do wykonywania oznakowania poziomego grubowarstwowego - 1 szt. 4) Szczotka mechaniczna - 1 szt. 5) Frezarka do likwidacji zbędnego oznakowania - 1 szt. 6) Zestawy sygnalizacyjne - 2 szt. Wykonawca, który złożył ofertę na więcej niż jedną część musi w ofercie wykazać osobne jednostki sprzętowe na każdą część Wykonawca może także wymienić alternatywny, porównywalny technicznie sprzęt proponowany przez siebie dla danych prac dołączając uzasadnienie swoich propozycji. 2.4. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w okresie pięciu lat poprzedzających datę wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował (zakończył) siłami własnymi 3 zadania obejmujące wykonanie na drogach klasy min. G oznakowania poziomego w technologii cienkowarstwowej na powierzchni minimum 60 000 m2 każde zadanie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony powyżej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 1. Część sprawozdania finansowego tj.: Rachunek zysków i strat z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym rachunku zysków i strat, za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu i rachunku zysków i strat - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa powyżej. 2.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia jaki Wykonawca będzie wykonywał w ramach niniejszego zamówienia. 3. Informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (Potencjał kadrowy). .Do informacji powinny być dołączone kopie uprawnień budowlanych osób, od których wymaga się posiadania uprawnień (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa o posiadanym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej). Dla operatorów malowarek i operatorów sprzętu do wykonania oznakowania grubowarstwowego należy dołączyć uprawnienia maszynisty samojezdnych malowarek. 4. Informację o sprzęcie i środkach transportu, jakimi dysponuje Wykonawca (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa powyżej. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, Bydgoszcz, ul. Fordońska 6, sekretariat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2008 godzina 09:30, miejsce: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W BYDGOSZCZY 85-950 BYDGOSZCZ UL.FORDOŃSKA 6, pok. nr 23 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie oznakowania poziomego w latach 2008-2011 na drogach krajowych zlokalizowanych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego administrowanych przez GDDKiA Oddział w Bydgoszczy z podziałem na części..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 - droga nr 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie oznakowania poziomego w latach 2008-2011 na drogach krajowych zlokalizowanych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego administrowanych przez GDDKiA Oddział w Bydgoszczy z podziałem na części..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 2 - drogi nr 5, 15, 25, 56.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie oznakowania poziomego w latach 2008-2011 na drogach krajowych zlokalizowanych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego administrowanych przez GDDKiA Oddział w Bydgoszczy z podziałem na części..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 3 - drogi nr 10, 16, 55, 62, 67, 80.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Usługa utrzymania czystości w obiekcie Centrum Nauki i Kultury Młyny Rothera oraz na terenie zewnętrznym.
- Dostawa mleka i przetworów mlecznych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
- Dostawa rezerwy wyposażenia ratownika na potrzeby Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy II post.
- Kompleksowa dostawa i dystrybucja en. elektrycznej w obiektach ZSCKR w Bydgoszczy
- Dostawa sprzętu medycznego i ratowniczego na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie województwa kujawsko-pomorskiego
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości siedziby BBFO w Bydgoszczy w roku 2026
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- Utrzymanie istniejącego oraz wykonywanie i utrzymanie nowego oznakowania poziomego, pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenach będących w administrowaniu ZTP
- Przebudowa ul. Szymanowskiego w Bartoszycach etap 1
- Utrzymanie oznakowania pionowego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z pełnieniem dyżuru pogotowia drogowego w granicach administracyjnych miasta Torunia
- Roboty związane z wykonaniem oznakowania poziomego na drogach powiatowych i wojewódzkich będących w utrzymaniu Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie.
- Modernizacja drogi powiatowej nr 2417W relacji Zakroczym - Nowe Trębki na odcinku o długości 670 m
więcej: Malowanie nawierzchi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





