eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Buk › Przebudowa ulicy Dobieżyńskiej w Buku - etap II (odcinek od ulicy Sokoła do ulicy Szkolnej)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-05

Buk: Przebudowa ulicy Dobieżyńskiej w Buku - etap II (odcinek od ulicy Sokoła do ulicy Szkolnej)
Numer ogłoszenia: 135025 - 2013; data zamieszczenia: 05.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 214480 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Buk, ul. Ratuszowa 1, 64-320 Buk, woj. wielkopolskie, tel. 061 8140671, faks 061 8140101.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Dobieżyńskiej w Buku - etap II (odcinek od ulicy Sokoła do ulicy Szkolnej).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na Przebudowę ulicy Dobieżyńskiej w Buku - etap II (odcinek od ulicy Sokoła do ulicy Szkolnej). 2. Zakres robot: Zakres inwestycji (etap II) obejmuje rozbiórkę istniejącej nawierzchni, chodników, zjazdów, krawężników i obrzeży, pasów zieleni oraz całkowitą rozbiórkę nawierzchni jezdni wraz z rozbiórką podbudowy, demontaż kanalizacji deszczowej wraz z rozbiórką studni rewizyjnych, studni i wpustów ulicznych a także przykanalików. Po robotach rozbiórkowych, w śladzie istniejącej sieci należy wykonać nową sieć z rur PVC o długości 340 m i średnicy 300 mm, przykanaliki z rur PVC o średnicy 160 mm oraz studnie rewizyjne, betonowe, prefabrykowane o średnicy 1000 mm z pokrywami typu D-400, studzienki wpustów ulicznych, betonowych z osadnikiem o średnicy 500 mm z wpustem i kratką żeliwną typu D-400. Zakres robót obejmuje także podłączenie istniejących przykanalików kanalizacji deszczowej z posesji do nowej sieci kanalizacji deszczowej oraz tymczasowe połączenie nowego i starego kolektora w ulicy Szarych Szeregów. Następnie należy wykonać nową nawierzchnię jezdni, podatną na obciążenie ruchem KR3 z betonu asfaltowego. Nowe nawierzchnie chodników, zjazdów i zatok postojowych należy wykonać w nawiązaniu do już wykonanego w etapie I odcinka ulicy Dobieżyńskiej, tj. chodnik - z betonowej kostki brukowej typu nostalit w kolorze melanż grub. 8 cm z wypełnieniem środka 4 szt. płytek 50x50 cm w kolorze szarym, zjazdy do posesji z betonowej kostki brukowej typu domino grub. 8 cm w kolorze grafitowym, natomiast zatoki postojowej - z betonowej kostki brukowej - prostej typu Holland grub. 8 cm w kolorze grafitowym. Ścieki przykrawężnikowe należy wykonać z betonowej kostki betonowej - prostej typu Holland, układanej krótszym bokiem do krawężnika. Wykonawca winien także wykonać dwukrotne malowanie oznakowania poziomego. Materiał do malowania cienkowarstwowego - wymagania: -farba akrylowa szybkoschnąca drogowa, przeznaczona do oznakowania dróg o nawierzchni asfaltowej lub betonowej, posiadająca atest to stosowania w drogownictwie, -farba nakładana wszystkimi typami malowarek (malowarka pneumatyczna lub hydrodynamiczna z ciśnieniowym natryskiem) lub ręcznie (wykonywanie detali), -grubość nanoszonej farby musi wynosić od 0,4 do 0,8 mm, Na wysepce w km 0+570 należy zamontować nowe oznakowanie pionowe - U3a - 3 szt. i U-3b - 3 szt. (folia odblaskowa II generacji, wielkość znaku - średnia) na słupkach z rur stalowych - ocynkowanych. Zakres robót przewiduje także demontaż oznakowania pionowego (8 szt.) oraz montaż nowych znaków D-6 (folia odblaskowa II generacji, wielkość znaku - średnia) na słupkach z rur stalowych - ocynkowanych. Zakres robót w II etapie obejmuje odcinek od km 0+279, tj. od ul. Sokoła do km 0+632, tj. do ul. Szkolnej (za skrzyżowaniem). 3. Niniejszy przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: a/ projektem budowlany, wykonawczym opracowanym przez FORMA Pracownia Projektowa s.c., z siedzibą w Wilkowicach przy ulicy ul. Dębowa 6, 64-115 Święciechowa - w zakresie etapu II, b/ Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, c/ obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i przepisami prawa dotyczącymi warunków technicznych oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, d/ szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, Występujące w dokumentacji nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w dokumentacji technicznej pod warunkiem zapewnienia parametrów równoważnych - nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Pod pojęciem parametry równoważne - nie gorsze. Zamawiający rozumie parametry o co najmniej takich samych lub wyższych standardach jakościowych, niż wskazane w SSTWiORB. UWAGI DO PROJEKTU I SSTWiORB (należy uwzględnić podczas kalkulowania ceny ofertowej): 1.Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy projektu organizacji i zabezpieczenia ruchu na czas trwania robót oraz jego realizacji podczas budowy. 2.Do odbioru końcowego Zamawiający wymaga załączenia protokołu wraz filmem (na płycie CD lub innym nośniku elektronicznym) i opisem z badań przeprowadzonych kamerą telewizyjną. Na filmie winien być także zapisany spadek podłużny rejestrowany pomiędzy studniami rewizyjnymi. W komplecie Wykonawca musi załączyć plan orientacyjny umożliwiający dokładne umiejscowienie filmowanych odcinków kanalizacji. Całość sprawozdania wizyjnego wykonać wg PN-EN 13508-2 Stan zewnętrznych systemów kanalizacyjnych - Część 2: system kodowania inspekcji wizualnej. 3.Zamawiający wymaga podczas realizacji zadania układania na paletach materiałów z rozbiórki chodników (zakłada się 90% odzysku) i dostarczenia na plac ZGK w Buku - ul. Przemyslowa 10. 4.Do SIWZ Zamawiający dołączył fotografie dokumentujące stan istniejący obiektu. Część fotografii pokazuje wzór układania kostki brukowej w połączeniu z płytkami bet. na już wyremontowanym odcinku ulicy Dobieżyńskiej. W/w wzór będzie obowiązywał jako kontynuacja na nowobudowanych chodnikach w ulicy Dobieżyńskiej - etap II. 5. W części opisowej dokumentacji (str. 17) w pkt. 4.1. wskazuje się, iż należy zastosować wpustu krawężnikowe. Zamawiający rezygnuje z ich wbudowania a w ich miejsce należy zastosować wpusty z tradycyjną kratką ściekową, żeliwną. Wpusty należy wykonać tak, aby poziom góry rusztu żeliwnego zrównany był z poziomem ścieku przykrawężnikowego. Ruszt wpustu ulicznego nie powinien być mniejszy niż 300 x 500 mm. Rozstaw minimalny prętów wpustu nie powinien być mniejszy niż 36 mm. 6.Zamawiający rezygnuje z wykonania syfonów na przykanalikach. 7.Na rys. nr 5 błędnie podano, iż betonowe płytki chodnikowe mają wymiary 400x400 mm. Płytki winny mieć wymiary 500 x500 mm. 8.Wykonawca winien także wykonać ściek z 1 rzędu betonowej kostki brukowej odcinający nawierzchnię ul. Dobieżyńskiej od nawierzchni ulic dochodzących (z wyjątkiem ulicy Wojtczaka, gdzie ściek już istnieje). 9.Do wykonania kanalizacji deszczowej winny być użyte rury i kształtki jednorodne, lite o sztywności obwodowej min. SN8 (8kN/m2).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1219145,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 979458,34

  • Oferta z najniższą ceną: 979458,34 / Oferta z najwyższą ceną: 1351487,85

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.