eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ObornikiWR/01/12 Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowania, dystrybucji posiłków od Wykonawcy do Zamawiającego w termosach i naczyniach gastronomicznych, dostawę naczyń wielokrotnego użytku i odbiór resztek pokonsumpcyjnych dla pacjentów SP ZOZ przez okres od dnia 19.06.2012r do dnia 31.12.2012r

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-20

Oborniki: WR/01/12 Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowania, dystrybucji posiłków od Wykonawcy do Zamawiającego w termosach i naczyniach gastronomicznych, dostawę naczyń wielokrotnego użytku i odbiór resztek pokonsumpcyjnych dla pacjentów SP ZOZ przez okres od dnia 19.06.2012r do dnia 31.12.2012r
Numer ogłoszenia: 134297 - 2012; data zamieszczenia: 20.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132487 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 2, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 2973600, faks 061 2960079.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WR/01/12 Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowania, dystrybucji posiłków od Wykonawcy do Zamawiającego w termosach i naczyniach gastronomicznych, dostawę naczyń wielokrotnego użytku i odbiór resztek pokonsumpcyjnych dla pacjentów SP ZOZ przez okres od dnia 19.06.2012r do dnia 31.12.2012r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowania, dystrybucji posiłków od Wykonawcy do Zamawiającego w termosach i naczyniach gastronomicznych, dostawę naczyń wielokrotnego użytku i odbiór resztek pokonsumpcyjnych dla pacjentów SP ZOZ przez okres od dnia 19.06.2012r do dnia 31.12.2012r.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MICEK & MICEK S.C. Halina Micek i Sebastian Micek, ul. Strzelecka 32, 64-800 Chodzież, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 141980,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 138325,48

  • Oferta z najniższą ceną: 138325,48 / Oferta z najwyższą ceną: 138325,48

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający w postępowaniu ZPU/01/12 na świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowania oraz dystrybucji całodziennego wyżywienia dla pacjentów SP ZOZ w Obornikach na spełnienie warunków udziału w postępowaniu żądał od Wykonawców złożenia oświadczenia, że spełniają wszystkie wymogi zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. W dniu 4.06.2012r SP ZOZ został powiadomiony przez Państwowego Inspektora Sanitarnego, że wybrana w przetargu Firma może dostarczać posiłki tylko w naczyniach jednorazowych z uwagi na brak wydzielonego pomieszczenia na mycie opakowań i zastawy stołowej. Zamawiający w tym samym dniu wezwał Wykonawcę o dostarczenie stosownych decyzji zgodnie z wymogami przedstawionymi w SIWZ. Z uwagi na brak wymaganych dokumentów Zamawiający zawiadomił Wykonawcę o zaprzestaniu świadczenia usługi żywienia z dniem otrzymania powiadomienia, gdyż wystąpiło uniemożliwienie terminowej realizacji zadania. Z uwagi na konieczność natychmiastowe wykonania usługi Zamawiający wysłał zaproszenie do świadczenia usługi na okres od dnia 19.06.2012r do dnia 31.12.2012r do Firmy Micek & Micek, wg kolejności następny Wykonawca z postępowania na świadczenie usługi cateringowej ZPU/01/12. Zamawiający wynegocjował z Wykonawcą stawi poszczególnych posiłków odpowiadające wysokością stawek przetargowych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.