Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-06
Gliwice: Remont dachu budynku przy ul. Chorzowskiej 14-16 wraz z montażem instalacji odgromowej oraz częściowa wymiana stropu ostatniej kondygnacji części budynku przy ul. Chorzowskiej 14 w Gliwicach.
Numer ogłoszenia: 134002 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Warszawska 35b, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3000033, 3000034, 2310395, faks 032 2310395.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs2.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu budynku przy ul. Chorzowskiej 14-16 wraz z montażem instalacji odgromowej oraz częściowa wymiana stropu ostatniej kondygnacji części budynku przy ul. Chorzowskiej 14 w Gliwicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac wymienionych w tytule zamówienia zgodnie z załączonymi do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: przedmiarami robót, dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót ( załączniki do SIWZ). Zakres robót: - remont dachu z wyłączeniem mansardy frontowej, - montaż instalacji odgromowej, - częściowa wymiana stropu ostatniej kondygnacji w klatce nr 14, - wymiana części balustrady schodowej w klatce nr 16..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.11.00 - Roboty budowlane w zakresie domów 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, zamawiający wymaga, aby wykonawca: 1 ) dysponował osobą z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy. Ww. osoba musi należeć do regionalnej izby samorządu zawodowego. 2 ) dysponował osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych, która będzie pełnić funkcję kierownika robót w zakresie instalacji odgromowej. Ww. osoba musi należeć do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) dysponował: - osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do montażu nowej instalacji elektrycznej i wykonywania pomiarów do 1 kV, - osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne D j.w. 4 ) posiadał niezbędne doświadczenie i wiedzę w realizacji robót budowlanych z zakresu remontów dachów. Wykonawca musi udowodnić wykonanie minimum 1 roboty z zakresu remontu dachu o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto, 5 ) nie podlegał wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawcy, którzy w chwili trwania postępowania nie dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia muszą wykazać w ofercie, iż takim potencjałem i osobami będą dysponować przy realizacji zamówienia publicznego. W tym zakresie wykonawca może korzystać z zasobów innego podmiotu, który zobowiąże się do ich udostępnienia wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie publiczne. Po otwarciu ofert, zamawiający sprawdza dokumenty i oświadczenia pod względem spełniania warunków udziału, o których mowa powyżej. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy, a jego oferta na podstawie art.24 ust.4 zostanie uznana za odrzuconą. W trakcie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu ma zastosowanie art.26 ust.3 i 4 ustawy Pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca musi: a ) przedłożyć w ofercie aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej formułą za zgodność z oryginałem; b ) w zał. oferty p.n. Potencjał kadrowy wykazać osoby, zgodnie z pkt 1, 2 i 3, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; c ) przedłożyć w ofercie pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. b), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; d ) przedłożyć w ofercie oryginały lub kserokopie uprawnień budowlanych i świadectw kwalifikacyjnych E i D oraz dokumenty potwierdzające przynależność osób z uprawnieniami budowlanymi do regionalnej izby samorządu zawodowego, e ) w załączniku oferty p.n. Wykaz wykonanych zamówień o podobnym charakterze przedstawić wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania ( zgodnie z pkt. 4 ) f ) przedłożyć w ofercie dokumenty potwierdzające, że ww. zamówienia zostały należycie wykonane; g ) przedłożyć w ofercie pozostałe dokumenty, wymienione w pkt. 7.2. SIWZ W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( np. konsorcjum, spółka cywilna dokument wymieniony w pkt. a, składa każdy z wykonawców. Wymagania dotyczące doświadczenia w realizacji zadań o podobnym charakterze oraz potencjału kadrowego wykonawcy mogą spełniać łącznie. Dokumenty, o których wyżej mowa należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej formułą za zgodność z oryginałem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - okres rękojmi - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs2.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Miejskich II TBS Sp. z o.o.
44-100 Gliwice, ul. Warszawska 35b.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Dział Przetargów, pok. nr 206.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 2024- Zapewnienie tymczasowego schronienia w schronisku osobom bezdomnym mężczyznom kierowanym przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Gliwicach (2)
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego IR na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) w ramach szkolenia praktycznego do licencji pilota (...). Znak sprawy: IA1.283.23.2024.TB
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego, na samolotach wielosilnikowych klasy MEP(L) w ramach szkolenia praktycznego do licencji pilota liniowego ATPL(A) (...). Znak sprawy IA1.283.22.2024.AG.
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego z wykorzystaniem szkoleniowego urządzenia symulacji lotu klasy FNPT II MCC w ramach szkolenia praktycznego do licencji (...) Znak sprawy: IA1.283.15.2024.AL
- Modernizacja rejonu dawnej sceny oraz fontanny w Lesie Komunalnym przy ul. Chorzowskiej w Gliwicach w formule zaprojektuj i wybuduj.
- 53-P-24 Remont pomieszczeń w obiektach Zamawiającego
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont w internacie garnizonowym z pracami towarzyszącymi Braniewo ul. Grota Roweckiego 14-16
- Renowacja dachu i elewacji budynku Domu oświatowego w miejscowości Jedlicze-Męcinka
- ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj etapu wstępnego wykopu oraz rozbiórek elementów dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku TR Warszawa na placu Defilad w Warszawie;
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Żegocina w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
- Modernizacja budynku dawnego dworca Kolei Wilanowskiej przy ul. Kostki Potockiego 31 wraz z infrastrukturą zewnętrzną
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.