eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańRemont balkonów i tarasów w Domu Pomocy Społecznej - Budynek B1, ul. Ugory 20, Poznań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-13

Poznań: Remont balkonów i tarasów w Domu Pomocy Społecznej - Budynek B1, ul. Ugory 20, Poznań
Numer ogłoszenia: 133813 - 2016; data zamieszczenia: 13.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Ugory 18/20, 61-623 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 820 50 62, faks 0-61 820 13 31.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont balkonów i tarasów w Domu Pomocy Społecznej - Budynek B1, ul. Ugory 20, Poznań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: a) roboty rozbiórkowe na balkonach, b) roboty remontowe na balkonach. Szczegółowy zakres robót: A) roboty rozbiórkowe na balkonach: - rozebranie balustrad z kształtowników stalowych, - rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej, - rozbiórka pokrycia z papy na dachach betonowych - pierwsza warstwa, - rozbiórka pokrycia z papy na dachach betonowych - następna warstwa, - zerwanie posadzki cementowej, - rozebranie podłoża z betonu żwirowego o grubości do 5 cm, - rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów, itp. z blachy nie nadającej się do użytku, - demontaż płyt prefabrykowanych, drobnowymiarowych żelbetowych (do ponownego wykorzystania), - izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych poziome na wierzchu konstrukcji na sucho - jedna warstwa demontaż, - wywiezienie i utylizacja gruzu i śmieci w kontenerach, B) roboty remontowe: - odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo - wapiennej na stropach płaskich, belkach, biegach i spocznikach schodów o powierzchni odbicia do 5m2, - ręczne wykucie skorodowanego zbrojenia o śr. 12 mm na powierzchniach sufitowych, - ręczna reprofilacja (wypełnianie ubytków) powierzchni sufitowej konstrukcji betonowych zaprawą cementowo - polimerową, - ręczna reprofilacja (wypełnianie ubytków) powierzchni konstrukcji betonowych zaprawą cementowo - polimerową, - ręczna reprofilacja (wypełnianie ubytków) powierzchni poziomych konstrukcji betonowych zaprawą cementowo - polimerową, - ręczna reprofilacja (wypełnianie ubytków) powierzchni poziomych konstrukcji betonowych i żelbetowych zaprawą cementowo - polimerową, - uzupełnianie podkładów pod tynki zewnętrzne zwykłe, półszlachetne i szlachetne o podłożach z cegły, pustaków ceramicznych, gazo- i pianobetonów, - przygotowanie podłoża - oczyszczenie i mycie, - gładzie gipsowe dwuwarstwowe na sufitach, - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem, - czyszczenie ręczne poziomych powierzchni betonowych, - izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych poziome na wierzchu konstrukcji na sucho - jedna warstwa, - warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej grubości 10 mm zatarte na gładko, - izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne poziome - wykonywane na zimno z emulsji bitumiczno - kauczukowej, - izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne pionowe - wykonywane na zimno z emulsji asfaltowej, - izolacje przeciwwodne z papy powierzchni poziomych na zimno, - montaż płyt prefabrykowanych drobnowymiarowych żelbetowych wraz ze spoinowaniem, - żelbetowe płyty stropowe grubości 5cm - ręczne układanie betonu (uzupełnianie ubytków), - izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne poziome - wykonywane na zimno z emulsji bitumiczno - kauczukowej, - izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne pionowe - wykonywane na zimno z emulsji asfaltowej, - izolacje przeciwwodne z papy powierzchni poziomych na zimno, - izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii polietylenowej szerokiej poziome posadzkowe, - posadzki cementowe wraz z cokolikami zatarte na gładko grubości 25 mm, - posadzki cementowe wraz z cokolikami zatarte - pogrubienie posadzki o 1 cm, - wykonanie obudowy z płyt OSB gr. 25 mm pod obróbki blacharskie, - obróbki blacharskie z blachy lakierowanej proszkowo o szerokości w rozwinięciu do 25 cm, - izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne - wklejenie taśmy uszczelniającej na powierzchni poziomej, - wykonanie izolacji szczelin dylatacyjnych - wklejenie taśmy uszczelniającej poziomej, - izolacje przeciwwilgociowe poziome - wykonywane cementową zaprawą uszczelniającą, - ułożenie maty drenażowej Schluter Troba - plus 8G, - posadzki jednobarwne z płytek Presstone 30x30x2,8 mm na podkładach dystansowych Schluter Troba Stelz Dr o powierzchni ponad 10m2, - montaż odwodnienia liniowego - ruszt stalowy ocynkowany, - wykonanie podłoża kamiennego z otoczaków frakcji 80 - 120 mm, - balustrady balkonowe proste z pochwytem stalowym..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - do 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.23.00 - Betonowanie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.43.10.00 - Kładzenie płytek .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 77.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten jest spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty i zgodny z zasadami sztuki budowlanej przynajmniej dwie roboty budowlane obejmujące łącznie trzy lub więcej z podanych zakresów: roboty rozbiórkowe, roboty betoniarskie, roboty izolacyjne, kładzenie płytek, roboty remontowe i renowacyjne, których wartość brutto (to jest z uwzględnieniem podatku od towarów i usług o ile był on należny) wynosiła łącznie co najmniej 500.000 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten jest spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to jest kierownikiem robót, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i przynależącym do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z Przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia wynoszącą co najmniej 200.000,00 złotych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy o okres odpowiadający opóźnieniu tego terminu w przypadku: - gdy warunki atmosferyczne uniemożliwiają wykonanie prac zgodnie z technologią ich realizacji - jeżeli Wykonawca niezwłocznie poinformuje Inwestora o wstrzymaniu prowadzenia robót z tego powodu, przyczynach wstrzymania oraz o ponownym ich podjęciu, - wstrzymania przez Wykonawcę prowadzenia robót na polecenie Inwestora - o okres odpowiadający okresowi wstrzymania prowadzenia robót, chyba że wstrzymanie robót nastąpiło z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę, - wystąpienia okoliczności spowodowanych siłą wyższą, to jest zdarzeniem losowym wywołanym przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, uniemożliwiających terminowe wykonanie robót, które nastąpiło bez winy którejkolwiek ze stron, - wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Inwestora, w szczególności nieterminowego przekazania Wykonawcy terenu budowy lub braku możliwości przekazania Wykonawcy terenu budowy, - wystąpienia konieczności wykonania robót wskazanych w § 2 ust. 6 i 7, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem niniejszej umowy, - działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie robót, jeśli Wykonawca nie ponosi winy w zaistnieniu tych działań, - konieczności wykonania robót budowlanych niewykraczających poza przedmiot zamówienia publicznego, których ilość jednostek przedmiarowych wskazanych przez Inwestora w przedmiarze robót, na podstawie którego Wykonawca sporządził kosztorys ofertowy została zaniżona w stosunku do faktycznej ilości jednostek niezbędnych do realizacji i odbioru przedmiotu umowy, pod warunkiem stwierdzenia tej konieczności sporządzonymi przez kierownika robót Protokołem konieczności wykonania robót oraz wstępną kalkulacją kosztów wykonania zatwierdzonymi przez Inwestora, - konieczności wykonania robót budowlanych niewykraczających poza przedmiot zamówienia publicznego, niezbędnych do realizacji i odbioru przedmiotu umowy, a pominiętych w przedmiarze robót, na podstawie którego Wykonawca sporządził kosztorys ofertowy, pod warunkiem stwierdzenia tej konieczności sporządzonym przez kierownika robót Protokołem konieczności wykonania robót oraz wstępną kalkulacją kosztów wykonania zatwierdzonymi przez Inwestora, - konieczności zlecenia robót uzupełniających, które mają wpływ na wykonanie, przedmiotu niniejszej umowy, Zmiana osoby wykonującej funkcję kierownika robót: - spowodowana zdarzeniami losowymi, pod warunkiem, że osoby wskazane w zastępstwie będą dysponowały odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi i uprawnieniami, - jeżeli zmiana następuje na żądanie Inwestora, Zmiana okresu udzielonej gwarancji, poprzez jego przedłużenie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Ugory 18/20, 61 - 623 Poznań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2016 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Domu Pomocy Społecznej, ul. Ugory 18/20, 61 - 623 Poznań.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.