Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-13
Poznań: Remont balkonów i tarasów w Domu Pomocy Społecznej - Budynek B1, ul. Ugory 20, Poznań
Numer ogłoszenia: 133813 - 2016; data zamieszczenia: 13.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
| V | zamówienia publicznego |
| zawarcia umowy ramowej | |
| ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Ugory 18/20, 61-623 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 820 50 62, faks 0-61 820 13 31.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont balkonów i tarasów w Domu Pomocy Społecznej - Budynek B1, ul. Ugory 20, Poznań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: a) roboty rozbiórkowe na balkonach, b) roboty remontowe na balkonach. Szczegółowy zakres robót: A) roboty rozbiórkowe na balkonach: - rozebranie balustrad z kształtowników stalowych, - rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej, - rozbiórka pokrycia z papy na dachach betonowych - pierwsza warstwa, - rozbiórka pokrycia z papy na dachach betonowych - następna warstwa, - zerwanie posadzki cementowej, - rozebranie podłoża z betonu żwirowego o grubości do 5 cm, - rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów, itp. z blachy nie nadającej się do użytku, - demontaż płyt prefabrykowanych, drobnowymiarowych żelbetowych (do ponownego wykorzystania), - izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych poziome na wierzchu konstrukcji na sucho - jedna warstwa demontaż, - wywiezienie i utylizacja gruzu i śmieci w kontenerach, B) roboty remontowe: - odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo - wapiennej na stropach płaskich, belkach, biegach i spocznikach schodów o powierzchni odbicia do 5m2, - ręczne wykucie skorodowanego zbrojenia o śr. 12 mm na powierzchniach sufitowych, - ręczna reprofilacja (wypełnianie ubytków) powierzchni sufitowej konstrukcji betonowych zaprawą cementowo - polimerową, - ręczna reprofilacja (wypełnianie ubytków) powierzchni konstrukcji betonowych zaprawą cementowo - polimerową, - ręczna reprofilacja (wypełnianie ubytków) powierzchni poziomych konstrukcji betonowych zaprawą cementowo - polimerową, - ręczna reprofilacja (wypełnianie ubytków) powierzchni poziomych konstrukcji betonowych i żelbetowych zaprawą cementowo - polimerową, - uzupełnianie podkładów pod tynki zewnętrzne zwykłe, półszlachetne i szlachetne o podłożach z cegły, pustaków ceramicznych, gazo- i pianobetonów, - przygotowanie podłoża - oczyszczenie i mycie, - gładzie gipsowe dwuwarstwowe na sufitach, - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem, - czyszczenie ręczne poziomych powierzchni betonowych, - izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych poziome na wierzchu konstrukcji na sucho - jedna warstwa, - warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej grubości 10 mm zatarte na gładko, - izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne poziome - wykonywane na zimno z emulsji bitumiczno - kauczukowej, - izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne pionowe - wykonywane na zimno z emulsji asfaltowej, - izolacje przeciwwodne z papy powierzchni poziomych na zimno, - montaż płyt prefabrykowanych drobnowymiarowych żelbetowych wraz ze spoinowaniem, - żelbetowe płyty stropowe grubości 5cm - ręczne układanie betonu (uzupełnianie ubytków), - izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne poziome - wykonywane na zimno z emulsji bitumiczno - kauczukowej, - izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne pionowe - wykonywane na zimno z emulsji asfaltowej, - izolacje przeciwwodne z papy powierzchni poziomych na zimno, - izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii polietylenowej szerokiej poziome posadzkowe, - posadzki cementowe wraz z cokolikami zatarte na gładko grubości 25 mm, - posadzki cementowe wraz z cokolikami zatarte - pogrubienie posadzki o 1 cm, - wykonanie obudowy z płyt OSB gr. 25 mm pod obróbki blacharskie, - obróbki blacharskie z blachy lakierowanej proszkowo o szerokości w rozwinięciu do 25 cm, - izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne - wklejenie taśmy uszczelniającej na powierzchni poziomej, - wykonanie izolacji szczelin dylatacyjnych - wklejenie taśmy uszczelniającej poziomej, - izolacje przeciwwilgociowe poziome - wykonywane cementową zaprawą uszczelniającą, - ułożenie maty drenażowej Schluter Troba - plus 8G, - posadzki jednobarwne z płytek Presstone 30x30x2,8 mm na podkładach dystansowych Schluter Troba Stelz Dr o powierzchni ponad 10m2, - montaż odwodnienia liniowego - ruszt stalowy ocynkowany, - wykonanie podłoża kamiennego z otoczaków frakcji 80 - 120 mm, - balustrady balkonowe proste z pochwytem stalowym..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - do 50 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.23.00 - Betonowanie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.43.10.00 - Kładzenie płytek .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 77.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten jest spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty i zgodny z zasadami sztuki budowlanej przynajmniej dwie roboty budowlane obejmujące łącznie trzy lub więcej z podanych zakresów: roboty rozbiórkowe, roboty betoniarskie, roboty izolacyjne, kładzenie płytek, roboty remontowe i renowacyjne, których wartość brutto (to jest z uwzględnieniem podatku od towarów i usług o ile był on należny) wynosiła łącznie co najmniej 500.000 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten jest spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to jest kierownikiem robót, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i przynależącym do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z Przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia wynoszącą co najmniej 200.000,00 złotych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy o okres odpowiadający opóźnieniu tego terminu w przypadku: - gdy warunki atmosferyczne uniemożliwiają wykonanie prac zgodnie z technologią ich realizacji - jeżeli Wykonawca niezwłocznie poinformuje Inwestora o wstrzymaniu prowadzenia robót z tego powodu, przyczynach wstrzymania oraz o ponownym ich podjęciu, - wstrzymania przez Wykonawcę prowadzenia robót na polecenie Inwestora - o okres odpowiadający okresowi wstrzymania prowadzenia robót, chyba że wstrzymanie robót nastąpiło z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę, - wystąpienia okoliczności spowodowanych siłą wyższą, to jest zdarzeniem losowym wywołanym przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, uniemożliwiających terminowe wykonanie robót, które nastąpiło bez winy którejkolwiek ze stron, - wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Inwestora, w szczególności nieterminowego przekazania Wykonawcy terenu budowy lub braku możliwości przekazania Wykonawcy terenu budowy, - wystąpienia konieczności wykonania robót wskazanych w § 2 ust. 6 i 7, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem niniejszej umowy, - działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie robót, jeśli Wykonawca nie ponosi winy w zaistnieniu tych działań, - konieczności wykonania robót budowlanych niewykraczających poza przedmiot zamówienia publicznego, których ilość jednostek przedmiarowych wskazanych przez Inwestora w przedmiarze robót, na podstawie którego Wykonawca sporządził kosztorys ofertowy została zaniżona w stosunku do faktycznej ilości jednostek niezbędnych do realizacji i odbioru przedmiotu umowy, pod warunkiem stwierdzenia tej konieczności sporządzonymi przez kierownika robót Protokołem konieczności wykonania robót oraz wstępną kalkulacją kosztów wykonania zatwierdzonymi przez Inwestora, - konieczności wykonania robót budowlanych niewykraczających poza przedmiot zamówienia publicznego, niezbędnych do realizacji i odbioru przedmiotu umowy, a pominiętych w przedmiarze robót, na podstawie którego Wykonawca sporządził kosztorys ofertowy, pod warunkiem stwierdzenia tej konieczności sporządzonym przez kierownika robót Protokołem konieczności wykonania robót oraz wstępną kalkulacją kosztów wykonania zatwierdzonymi przez Inwestora, - konieczności zlecenia robót uzupełniających, które mają wpływ na wykonanie, przedmiotu niniejszej umowy, Zmiana osoby wykonującej funkcję kierownika robót: - spowodowana zdarzeniami losowymi, pod warunkiem, że osoby wskazane w zastępstwie będą dysponowały odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi i uprawnieniami, - jeżeli zmiana następuje na żądanie Inwestora, Zmiana okresu udzielonej gwarancji, poprzez jego przedłużenie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Ugory 18/20, 61 - 623 Poznań.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2016 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Domu Pomocy Społecznej, ul. Ugory 18/20, 61 - 623 Poznań.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- TPm-88/25 Dostawa z wniesieniem i uruchomieniem zamrażarek niskotemperaturowych oraz systemu do przechowywania w ciekłym azocie wraz z przeszkoleniem personelu w podziale na 3 części.
- Sukcesywna dostawa eko-tłucznia sortowanego o frakcji 0-31,5 mm, 32-63 mm
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- Dostawę czasopism i baz danych w 2026 roku. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części.
- Wykoszenie roślinności w płacie siedliska przyrodniczego 7230 Górskie i nizinne torfowiska zasadowe o charakterze młak, turzycowisk i mechowisk w obszarze Natura 2000 Jezioro Mnich PLH300029
- ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW Z TARGOWISK I KIERMASZÓW W POZNANIU ZARZĄDZANYCH PRZEZ "TARGOWISKA" SP. Z O.O.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa obory dydaktycznej "
- Zmiana sposobu użytkowania części budynku (piętra) placówki opiekuńczo - wychowawczej na żłobek
- Prace związane z zagospodarowaniem terenu nieruchomości przy ul. Stawki 27 w Warszawie
- Poprawa dostępności architektonicznej Biur Powiatowych ARiMR Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego z siedzibami w Stargardzie i Szczecinku dla osób ze szczególnymi potrzebami
- Roboty budowlane w pomieszczeniach Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Pile
- Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Łomża
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





