eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłubczyceRoboty budowlane polegające na remoncie budynku przy ul. Niepodległości 4 w Głubczycach



Ogłoszenie z dnia 2009-05-06

Głubczyce: Roboty budowlane polegające na remoncie budynku przy ul. Niepodległości 4 w Głubczycach
Numer ogłoszenia: 133546 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Głubczyckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Pocztowa 8, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie, tel. 077 4852242, faks 077 4852242.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: gtbs.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na remoncie budynku przy ul. Niepodległości 4 w Głubczycach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie budynku mieszkalnego położonego w Głubczycach przy ul. Niepodległości 4. Remont obejmuje: rozebranie rynien i rur spustowych, rozebranie pokrycia części mansardowej z płyt i gąsiorów azbestowo - cementowych, wymianę deskowania, częściową wymianę krokwi, montaż rynien i rur spustowych, pokrycie dachu mansardowego papą na podłożu drewnianym jednowarstwowo, krycie dachu mansardowego gontem papowym plaster miodu w kolorze grafit, obróbki z blachy powlekanej i ocynkowanej, pokrycie papą termozgrzewalną nawierzchniową części płaskiej dachu, montaż barier przeciwśniegowych, montaż okien w lukarnach, wykonanie przewodów wentylacyjnych z blachy stalowej, obudowa elementów płytami gipsowo - kartonowymi, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian, uprzątnięcie i wywóz gruzu. Na powyższe roboty budowlane remontowe nie jest wymagane pozwolenie na budowę..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 2000,00zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający wymogi art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia następujących dokumentów: 1) Podpisanej Oferty na formularzu ofertowym o treści zgodnej z treścią określoną we wzorze stanowiącym załącznik SIWZ. Jeżeli ofertę składają podmioty występujące wspólnie, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 2) Potwierdzenia wniesienia wadium. 3) Kosztorysu ofertowego uproszczonego, zgodnego z przedmiarem robót. 4) Parafowanego projektu umowy jako akceptacji jej treści i warunków 5) Decyzji zatwierdzającej program gospodarki odpadami niebezpiecznymi wytwarzanymi w ilości powyżej 0,100 Mg rocznie, dla odpadów sklasyfikowanych w katalogu odpadów w grupie 17 06 ..* obowiązującej co najmniej na okres realizacji robót, 6) Oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu wg poniższego zestawienia: a) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru określonego w załączniku SIWZ W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum w/w oświadczenie ma być złożone przez każdego Wykonawcę. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy PZP zamawiający żąda: b) dokumentu potwierdzającego dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum w/w dokument ma być złożony przez każdego Wykonawcę. c) zaświadczenia potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum w/w dokument ma być złożony przez każdego Wykonawcę. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: d) Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik SIWZ. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem, minimum jednej roboty w branży odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 70.000 zł, w tym z potwierdzeniem adnotacją w referencjach robót w zakresie usuwania azbestu bez względu na ich wartość, e) Wykazu osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego załącznik SIWZ. Jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże: Co najmniej trzech dekarzy - blacharzy. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji dekarza - blacharza. Osobę z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w ograniczonym zakresie lub bez ograniczeń. Uprawnienia należy dołączyć do oferty. Osoba wymieniona w wykazie ma się wykazać aktualnym w dniu składania ofert wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i aktualnym na dzień złożenia oferty ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej, które należy dołączyć do oferty. Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy, do skierowania do pracy osoby wskazanej w wykazie. W przypadkach losowych wykluczających zatrudnienie tej osoby, Wykonawca będzie zobowiązany do wskazania innej osoby o tych samych kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu, posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: f) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gtbs.prv.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Głubczyckie TBS Sp. z o.o. ul. Pocztowa 8, 48 - 100 Głubczyce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2009 godzina 11:00, miejsce: siedziba Głubczyckiego TBS Sp. z o.o. ul. Pocztowa 8, 48 - 100 Głubczyce, pok. nr 18 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.