eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzyżów › Przebudowa drogi leśnej nr inw. 242/076 w leśnictwie Godowa - ETAP II i III

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-24

Strzyżów: Przebudowa drogi leśnej nr inw. 242/076 w leśnictwie Godowa - ETAP II i III
Numer ogłoszenia: 133016 - 2016; data zamieszczenia: 24.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 87192 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Strzyżów, ul. Mostowa 9, 38-100 Strzyżów, woj. podkarpackie, tel. 017 2761011, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi leśnej nr inw. 242/076 w leśnictwie Godowa - ETAP II i III.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W roku 2015 przebudowany został odcinek drogi nr 246/076 na długości 960 mb. Droga nr 242/076 w lokalizacjach przewidzianych do przebudowy posiada bardzo utrudniony przejazd ze względu na skoleinowania i odkształcenia spowodowane przełomami wiosennymi. Na odcinku tym droga przebiega w znacznych spadach do 10%, dlatego też występują rozmycia jezdni, poboczy i rowów. Istniejące place składowe gruntowe skoleinowane i trudno dostępne dla sprzętu mechanicznego. Dane techniczne projektowanej drogi: szerokość jezdni - 3,5 m szerokość dróg manewrowych 3,5m szerokość poboczy 2 x 1,0m spadek poprzeczny jezdni 2,5% na drodze manewrowej 3% spadek poprzeczny poboczy 6% Opis robót projektowanych: Przebudowywana droga tak w planie jak również w profilu przebiegać będzie po istniejącej trasie z maksymalnym wykorzystaniem istniejącej konstrukcji. Wzdłuż placów składowych projektuje się place manewrowe szerokości 3,5 m przeznaczone do poruszania się sprzętu do zrywki, które też będą wykorzystane jako mijanki. Zjazdy ze szlaków zrywkowych po stronie lewej do drogi manewrowej i placów składowych wykonać trwałe dla przejazdów ciężkiego sprzętu do zrywki. Takie przejazdy z płyt żelbetowych zaprojektowane zostały w lok 0+825: 1+103: 1+897. W trakcie eksploatacji drogi celem umożliwienia przejezdności do naprawy używano kruszywo naturalne tzw. pospółka a w ostatnim latach kruszywo łamane o uziarnieniu 0-63. Z obserwacji drogi w okresie wiosennym wynika, że są odcinki o dostatecznej podbudowie i odcinki wymagające pełnej konstrukcji. ETAP II - w lok. 0+ 820 - 1+730 i 1+870 - 3+030 o łącznej długości 2,07 km 1. Pełna konstrukcja na drogach manewrowych 25,0 cm - podbudowa z pospółki 0-60 stabilizowana cementem o wytrzymałości 5 MPa 12,0 cm - podbudowa z tłucznia 31,5 - 63 8,0 cm - nawierzchnia z klińca 4-31,5 - podwójne powierzchniowe utrwalanie emulsją modyfikowaną lokalizacja: 0+825 - 0+868 1+102 - 1+165 1+897 - 1+967 2+090 - 2+170 2. Konstrukcja na odcinkach gdzie wymagana jest modernizacja dolnej warstwy podbudowy 20,0 cm - stabilizacja cementem istniejącej podbudowy doziarnionej pospółką 0-60 średnią grubością 10,0 cm. 12,0 cm - podbudowa z tłucznia 31,5 - 63 8,0 cm - podbudowa z klińca 4-31,5 - podwójne powierzchniowe utrwalanie emulsją modyfikowaną lokalizacja: 0+820 - 0+920 1+100 - 1+300 1+450 - 1+490 1+600 - 1+650 1+870 - 1+970 2+940 - 2+980 3. Konstrukcja na odcinkach wymagających górnej warstwy podbudowy - profilowanie kolein tłuczniem 31,5-63 12,0 cm - podbudowa z tłucznia 31,5 - 63 8,0 cm - podbudowa z klińca 4-31,5 - podwójne powierzchniowe utrwalanie emulsją modyfikowaną lokalizacja: 0+920 - 1+155 1+300 - 1+450 1+490 - 1+600 1+650 - 1+730 1+870 - 2+940 2+980 - 3+030 Opis wykonania robót - roboty pomiarowe przed przystąpieniem do robót wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć co 25,0 m krawędzie jezdni mając na względzie maksymalne wykorzystanie istniejącej konstrukcji oraz lokalizację poszczególnych konstrukcji. Zniszczone oznakowanie należy na bieżąco uzupełniać. - dolna warstwa podbudowy z pospółki stabilizowanej cementem 5 MPa Wykonaną podbudowę z pospółki grubości 25,0 cm należy stabilizować cementem na głębokość 20,0 cm. Różnica grubości podbudowy z pospółki i stabilizacji ma wykluczyć zmieszanie pospółki z gruntem przez urządzenie do mieszania w trakcie stabilizacji. - dolna warstwa podbudowy z pospółki stabilizowanej cementem 5 MPa W lokalizacjach, gdzie wątpliwa jest nośność podbudowy należy istniejącą drogę oczyścić z błota naniesionego w trakcie eksploatacji i ułożyć warstwę pospółki o uziarnieniu 0-60 jako doziarnienie. Przed dodaniem cementu starą konstrukcję i wykonane doziarnienie na głębokość 20,0 cm należy zmiksować urządzeniem do mieszania, sprawdzić wilgotność i przy wilgotności optymalnej (plus 10% minus 20%) dozować cement odpowiednim urządzeniem. Po wymieszaniu jednorodną mieszankę profilujemy i zagęszczamy do żądanych spadków i wysokości. Wykonana stabilizacja przez okres min 7 dni wymaga pielęgnacji. W tym celu należy stabilizację przykryć piaskiem i dwa razy dziennie polewać wodą w przypadku braku opadów atmosferycznych. Wykonawca zobowiązany jest opracować recepturę laboratoryjną na mieszankę o wytrzymałości 5 MPA z samej pospółki jak również z mieszanki po 50% pospółki i starej podbudowy i na podstawie tych receptur ustalić ilość cementu na 1 m2. Z dziennej działki roboczej należy sporządzić próbki, które poddane zostaną badaniom po 7 i 28 dniach. - Sprzęt do stabilizacji: urządzenie do mieszania na głębokość min 25 cm (recykler) urządzenie do dozowania cementu równiarka cysterna do polewania wodą walec wibracyjny 8-12 ton walec ogumiony - podbudowa z kruszywa łamanego 31,5-63 grubości 12,0 cm i 4 - 31,5 grubości 8,0cm Podbudowę z kruszyw łamanych należy rozścielać przy użyciu rozścielacza. Spadki poprzeczne jednostronne w tolerancji w stosunku do projektu plus/minus 0,5%. Kierunek spadku poprzecznego wynika z układu trasy i został podany w przekroju normalnym. Zmianę spadku ze strony lewej na prawą i odwrotnie wykonać na długości 20-30 m. Wykonana podbudowa musi osiągnąć następujące parametry badane urządzeniem VSS: zagęszczenie E2/E1 mniejsze od 2,2 nośność minimum 80/120 MPa Warstwa z klińca 4-31,5 grubości 8,0 cm na placach składowych stanowić będzie nawierzchnię. - nawierzchnia z grysów powierzchniowo utrwalanych emulsją modyfikowaną. Do powierzchniowego utrwalania należy użyć grysy bazaltowe płukane i emulsję modyfikowaną. - umocnienie poboczy tłuczniem Umocnienie poboczy tylko w lokalizacji spływu wody z jezdni o spadku jednostronnym. Ze względu na duże spadki jako kruszywo należy użyć tłuczeń 31,5-63. Klinowanie wykonać kruszywem 0/25 - odnowienie i umocnienie rowów W przedmiarze robót podana została lokalizacja oczyszczenia i pogłębienia rowów gruntowych i rowów do pogłębienia i umocnienia wyrobami betonowymi. Dno rowów należy umocnić ściekiem betonowym o wymiarach 50x50x15 na podsypce cementowo - piaskowej 1:3, grubości 15,0 cm. Skarpy od strony jezdni o nachyleniu 1;1,5 umocnić kratą betonową o wymiarach 40x60x8 na wysokość 40 cm, od strony lasu o nachyleniu 1;1,5 kratą betonową na wysokość 60 cm. - wodościeki Na dużych spadkach należy wykonać wodościeki z kostki na fundamencie z betonu B-20 w/g rysunku w projekcie. Lokalizacja wodościeków podana została w przedmiarze robót. - Place składowe poza drogami manewrowymi Po wyprofilowaniu umocnić pospółką warstwą grubości 15,0 cm. ETAP III - w lok. km 3+030 - 3+160 o łącznej długości 130 mb Etap III jest to przedłużenie (na istniejącym odcinku) przebudowywanej drogi o 125mb. Oczyszczenie istniejącej nawierzchni tłuczniowej pod górną warstwę podbudowy. Wyprofilowanie kolein tłuczniem 40-63mm. Doziarnienie istniejącej konstrukcji pospółką o uziarnieniu 0-60mm na grubości 6 - 15cm Dolna warstwa podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem o wytrzymałości 5 MPa. Istniejąca konstrukcja zostanie doziarniona pospółką 0-60 średniej grubości 10,0 cm Pierwsza warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 40-63 grubości 12,0 cm Druga warstwa podbudowa z kruszywa o uziarnieniu ciągłym 4-31,5 grubości 8,0 cm Nawierzchnia podwójnie powierzchniowo utrwalana emulsją modyfikowaną Umocnienie poboczy tłuczniem o uziarnieniu 0-63 grubości 10,0 cm Pogłębienie rowu ułożenie ścieków betonowych na podsypce cementowo - piaskowej grubości 15,0 cm i umocnienie skarp płytami 40x60x8 typ krata 0,8 m2/mb. Miejsce realizacji robót: leśnictwo Godowa, obręb Bonarówka, gmina Strzyżów, powiat strzyżowski, województwo podkarpackie na działkach ewidencyjnych nr 562, 557/1, 98/2, 557/4, 558/1, 563/3, 559 i 457. Wykonawca zobowiązany jest po wykonaniu całości zakresu zamówienia do podpisania gwarancji jakości wg wzoru stanowiącego załącznik do Umowy. UWAGA. Zamawiający zastrzega, że mogą wystąpić ograniczenia tonażowe - odpowiednie nośności pojazdu pojawiające się na drogach do projektowanej inwestycji. Powyższe należy wziąć pod uwagę przy przygotowywaniu oferty. Utrudnienia w tym zakresie nie będą mogły stanowić podstawy do zmiany ceny...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LUKA TRANS Łukasz Potoczny, Nozdrzec, 36-245 Nozdrzec 47, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1065000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 525701,57

  • Oferta z najniższą ceną: 525701,57 / Oferta z najwyższą ceną: 751609,65

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.