Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-02-16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego na rozbudowę drogi krajowej nr 12 na odcinku Grabowiec - Czechy od km 330+700 do 335+927 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, do kontaktów: mgr inż. Beata Telega Królikowska, Violetta Kuźbik, ul. F.D. Roosevelta 9, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6377536, fax (042) 6377537, 6377552, e-mail: przetargi@lodz.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lodz.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:Zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego na rozbudowę drogi krajowej nr 12 na odcinku Grabowiec - Czechy od km 330+700 do 335+927. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego na rozbudowę drogi krajowej nr 12 na odcinku Grabowiec - Czechy od km 330+700 do 335+927. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego na rozbudowę drogi krajowej nr 12 na odcinku Grabowiec - Czechy od km 330+700 do 335+927 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dokumenty w tym zakresie nie są wymagane na etapie składania ofert 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 74.23.22.30 - Usługi projektowania mostów Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.23.00 - Usługi projektowania mostów Oryginalny kod CPV: 74.23.25.00 - Usługi projektowania fundamentów Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.50.00 - Usługi projektowania fundamentów Oryginalny kod CPV: 74.23.35.00 - Badania inżynieryjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.33.50.00 - Badania inżynieryjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego na rozbudowę drogi krajowej nr 12 na odcinku Grabowiec - Czechy od km 330+700 do 335+927. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na pods. art 67 ust 7 ustawy Pzp. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 18
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 5 000PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Spełnia wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki te muszą spełniać Wykonawcy łącznie. 2.Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym zgodnej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 0,1 mln PLN. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt 2 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 3.Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby w celu obsadzenia podanych w tabeli stanowisk: Lp./Funkcja i wymagana ilość osób/ uprawnienia OIIB/Minimalne doświadczenie zawodowe 1/2/3/4 Specjalność drogowa 1/Główny Projektant 1 osoba/projektowe drogowe lub konstrukcyjno budowlane bez ograniczeń/5 lat po uzyskaniu uprawnień, był autorem lub współautorem 2 PBiW dróg klasy min. G o łącznej długości min. 5 km 2/Projektant 1 osoba/ projektowe drogowe lub konstrukcyjno budowlane bez ograniczeń/5 lat po uzyskaniu uprawnień, był autorem lub współautorem 2 PBiW dróg klasy min. G, o łącznej długości min. 5 km 3/Weryfikator 1 osoba/projektowe drogowe lub konstrukcyjno budowlane bez ograniczeń/2 opracowania jak wyżej Specjalność mostowa 4/Projektant 1 osoba/projektowe mostowe lub konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń/5lat po uzyskaniu uprawnien był autorem lub współautorek min.1pbw przebudowy, rozbudowy lub odnowy obiektu mostowego Ochrona środowiska 6/Specjalista w zakresie ochrony środ.1 osoba/Wykształcenie wyższe w zakresie spraw związanych z ochroną środowiska/ Wykonał 3 raporty ooś do wniosku o decyzję środowiskową dla dróg klasy techn. min. G, uzyskał w imieniu inwestora min. 1 decyzję środowiskową Specjalność instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 7/Projektant 1 osoba/projektowe jak wyżej/Wykonał min 3 opracowania dla dróg Specjalność telekomunikacyjna 8/Projektant 1 osoba/projektowe jak wyżej/Wykonał min 2 opracowania dla dróg Specjalność instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wod. - kan., cieplnych, wentylacyjnych, gazowych 9/Projektant 1 osoba/projektowe jak wyżej/Wykonał min 2 podobne opracowania dla dróg Hydrologia i melioracja 10/Projektant 1 osoba projektowe - urządzenia wodno- melioracyjne, hydrologia /Wykonał min. 2 podobne opracowania dla dróg Geotechnika 11/Geotechnik 1 osoba/uprawnienia do wierceń i dokumentacji geologicznej/2 podobne opracowania dla dróg Geodezja 12/Geodeta 1 osoba/posiada uprawnienia w zakresie : geod. pomiary syt - wys., realizacyjne i inwentaryzacyjne podział nieruchomości/2 podobne opracowania dla dróg Inżynieria ruchu 13/Specjalista w zakresie inżynierii ruchu 1 osobaWykształcenie wyższe specjalistyczne lub pokrewne/3 podobne opracowania co najmniej dla dróg G Kosztorysowanie 14/Kosztorysant1 osoba/Wykształcenie wyższe lub średnie w zakresie budownictwa 3 podobne opracowania dla dróg Uwaga: Główny projektant będzie osobą wskazaną w Umowie, upoważnioną w imieniu Wykonawcy do zarządzania realizacją Umowy i do bezpośrednich kontaktów z Zamawiającym. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt 3 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 4.Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, wykonał co najmniej 2 dokumentacje projektowe - PBiW dla dróg klasy technicznej min. G (przebudowa, rozbudowa lub budowa) z przebudową infrastruktury (usunięciem kolizji) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 4, każdy w zakresie, w jakim będzie uczestniczył w realizacji zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena ofert będzie oparta na ocenie spełniania wszystkich kryteriów określonych w SIWZ na zasadzie \spełnia/nie spełnia\, tj. w zależności od doświadczenia zawodowego, pozycji finansowej, potencjału kadrowego i innych istotnych informacji wykazanych w odpowiedziach Wykonawcy na przekazanych formularzach i dostarczonych dokumentach zgodnie z załączonymi w SIWZ wymaganiami.) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę A) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy pzp (o spełnianiu warunków uczestnictwa w postępowaniu). B.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, D.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B) i D) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. C) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Pzp. Dokumenty wymienione w ppkt. a) i b) oraz w zdaniu poprzednim powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z zastrzeżeniem terminów, o których mowa powyżej. 1.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż określona w ogłoszeniu - aktualna na dzień składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z zastrzeżeniem terminów, o których mowa powyżej. 1.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku o którym mowa powyżej. Do wykazu winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa) - odpowiadające zakresowi i przedmiotowi zamówienia, inne wymagane uprawnienia oraz dyplomy potwierdzające wymagane kwalifikacje i wykształcenie dla osób dla których jest to wymagane. 2. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w niniejszym ogłoszeniu. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku o którym mowa w ogłoszeniu. Ponadto Wykonawca złoży: 1) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty w postępowaniu względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z nim. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwa nalezy złożyć w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych notarialnie za zgodność z oryginałem.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.gddkia.gov.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ będzie dostępna na stronie internetowej www.lodz.gddkia.gov.pl. SIWZ w wersji papierowej mozna odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym. Płatności można dokonać osobiście w kasie Zamawiającego lub przelewem na konto Zamawiającego Nr Kredyt Bank S.A.II O/Łódź 68 1500 1546 1215 4005 6288 0000 lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.03.2007, godzina 10:00, siedziba zamawiającego, Sala konferencyjna- pok. nr 12.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zamawiający wybiera pisemną formę postępowania Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie: geodezji, geotechniki., wod. - kan., teletechniki 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.02.2007.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli" w ramach projektu "Młodzi z pasją"
- Dostawa wyposażenia do szkolnych pracowni zawodowych na kierunkach technik elektronik i technik teleinformatyk w ramach projektu "Elektronik - nowy impuls"
- Świadczenie usług przewozu zajętych towarów oraz pojazdów wraz z usługą załadunku i rozładunku na rzecz jednostek organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi
- Dostawa mebli w ramach projektu "Centrum logistyki i spedycji"
- "Poprawa BRD wraz z niezbędną infrastrukturą w ciągu DK42 w miejscowościach Jedlno Pierwsze i Przedbórz
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Centrum Technologii Informatycznych Politechniki Łódzkiej"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1903E na odc. od msc. Zelów do msc. Bujny Księże - dok. projektowo - kosztorysowa
- Przebudowa, rozbudowa i remont budynku świetlicy w miejscowości Cięćk
- Budowa ścieżki turystycznej "Tropem Przaśnika wzdłuż rzeki Węgierki" w formule "projektuj i buduj"
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Zagospodarowanie terenu integracyjno - rekreacyjnego w Czerwieńsku".
- Opracowanie dokumentacji projektowej na termomodernizację dwóch szkół podstawowych ( SP7 i SP12) na terenie Gminy Miejskiej Tczew
- Opracowanie dokumentacji projektowej dot. rozbudowy dr. pow. Nr 2981S ul. 1 Maja od skrzyżowania z dr. gm. nr 370005S ul. Al. Lipowa do skrzyżowania z dr. gm. nr 370001S ul. 26 Stycznia w Knurowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.