To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-08-10
Kraków: Dostawa mebli dla Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Krakowie
Numer ogłoszenia: 130893 - 2009; data zamieszczenia: 10.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227012 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Biblioteka Publiczna w Krakowie, ul. Rajska 1, 31-124 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6332210, faks .
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli dla Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Krakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Krakowie, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamówienie będzie realizowane w następujących częściach: Zadanie nr 1 - Krzesła konferencyjne Zadanie nr 2 - Krzesła specjalistyczne Zadanie nr 3 - Zestawy siedzisk recepcyjnych Zadanie nr 4 - Sofa Zadanie nr 5 - Krzesła Zadanie nr 6 - Zestaw szatniowy Zadanie nr 7 - Fotele gabinetowe i krzesła komputerowe.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.15.60.00 - Meble recepcyjne 39.11.20.00 - Krzesła 39.51.61.00 - Meble tapicerowane 39.12.12.00 - Stoły .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 59738.14 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Krzesła konferencyjne
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MPC Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Magdalena Podrez - Raczycka, ul. Nenckiego 175/2, 52-213 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 36100.00
- Oferta z najniższą ceną: 36100.00 oferta z najwyższą ceną: 41900.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zestawy siedzisk recepcyjnych
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HANDEL HURTOWY PAWEŁ FILIPIUK, IWONA FILIPIUK SPÓŁKA JAWNA MERIWA
jakie przetargi wygrała firma
HANDEL HURTOWY PAWEŁ FILIPIUK, IWONA FILIPIUK SPÓŁKA JAWNA MERIWA
- Meriwa Spółka Jawna Paweł Filipiuk, Paweł Ostaszewski, Al. Warszawska 150, 20-824 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 16492.14
- Oferta z najniższą ceną: 16492.14 oferta z najwyższą ceną: 16985.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Krzesła
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PERFEKT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PERFEKT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Biuro Perfekt Fołtyn Adam Spółka Jawna, ul. Partyzantów 21 a, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4946.00
- Oferta z najniższą ceną: 4946.00 oferta z najwyższą ceną: 4946.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zestaw szatniowy
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mirand Sp. z o.o., ul. Adama 1, 40-467 Katowice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2200.00
- Oferta z najniższą ceną: 2200.00 oferta z najwyższą ceną: 2890.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy.
- Wykonanie robót remontowo - budowlanych przy ul. Krowoderskich Zuchów 6 w Krakowie
- Dostawa latarek taktycznych
- Dostawa wyposażenia skoczka spadochronowego oraz urządzeń i elementów zabezpieczenia szkolenia spadochronowego
- Zamówienie wyżywienia dla pracowników, emerytów/rencistów MPK S.A. wraz z uprawnionymi członkami rodzin przebywających na wczasach w zakładowym ośrodku wczasowym DW Patrycja w Zakopanem"
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wraz z montażem mebli na potrzeby wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43 - 55."
- "Dostawa i montaż wyposażenia budynku Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Radomsku"
- Dostawa i montaż, wykonanie mebli na potrzeby Gminnej Biblioteki Publicznej w Charłupi Małej, Gmina Sieradz
- Dostawa mebli do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu.
- Dostawa krzeseł drewnianych składanych dla Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej
- Dostaw mebli do gabinetów lekarskich, pomieszczeń biurowych.
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.