eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraUsługa polegająca na pełnieniu funkcji asystenta rodziny w ramach projektu systemowego Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze pod nazwą POSTAW NA SIEBIE. w okresie od 1 maja do 30 listopada 2011 roku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-06

Jelenia Góra: Usługa polegająca na pełnieniu funkcji asystenta rodziny w ramach projektu systemowego Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze pod nazwą POSTAW NA SIEBIE. w okresie od 1 maja do 30 listopada 2011 roku.
Numer ogłoszenia: 130787 - 2011; data zamieszczenia: 06.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 114151 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze, al. Jana Pawła II 7, 58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 75 239 51, 75 64 785 78, faks 75 76 765 77.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu miasta.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na pełnieniu funkcji asystenta rodziny w ramach projektu systemowego Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze pod nazwą POSTAW NA SIEBIE. w okresie od 1 maja do 30 listopada 2011 roku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji asystenta rodziny w ramach projektu systemowego Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze pod nazwą: POSTAW NA SIEBIE, w okresie od 1 maja do 30 listopada 2011 r. Zamówienie obejmuje 7 zadań w tym: I. 4 zadania, z których każde polega na pełnieniu funkcji asystenta jednej rodziny, której główne problemy są spowodowane niepełnosprawnością jednego z członków rodziny. II. 3 zadania, z których każde polega na pełnieniu funkcji asystenta jednej rodziny, biologicznej lub zastępczej, w której występują problemy opiekuńczo-wychowawcze..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.30.00.00 - Usługi pracy społecznej i podobnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Jedno zadanie polegające na pełnieniu funkcji asystenta jednej rodziny, której główne problemy są spowodowane niepełnosprawnością jednego z członków rodziny.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krystyna Czyrska, ul. 1 Maja 5a, 58-520 Janowice Wielkie, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5180,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 1   

Nazwa: Dwa zadania, z których każde polega na pełnieniu funkcji asystenta jednej rodziny, której główne problemy są spowodowane niepełnosprawnością jednego z członków rodziny.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agnieszka Zielińska, Pilchowice 35, 59-610 Wleń, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4760,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 1   

Nazwa: Jedno zadanie polegające na pełnieniu funkcji asystenta jednej rodziny, której główne problemy są spowodowane niepełnosprawnością jednego z członków rodziny.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Małgorzata Rak, ul. Struga 23A, 58-560 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5530,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Jedno zadanie polegające na pełnieniu funkcji asystenta jednej rodziny, biologicznej lub zastępczej, w której występują problemy opiekuńczo-wychowawcze.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agnieszka Filipiak, ul. Obrońców Pokoju 2/3, 58-580 Szklarska Poręba, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7700,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dwa zadania, z których każde polega na pełnieniu funkcji asystenta jednej rodziny, biologicznej lub zastępczej, w której występują problemy opiekuńczo-wychowawcze.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Katarzyna Makowska, ul. Wzgórze Grota Roweckiego 12/6, 58-500 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4760,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7700,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.