eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OtwockRemont 6 budynków administrowanych przez Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej w Otwocku pod adresami1. ul. Matejki 2, 2. ul. Poniatowskiego 13, 3. ul. Andriollego 45, 4, ul. Poniatowskiego 15, 5. ul. Pułaskiego 1, 6. ul. Pułaskiego 5.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-30

Otwock: Remont 6 budynków administrowanych przez Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej w Otwocku pod adresami: 1. ul. Matejki 2, 2. ul. Poniatowskiego 13, 3. ul. Andriollego 45, 4, ul. Poniatowskiego 15, 5. ul. Pułaskiego 1, 6. ul. Pułaskiego 5.
Numer ogłoszenia: 129256 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Wawerska 8, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7793096/97, faks 022 7793781.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont 6 budynków administrowanych przez Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej w Otwocku pod adresami: 1. ul. Matejki 2, 2. ul. Poniatowskiego 13, 3. ul. Andriollego 45, 4, ul. Poniatowskiego 15, 5. ul. Pułaskiego 1, 6. ul. Pułaskiego 5..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac dotyczy wykonania remontu budynku w następującym zakresie: 1. ul. Matejki 2 - remontu dachu, klatki schodowej, elewacji i otoczenia budynku, 2. ul. Poniatowskiego 13 - remontu dachu, klatki schodowej, elewacji i otoczenia budynku, 3. ul. Andriollego 45 - remontu elewacji i klatki schodowej, 4, ul. Poniatowskiego 15 - remontu dachu, klatki schodowej, elewacji i otoczenia budynku, 5. ul. Pułaskiego 1 - remontu dachu, klatek schodowych i elewacji budynku, 6. ul. Pułaskiego 5 - remontu dachu, klatek schodowych i elewacji budynku,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.45.41.00 - Odnawianie 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferent przystępujący do przetargu dla wybranego przez siebie remontu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 1. ul. Matejki 2 - 3 000 zł, 2. ul. Poniatowskiego 13 - 2 000 zł, 3. ul. Andriollego 45 - 2 500 zł, 4, ul. Poniatowskiego 15 - 2 500 zł, 5. ul. Pułaskiego 1 - 1 500 zł, 6. ul. Pułaskiego 5 - 2 000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1.posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2.posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu wykonawcy potwierdzają składając nw. oświadczenia i dokumenty. Ocena spełnienia warunków nastąpi w opraciu o dostarczone dokumenty wg formuły spełnia nie spałnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca złoży: 1.uzupełniony i podpisany druk oferty z określeniem ceny dowolnej części zamówienia jak też udzielenie 3 letniej gwarancji na wykonane roboty Cenę oferty należy określić ryczałtowo na podstawie przedmiaru robót załączonego do niniejszej SIWZ z uwzględnieniem warunków umowy, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wizji lokalnej przedmiotowego budynku. (załącznik nr 1 do SIWZ). 2.oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ), że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie Art. 24 ust. 1 ustawy. 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 4.referencje potwierdzające wykonywanie w ostatnich dwóch latach tzn. w roku 2007 i 2008r włącznie usług w zakresie zgodnym z zakresem robót objętych zamówieniem, 5.oświadczenie osoby przyjmującej obowiązki kierownika budowy wraz z kserokopią jego uprawnień budowlanych i obowiązującym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej. 6.kserokopię wpłaty wadium, 7.parafowany projekt umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.otwock.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: zarząd Gospodarki Mieszkaniowej w Otwocku 05-400 ul. Wawerska 8 pokój nr 8.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej w Otwocku ul. wawerska 8 pokój nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Opłatę za specyfikację istotnych warunków zamówienia pkresla się w wysokości 100 zł..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont budynku w Otwocku przy ul. Matejki 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia dotyczy remontu dachu, klatki schodowej, elewacji i otoczenia budynku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.00.00-3, 45.45.41.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont budynku w Otwocku przy ul. Poniatowskiego 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres prac dotyczy remontu dachu, klatki schodowej, elewacji i otoczenia budynku,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.00.00-3, 45.45.41.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont budynku w Otwocku przy ul. Andriollego 45.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac dotyczy remontu elewacji i klatki schodowej,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.00.00-3, 45.45.41.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont budynku w Otwocku przy ul. Poniatowskiego 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac dotyczy remontu dachu, klatki schodowej, elewacji i otoczenia budynku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.00.00-3, 45.45.41.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont budynku przy ul. Pułaskiego 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót dotyczy remontu dachu, klatek schodowych i elewacji budynku,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.00.00-3, 45.45.41.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Remont budynku w Otwocku przy ul. Pułaskiego 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac dotyczy remontu dachu, klatek schodowych i elewacji budynku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.00.00-3, 45.45.41.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.