Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-30
Otwock: Remont 6 budynków administrowanych przez Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej w Otwocku pod adresami:
1. ul. Matejki 2,
2. ul. Poniatowskiego 13,
3. ul. Andriollego 45,
4, ul. Poniatowskiego 15,
5. ul. Pułaskiego 1,
6. ul. Pułaskiego 5.
Numer ogłoszenia: 129256 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Wawerska 8, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7793096/97, faks 022 7793781.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont 6 budynków administrowanych przez Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej w Otwocku pod adresami: 1. ul. Matejki 2, 2. ul. Poniatowskiego 13, 3. ul. Andriollego 45, 4, ul. Poniatowskiego 15, 5. ul. Pułaskiego 1, 6. ul. Pułaskiego 5..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac dotyczy wykonania remontu budynku w następującym zakresie: 1. ul. Matejki 2 - remontu dachu, klatki schodowej, elewacji i otoczenia budynku, 2. ul. Poniatowskiego 13 - remontu dachu, klatki schodowej, elewacji i otoczenia budynku, 3. ul. Andriollego 45 - remontu elewacji i klatki schodowej, 4, ul. Poniatowskiego 15 - remontu dachu, klatki schodowej, elewacji i otoczenia budynku, 5. ul. Pułaskiego 1 - remontu dachu, klatek schodowych i elewacji budynku, 6. ul. Pułaskiego 5 - remontu dachu, klatek schodowych i elewacji budynku,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.45.41.00 - Odnawianie 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferent przystępujący do przetargu dla wybranego przez siebie remontu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 1. ul. Matejki 2 - 3 000 zł, 2. ul. Poniatowskiego 13 - 2 000 zł, 3. ul. Andriollego 45 - 2 500 zł, 4, ul. Poniatowskiego 15 - 2 500 zł, 5. ul. Pułaskiego 1 - 1 500 zł, 6. ul. Pułaskiego 5 - 2 000 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1.posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2.posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu wykonawcy potwierdzają składając nw. oświadczenia i dokumenty. Ocena spełnienia warunków nastąpi w opraciu o dostarczone dokumenty wg formuły spełnia nie spałnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca złoży: 1.uzupełniony i podpisany druk oferty z określeniem ceny dowolnej części zamówienia jak też udzielenie 3 letniej gwarancji na wykonane roboty Cenę oferty należy określić ryczałtowo na podstawie przedmiaru robót załączonego do niniejszej SIWZ z uwzględnieniem warunków umowy, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wizji lokalnej przedmiotowego budynku. (załącznik nr 1 do SIWZ). 2.oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ), że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie Art. 24 ust. 1 ustawy. 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 4.referencje potwierdzające wykonywanie w ostatnich dwóch latach tzn. w roku 2007 i 2008r włącznie usług w zakresie zgodnym z zakresem robót objętych zamówieniem, 5.oświadczenie osoby przyjmującej obowiązki kierownika budowy wraz z kserokopią jego uprawnień budowlanych i obowiązującym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej. 6.kserokopię wpłaty wadium, 7.parafowany projekt umowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.otwock.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: zarząd Gospodarki Mieszkaniowej w Otwocku 05-400 ul. Wawerska 8 pokój nr 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej w Otwocku ul. wawerska 8 pokój nr 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Opłatę za specyfikację istotnych warunków zamówienia pkresla się w wysokości 100 zł..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont budynku w Otwocku przy ul. Matejki 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia dotyczy remontu dachu, klatki schodowej, elewacji i otoczenia budynku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.00.00-3, 45.45.41.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont budynku w Otwocku przy ul. Poniatowskiego 13.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres prac dotyczy remontu dachu, klatki schodowej, elewacji i otoczenia budynku,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.00.00-3, 45.45.41.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont budynku w Otwocku przy ul. Andriollego 45.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac dotyczy remontu elewacji i klatki schodowej,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.00.00-3, 45.45.41.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont budynku w Otwocku przy ul. Poniatowskiego 15.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac dotyczy remontu dachu, klatki schodowej, elewacji i otoczenia budynku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.00.00-3, 45.45.41.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont budynku przy ul. Pułaskiego 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót dotyczy remontu dachu, klatek schodowych i elewacji budynku,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.00.00-3, 45.45.41.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Remont budynku w Otwocku przy ul. Pułaskiego 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac dotyczy remontu dachu, klatek schodowych i elewacji budynku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.00.00-3, 45.45.41.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Zakup, dostawa i montaż infrastruktury i sprzętu IT - zestawów komputerowych.
- Dostawa szwów chirurgicznych przez okres 24 miesięcy
- Sprzątanie pomieszczeń biurowo-dydaktycznych, korytarzy i sanitariatów w pomieszczeniach NCBJ w Warszawie na ul. Pasteura 7.
- Modernizacja instalacji gazów medycznych w Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej
- szkolenia dla uczniów klas pierwszych szkół ponadpodstawowych prowadzonych przez Powiat Otwocki, w ramach zajęć Edukacja dla Bezpieczeństwa
- Dostawa 10 agregatów prądotwórczych w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
więcej: Instalowanie drzwi i okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





