eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubinSERWIS 129 ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH ORAZ ZAKUP 9 ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH WRAZ Z PODSTAWOWYM OPROGRAMOWANIEM I ICH INSTALACJĄ W RAMACH PROJEKTU PRZECIWDZIAŁANIE WYKLUCZENIU CYFROWEMU W GMINIE LUBIN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-14

Lubin: SERWIS 129 ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH ORAZ ZAKUP 9 ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH WRAZ Z PODSTAWOWYM OPROGRAMOWANIEM I ICH INSTALACJĄ W RAMACH PROJEKTU PRZECIWDZIAŁANIE WYKLUCZENIU CYFROWEMU W GMINIE LUBIN
Numer ogłoszenia: 126642 - 2014; data zamieszczenia: 14.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubin , ul. Władysława Łokietka 6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (76) 8403100, faks (76) 8403140.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SERWIS 129 ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH ORAZ ZAKUP 9 ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH WRAZ Z PODSTAWOWYM OPROGRAMOWANIEM I ICH INSTALACJĄ W RAMACH PROJEKTU PRZECIWDZIAŁANIE WYKLUCZENIU CYFROWEMU W GMINIE LUBIN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiot zamówienia obejmuje serwis 129 zestawów komputerowych oraz zakup 9 zestawów komputerowych wraz z podstawowym oprogramowaniem i ich instalacją w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Lubin. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Zakup 9 zestawów komputerowych: Dostarczenie, instalacja i uruchomienie 9 kompletów zestawów komputerowych, składających się z komputera stacjonarnego wraz z monitorem i zainstalowanym oprogramowaniem (systemem operacyjnym, pakietem biurowym, przeglądarką internetową, programem zabezpieczającym przed niebezpiecznym oprogramowaniem). Instalacja i uruchomienie zestawów komputerowych powinny mieć miejsce w lokalach użytkowników końcowych (tj. u wskazanych przez Zamawiającego mieszkańców Gminy Lubin) w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Oferowany sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany i posiadać minimum 17 miesięczną gwarancję producenta świadczoną w miejscu instalacji sprzętu. Szczegółowy opis tej części zamówienia wraz z wykazem miejscowości, w których komputery mają zostać zainstalowane zawiera załącznik nr 11 do SIWZ. 2) Serwis 120 zestawów komputerowych: Wykonanie usługi serwisowej dla 20 sztuk zestawów komputerowych zainstalowanych w 19 jednostkach organizacyjnych Urzędu Gminy w Lubinie oraz 100 sztuk zestawów komputerowych przekazanych do użytkowania mieszkańcom Gminy Lubin. Zamawiana usługa ma na celu utrzymanie w sprawności technicznej i funkcjonalnej zainstalowanych zestawów komputerowych poprzez ich nadzór, wykonywanie przeglądów okresowych, wykonywanie bieżących napraw sprzętu nie kwalifikujących się jako naprawy gwarancyjne, a także prowadzenie formalności związanych z obsługą gwarancyjną i ubezpieczeniową tj. obsługą postępowań związanych z likwidacją ewentualnie powstałych szkód prowadzonych w imieniu zamawiającego z firmą ubezpieczeniową, z którą została zawarta umowa oraz wsparcie użytkowników końcowych. Usługa realizowana będzie w miejscu instalacji sprzętu przez okres 17 miesięcy. Szczegółowy opis tej części zamówienia wraz z wykazem miejscowości, w których zainstalowane są komputery zawiera załącznik nr 12 do SIWZ. 3) Serwis 9 zestawów komputerowych: Wykonanie usługi serwisowej dla 9 sztuk zestawów komputerowych zakupionych w ramach niniejszego zamówienia, zainstalowanych i przekazanych do użytkowania mieszkańcom Gminy Lubin. Zamawiana usługa ma na celu utrzymanie w sprawności technicznej i funkcjonalnej zainstalowanych zestawów komputerowych poprzez ich nadzór, wykonywanie przeglądów okresowych, wykonywanie bieżących napraw sprzętu nie kwalifikujących się jako naprawy gwarancyjne, a także prowadzenie formalności związanych z obsługą gwarancyjną i ubezpieczeniową tj. obsługą postępowań związanych z likwidacją ewentualnie powstałych szkód prowadzonych w imieniu zamawiającego z firmą ubezpieczeniową, z którą została zawarta umowa oraz wsparcie użytkowników końcowych. Usługa realizowana będzie w miejscu instalacji sprzętu przez okres 16 miesięcy. Szczegółowy opis tej części zamówienia zawiera załącznik nr 13 do SIWZ. Przedmiotowe zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Lubin, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Oś Priorytetowa 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-Inclusion. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 30.09.2015 r., a w szczególności: 1) Zakup 9 zestawów komputerowych: dostawa do siedziby beneficjentów końcowych w terminie do 20 dni od dnia podpisania umowy. 2) Serwis 120 zestawów komputerowych: Termin rozpoczęcia świadczenia usługi ustala się na dzień 1 maja 2014 r. w zakresie pozostałych 119 beneficjentów, u których zainstalowanych jest 120 zestawów komputerowych (tj. 100 rodzin i 19 jednostek gminy), przy czym w przypadku, gdy umowa zostanie zawarta po dniu 1 maja 2014 r. termin rozpoczęcia świadczenia usługi będzie zgodny z datą podpisania umowy. 3) Serwis 9 zestawów komputerowych: Termin rozpoczęcia świadczenia usługi ustala się na dzień podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń związanego z dostawą komputerów, który odbędzie się po dostarczeniu Zamawiającemu: a) kompletu dokumentów koniecznych dla zgodnego z prawem użytkowania przedmiotu     zamówienia, tj. licencje (o ile będą wymagane), karty gwarancyjne itp. b)  kompletu Protokołów przekazania przedmiotu zamówienia użytkownikom końcowym. Wstępnie planuje się, iż realizacja usługi dla tych beneficjentów rozpocznie się 1 czerwca 2014 r. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia ww. usług do dnia 30.09.2015 r.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 51.60.00.00 - Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: a) dostaw komputerów na kwotę łączną minimum 10 tysięcy złotych brutto; b) świadczenia usług serwisowych dot. komputerów, które może potwierdzić realizacją co najmniej 3 umów serwisowych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej 2 osobami posiadającymi wykształcenie średnie lub wyższe informatyczne lub pokrewne oraz doświadczenie w prowadzeniu serwisu sprzętu komputerowego przez co najmniej 1 rok.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom, Wykonawca powinien przedstawić wypełnione zestawienie oferowanego sprzętu dot. zestawów komputerowych, wg wzoru załączonego do specyfikacji - zał. nr 10

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo, w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W treści zobowiązania należy wykazać w jaki sposób podmiot trzeci będzie udostępniał Wykonawcy swoje zasoby przy realizacji danego zamówienia. 3. Jeżeli Zamawiający na etapie badania dokumentów uzna, że Wykonawca w niewystarczający sposób udowodnił dysponowanie niezbędnymi dla należytego wykonania zamówienia zasobami podmiotów trzecich (bez względu na to czy podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia), w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 4. Zestawienie kosztów realizacji zadania - zał. nr 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie i na warunkach określonych poniżej: 1. Zgodnie z § 3 ust. 3 wzoru umowy: termin do dostarczenia 9 zestawów komputerowych do siedziby beneficjentów może ulec wydłużeniu w przypadku, gdy w terminie do 20 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca nie będzie mógł zrealizować tej części zamówienia z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub użytkowników końcowych. 2. Zgodnie z § 7 wzoru umowy: Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę koordynatorów wyznaczonych w § 7 wzoru umowy; zmiana ta nie wymaga zmiany treści umowy. 3. Zgodnie z § 9 ust. 3 wzoru umowy: Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lokalizacji beneficjentów końcowych i jednostek organizacyjnych gminy w trakcie trwania umowy, przy czym w takim przypadku przeniesienie komputera od wskazanego beneficjenta do nowej lokalizacji odbywa się w ramach serwisowych przeglądów miesięcznych (§ 9 ust. 3 wzoru umowy). Powyższe nie wymaga aneksu do umowy. 4. Zgodnie z § 11 ust. 3 wzoru umowy: termin określony w § 11 ust. 2 umowy (tj. termin prowadzenia serwisu) może ulec zmianie w przypadku zmiany harmonogramu realizacji Projektu, zatwierdzonej przez Władzę Wdrażającą Programy Europejskie zs. w Warszawie, jednakże nie może być dłuższy niż 17 miesięcy. 5. Zgodnie z § 13 ust. 3 wzoru umowy: Wysokość całkowitego wynagrodzenia, o którym mowa w § 13 ust. 2 wzoru umowy (serwis komputerów) może ulec zmianie w przypadku zmiany terminu realizacji umowy jak w § 11 ust. 3 wzoru umowy. 6. Zgodnie z § 14 wzoru umowy: Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę osób określonych w § 14 ust. 1 wzoru umowy (osoby wykonujące usługi serwisowe) i koordynatorów, wyznaczonych w § 14 ust. 3 wzoru umowy. Zmiana osób wyszczególnionych w § 14 ust. 1 wzoru umowy, w trakcie trwania umowy, po pisemnym uzgodnieniu z Zamawiającym, nie wymaga zmiany treści umowy, przy czym nowe osoby wyznaczone przez Wykonawcę do prowadzenia usług serwisowych muszą spełniać warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy, nie przewiduje się zmiany wartości umowy brutto zarówno w zakresie zakupu komputerów, jak i usług serwisowych. 8. Ponadto Zamawiający dopuszcza możliwość: 1) zlecenia przez Wykonawcę wykonania części usług podwykonawcy, 2) zmiany zakresu usług realizowanych przez podwykonawcę, 3) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy przez Wykonawcę, 4) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Lubinie, ul. Władysława Łokietka 6a, pok. nr 3, 59-300 Lubin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2014 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Lubinie, ul. Władysława Łokietka 6, pok. nr 3-sekretariat, 59-300 Lubin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.