eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulęcinRozbudowa i przebudowa Oddziału Ginekologiczno-Położniczego ,Noworodkowego i sali cesarskich cięć Szpitala Powiatowego w Sulęcinie - I etap część ginekologiczna z podziałem na 4 zadania1.roboty budowlane 2.roboty sanitarne, 3.roboty elektryczne, 4.roboty instalacji gazów medycznych



Ogłoszenie z dnia 2011-05-23

Sulęcin: Rozbudowa i przebudowa Oddziału Ginekologiczno-Położniczego ,Noworodkowego i sali cesarskich cięć Szpitala Powiatowego w Sulęcinie - I etap część ginekologiczna z podziałem na 4 zadania: 1.roboty budowlane 2.roboty sanitarne, 3.roboty elektryczne, 4.roboty instalacji gazów medycznych
Numer ogłoszenia: 124752 - 2011; data zamieszczenia: 23.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Witosa 7, 69-200 Sulęcin, woj. lubuskie, tel. 95 755 9500, faks 95 755 2157.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-sulecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa Oddziału Ginekologiczno-Położniczego ,Noworodkowego i sali cesarskich cięć Szpitala Powiatowego w Sulęcinie - I etap część ginekologiczna z podziałem na 4 zadania: 1.roboty budowlane 2.roboty sanitarne, 3.roboty elektryczne, 4.roboty instalacji gazów medycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Roboty budowlane w pomieszczeniach nr 408, 408/1, 409, 409/1, 410, 410/1, 411, 411/1, 416, 418, 418/1, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 416/1, 426 w oparciu o dokumentacje projektową i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych i wizję lokalną na budowie Zadanie 2: Roboty sanitarne wodno kanalizacyjne, instalacje centralnego ogrzewania dla części ginekologicznej w pomieszczeniach nr 408, 408/1, 409, 409/1, 410, 410/1, 411, 411/1, 416, 418, 418/1, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 416/1, 426 w oparciu o dokumentacje projektową i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych i wizję lokalną na budowie Zadanie 3: Roboty elektryczne wewnętrzne( linie zasilające, oświetleniowa, gniazd wtyczkowych, uziemiająca, badania i pomiary, sygnalizacji przywoławczej, telewizyjna, telefoniczna, sygnalizacji gazów medycznych) w pomieszczeniach nr 408, 408/1, 409, 409/1, 410, 410/1, 411, 411/1, 416, 418, 418/1, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 416/1, 426 w oparciu o dokumentacje projektową i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych i wizję lokalną na budowie Zadanie 4: Roboty instalacji gazów medycznych, w pomieszczeniach nr 408, 408/1, 409, 409/1, 410, 410/1, 411, 411/1, 416, 418, 418/1, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 416/1, 426. w oparciu o dokumentacje projektową i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych i wizję lokalną na budowie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zgodnie z Art. 67 ust1. pkt 6. Ustawy PZP Zamawiajacy przewiduje udzielenie zamówienia z wolnej reki, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówien uzupełniających, stanowiacych nie wiecej niż 50 % wartosci zamówienia podstawowego i polegajacych na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40-0, 45.33.00.00-9, 45.33.12.10-1, 45.33.11.00-7, 45.31.00.00-0, 45.33.30.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie przewiduje

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie wymaga się

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia zamawiający żąda: wykonania minimum 1 roboty budowlanej (w danej branży o podobnym charakterze) w obiekcie służby zdrowia, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, z podaniem jej rodzaju, branży i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie wymaga się

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie wymaga się

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie wymaga się

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany w zawartej z Wykonawcą umowie w przedmiocie objętym postępowaniem tylko na zasadach określonych SIWZ tj. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: -zmiany okresu trwania umowy, w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia zakresu robót przez Zamawiającego, z uwagi na okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-sulecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 69-200 Sulęcin ul. Witosa 7. Zamawiający udostępni dokumentację projektową w wersji papierowej w dniu wizji lokalnej Wykonawcy na budowie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2011 godzina 08:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 69-200 Sulęcin ul. Witosa 7. -sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: Roboty budowlane, w pomieszczeniach nr 408, 408/1, 409, 409/1, 410, 410/1, 411, 411/1, 416, 418, 418/1, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 416/1, 426 - I etap zadania Pt. Rozbudowa i przebudowa Oddziału Ginekologiczno-Położniczego ,Noworodkowego i Sali cesarskich cięć Szpitala Powiatowego w Sulęcinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Roboty budowlane -w pomieszczeniach nr 408, 408/1, 409, 409/1, 410, 410/1, 411, 411/1, 416, 418, 418/1, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 416/1, 426 w oparciu o dokumentacje projektową i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych i wizją lokalną na budowie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: Roboty sanitarne wodno kanalizacyjne, instalacje centralnego ogrzewania w pomieszczeniach nr 408, 408/1, 409, 409/1, 410, 410/1, 411, 411/1, 416, 418, 418/1, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 416/1, 426 I etap zadania Pt Rozbudowa i przebudowa Oddziału Ginekologiczno-Położniczego ,Noworodkowego i Sali cesarskich cięć Szpitala Powiatowego w Sulęcinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty sanitarne wodno kanalizacyjne, instalacje centralnego ogrzewania w pomieszczeniach nr 408, 408/1, 409, 409/1, 410, 410/1, 411, 411/1, 416, 418, 418/1, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 416/1, 426 w oparciu o dokumentacje projektową i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych i wizję lokalną na budowie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9, 45.33.12.10-1, 45.33.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3: Roboty elektryczne wewnętrzne( linie zasilające, oświetleniowa, gniazd wtyczkowych, uziemiająca, badania i pomiary, sygnalizacji przywoławczej, telewizyjna, telefoniczna, sygnalizacji gazów medycznych) - I etap część ginekologiczna dla zadania pt.Rozbudowa i przebudowa Oddziału Ginekologiczno-Położniczego ,Noworodkowego i Sali cesarskich cięć Szpitala Powiatowego w Sulęcinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3: Roboty elektryczne wewnętrzne( linie zasilające, oświetleniowa, gniazd wtyczkowych, uziemiająca, badania i pomiary, sygnalizacji przywoławczej, telewizyjna, telefoniczna, sygnalizacji gazów medycznych) w pomieszczeniach nr 408, 408/1, 409, 409/1, 410, 410/1, 411, 411/1, 416, 418, 418/1, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 416/1, 426 w oparciu o dokumentacje projektową i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych i wizją lokalną na budowie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4: Roboty instalacji gazów medycznych, dla części ginekologicznej - I etap zadania Pt. Rozbudowa i przebudowa Oddziału Ginekologiczno-Położniczego ,Noworodkowego i Sali cesarskich cięć Szpitala Powiatowego w Sulęcinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty instalacji gazów medycznych, w pomieszczeniach nr 408, 408/1, 409, 409/1, 410, 410/1, 411, 411/1, 416, 418, 418/1, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 416/1, 426 w oparciu o dokumentacje projektową i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych i wizję lokalną na budowie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.