eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pilchowice › Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Pilchowice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-07

Pilchowice: Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Pilchowice
Numer ogłoszenia: 124081 - 2016; data zamieszczenia: 07.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pilchowice , ul. Damrota 6, 44-145 Pilchowice, woj. śląskie, tel. 32 235 65 21, faks 32 235 69 38.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pilchowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Pilchowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie 8 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy Pilchowice wraz z opracowaniem ekofizjograficznym w tym problemowym na potrzeby miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, tj.: 1)miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Pilchowice, obejmującego teren jednostki osadniczej Nieborowice (obszar ok. 567,77 ha), będącego realizacją uchwały Rady Gminy Pilchowice Nr XIX.160.16 z dnia 17 marca 2016 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Pilchowice, obejmującego teren jednostki osadniczej Nieborowice, 2)miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Pilchowice, obejmującego teren jednostki osadniczej Kuźnia Nieborowska (obszar ok. 315,86 ha), będącego realizacją uchwały Rady Gminy Pilchowice Nr XIX.161.16 z dnia 17 marca 2016 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Pilchowice, obejmującego teren jednostki osadniczej Kuźnia Nieborowska, 3)miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Pilchowice, obejmującego teren jednostki osadniczej Stanica (obszar ok. 1351,26 ha), będącego realizacją uchwały Rady Gminy Pilchowice Nr XIX.162.16 z dnia 17 marca 2016 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Pilchowice, obejmującego teren jednostki Stanica, 4)miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Pilchowice, obejmującego część terenu jednostki osadniczej Leboszowice (obszar ok. 643,72 ha), będącego realizacją uchwały Rady Gminy Pilchowice Nr XIX.163.16 z dnia 17 marca 2016 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Pilchowice, obejmującego część terenu jednostki osadniczej Leboszowice, 5)miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Pilchowice, obejmującego teren jednostki osadniczej Wilcza w tym fragment terenu górniczego Szczygłowice (obszar ok. 1349,56 ha), będącego realizacją uchwały Rady Gminy Pilchowice Nr XIX.164.16 z dnia 17 marca 2016 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Pilchowice, obejmującego teren jednostki osadniczej Wilcza w tym fragment terenu górniczego Szczygłowice, 6)miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Pilchowice, obejmującego teren jednostki osadniczej Żernica (obszar ok. 1010,70 ha), będącego realizacją uchwały Rady Gminy Pilchowice Nr XIX.165.16 z dnia 17 marca 2016 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Pilchowice, obejmującego teren jednostki osadniczej Żernica, 7)miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Pilchowice, obejmującego teren jednostki osadniczej Pilchowice (obszar ok. 1632,07 ha), będącego realizacją uchwały Rady Gminy Pilchowice Nr XIX.166.16 z dnia 17 marca 2016 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Pilchowice, obejmującego teren jednostki osadniczej Pilchowice, 8)miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Pilchowice, obejmującego fragment terenu jednostki osadniczej Pilchowice - Park im. Dra Franciszka Morizta w Pilchowicach (obszar ok. 2,98 ha), będącego realizacją uchwały Rady Gminy Pilchowice Nr XIX/166/16 z dnia 17 marca 2016 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Pilchowice, obejmującego teren jednostki osadniczej Pilchowice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 616.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający wymaga, aby wykonawca w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) wykonał co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem było opracowanie miejscowego (-ych) planu (-ów) zagospodarowania przestrzennego (lub zmiany, zmian) dla obszaru gminy o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 3350 ha oraz liczbie mieszkańców nie mniejszej niż 10 000 (na koniec roku, w którym rozpoczęto realizację zamówienia), w granicach których: (przynajmniej w jednym planie znajdował się teren górniczy eksploatacji głębinowej węgla kamiennego, przynajmniej w jednym planie znajdował się obszar parku krajobrazowego; przez wykonanie zamawiający rozumie publikacje w dzienniku urzędowym uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. b)wykonał co najmniej dwa opracowania ekofizjograficzne obejmujące obszar całej gminy o powierzchni nie mniejszej niż 6700 ha, w granicach których: znajdował się teren górniczy eksploatacji głębinowej węgla kamiennego, znajdował się obszar parku krajobrazowego. przez wykonanie zamawiający rozumie datę odbioru opracowania ekofizjograficznego

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający wymaga, aby: a)co najmniej 3 osoby posiadającej uprawnienia opisane w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r. poz. 199 ze zmianami/ wchodziły w skład zespołu wykonującego przedmiot zamówienia, b)osoba wskazana przez zamawiającego do pełnienia funkcji głównego projektanta winna legitymować się:spełnieniem co najmniej jednego z warunków opisanych art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym /tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r. poz. 199 ze zmianami;co najmniej 10-letnim doświadczeniem w kierowaniu zespołami projektowymi opracowującymi plany zagospodarowania przestrzennego w charakterze głównego projektanta, co należy potwierdzić wskazaniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego uchwalonego w dacie nie późniejszej niż 10 lat liczonymi względem terminu składania oferty w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; oprcowaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, w charakterze głównego projektanta, miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (lub jego zmiany) o powierzchni nie mniejszej niż 3350 ha, opracowaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, w charakterze głównego projektanta, miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (lub jego zmiany), w granicach którego znajdował się teren górniczy eksploatacji głębinowej węgla kamiennego, opracowaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, w charakterze głównego projektanta, miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (lub jego zmiany), w granicach którego znajdował się obszar parku krajobrazowego, c)minimum 1 osoba wchodząca w skład zespołu wykonującego przedmiot zamówienia winna legitymować się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat, w charakterze autora lub kierownika zespołu autorskiego, co najmniej dwóch opracowań ekofizjograficznych sporządzonych dla obszaru całej gminy o powierzchni nie mniejszej niż 6700 ha, w granicach których: przynajmniej w jednym przypadku znajdował się teren górniczy eksploatacji głębinowej węgla kamiennego, przynajmniej w jednym przypadku znajdował się obszar parku krajobrazowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Dodatkowa usługa - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 2.Wszystkie zmiany w treści niniejszej umowy wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności takich zmian. 3.Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy: a)zmiana terminu realizacji umowy w sytuacjach przewidzianych w treści umowy w wyniku stanowiska Rady Gminy Pilchowice, Wojewody Śląskiego, zamawiającego lub zmiany przepisów prawa, w wyniku okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie podpisywania umowy, b)w związku ze specyfiką sporządzania planu, terminy określone w § 6 ust. 1 wzoru umowy stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ mogą ulec wydłużeniu w przypadku wystąpienia zdarzeń niezależnych od wykonawcy spowodowanych działaniem siły wyższej, powtórzeniem etapów lub zależnych od zamawiającego, a także wynikających z winy wykonawcy przy uwzględnieniu zapisów § 11 wzoru umowy, c)dochowanie terminów wymaga stałego monitorowania przez strony umowy. 4.Ewentualne zmiany do umowy, wynikające z okoliczności określonych powyżej, pozostają bez wpływu na wysokość wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy. 5.Zmiana głównego projektanta może nastąpić w przypadku zdarzeń losowych po akceptacji Zamawiającego lub na uzasadniony wniosek Zamawiającego. Zmiana osób wskazanych w § 8 ust. 1 wzory umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 5 do SIWZ nie wymagają zmiany umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pilchowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Pilchowicach ul. Damrota 6 44-145 Pilchowice pok.nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Pilchowicach ul. Damrota 6 44-145 Pilchowice pok.nr 4 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.