Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-20
Tarnowskie Góry: Wykonanie projektu zmian - Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Tarnowskie Góry
Numer ogłoszenia: 123078 - 2007; data zamieszczenia: 20.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry, Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3933600, 3933855, fax 032 3933602.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu zmian - Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Tarnowskie Góry.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu zmian Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Tarnowskie Góry 1. Dane dotyczące obszaru opracowania. A) Powierzchnia obszaru objętego planem: 1.964,2 ha w tym: - dzielnica Stare Tarnowice: 690,7 ha - dzielnica Repty Śląskie: 782,4 ha - część dzielnicy Śródmieście (os. Kolejarzy, rejon ul. Szczęść Boże i Staszica): 213,8 ha - część dzielnicy Bobrowniki Śląskie (dawna wieś Bobrowniki): 277,3 ha B) Liczba ludności: w tym: - dzielnica Stare Tarnowice: 12.744 mieszk. - dzielnica Repty Śląskie: 1.999 mieszk. - część dzielnicy Śródmieście j.w.: 1.284 mieszk. - część dzielnicy Bobrowniki Śląskie j.w: 2.458 mieszk. C) Gęstość zaludnienia: - dzielnica Stare Tarnowice: 1.845,0 os km² - dzielnica Repty Śląskie: 255,5 os km² - część dzielnicy Śródmieście j.w.: 600,5 os km² - część dzielnicy Bobrowniki Śląskie j.w: 886,4 os km² 2. Wymogi wykonania przedmiotowego projektu zmian Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Tarnowskie Góry. UWAGA! Przedmiot zamówienia powinien być sporządzony zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U z 2003r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2004r. Nr 118, poz. 1233 z późn. zm.) oraz z przepisami innych ustaw związanych z problematyką zagospodarowania przestrzennego, 3. Przedmiot zamówienia uwzględnia uwarunkowania wynikające w szczególności z: 1) dotychczasowego przeznaczenia, zagospodarowania i uzbrojenia terenu, 2) stanu ładu przestrzennego i wymogów jego ochrony, 3) stanu środowiska, w tym stanu rolniczej i leśnej przestrzeni produkcyjnej, wielkości i jakości zasobów wodnych oraz wymogów ochrony środowiska, przyrody i krajobrazu kulturowego, 4) stanu dziedzictwa kulturowego i zabytków oraz dóbr kultury współczesnej, 5) warunków i jakości życia mieszkańców, w tym ochrony ich zdrowia, 6) zagrożenia bezpieczeństwa ludności i jej mienia, 7) potrzeb i możliwości rozwoju gminy, 8) stanu prawnego gruntów, 9) występowania obiektów i terenów chronionych na podstawie przepisów odrębnych, 10) występowania obszarów naturalnych zagrożeń geologicznych, 11) występowania udokumentowanych złóż kopalin oraz zasobów wód podziemnych, 12) występowania terenów górniczych wyznaczonych na podstawie przepisów odrębnych, 13) stanu systemów komunikacji i infrastruktury technicznej, w tym stopnia uporządkowania gospodarki wodno-ściekowej, energetycznej oraz gospodarki odpadami, 14) zadań służących realizacji ponadlokalnych celów publicznych. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) analizę wniosków do zmiany Studium... i sposób ich rozpatrzenia, 2) koncepcję zmiany Studium..., 3) analizę i sposób rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu zmian Studium... do publicznego wglądu, 4) tekst zmian Studium... w formie uchwały Rady Miejskiej w Tarnowskich Górach oraz rysunek zmian Studium... jako załącznik do projektu uchwały, 5) tekst zmian Studium... - 3 egzemplarze oprawione + płyta CD. 6) rysunek zmian Studium... w wersji kolorowej - 1 egzemplarz + płyta CD (dane w formacie Shape File), 7) rysunek zmian Studium... w wersji czarno-białej - 2 egzemplarze (dane w formacie Shape File), 8) obsługę formalno-prawną procedury zmiany Studium... we współpracy z wyznaczonym przez Burmistrza Miasta przedstawicielem Wydziału Architektury i przygotowanie dokumentacji z nią związanej, zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz. 717 z późniejszymi zmianami), 9)wprowadzanie poprawek do projektu zmian Studium... i prowadzenie ponownej procedury uchwalania zmian Studium.... w niezbędnym zakresie, w przypadku stwierdzenia przez Radę Miejską konieczności dokonania zmian w przedstawionym do uchwalenia projekcie zmian Studium..., zawinionych przez Wykonawcę. CPV - 74251000-3 ;
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 4000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis dokonywania oceny spełnienia tych warunków 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej siwz oraz w art. 22 ustawy Pzp, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. W oparciu o powyższe Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a)Wykonawca musi dysponować osobą lub osobami posiadającą(cymi) aktualne uprawnienia urbanistyczne zgodnie z art.5 ust 3 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. b)Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę odpowiadającą rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Przez usługę odpowiadającą rodzajem i wartością Zamawiający rozumie usługę projektową polegającą na wykonaniu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy lub zmian Studium ... dla obszaru o powierzchni minimum 2000,00 ha bez względu na wartość wykonanej usługi. UWAGA! Jeśli Wykonawcy przedstawią w swych ofertach wymagane wartości finansowe w innych walutach niż określone w siwz, to będą one przeliczone wg średniego kursu PLN Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu publicznym dla niniejszego postępowania. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części zamówienia podwykonawcom. 4. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia przez podwykonawców, Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a także podania nazw (firm) proponowanych podwykonawców. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 6. W przypadku, o którym mowa w punkcie 5, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, co potwierdzą stosownym pisemnym pełnomocnictwem podpisanym przez wszystkie podmioty występujące wspólnie o udzielenie przedmiotowego zamówienia. 7. Jako spełnienie wymogu przedłożenia pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt. 6, uznaje się również złożenie umowy konsorcjum, jeżeli będzie z niej wynikać upoważnienie dla osoby występującej w postępowaniu do reprezentowania wszystkich podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunki określone w pkt. 2 mogą spełniać Wykonawcy łącznie. UWAGA! Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunków określonych w punkcie V siwz, od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1.1.Oświadczenia zgodnie z wymaganiami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, (jest załącznikiem nr 1 do siwz) 1.2.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Wykaz wykonanych usług (oświadczenie) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, wraz z dokumentami potwierdzającymi (uprzednich zamawiających), że wykazane usługi zostały wykonane należycie (wzór załącznik nr 3 do siwz), 1.4.Wykaz podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności wg wzoru (stanowiącego załącznik nr 4 do siwz) UWAGA! W przypadku gdy Wykonawca nie zamierza wykonać zamówienia z udziałem podwykonawców, winien złożyć oświadczenie iż zamierza wykonać zamówienie siłami własnymi. 1.5.Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie są aktualnymi członkami okręgowej izby urbanistów. 2.W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w punktach 1.1,1.2 składa każdy z podmiotów. UWAGA! Dopuszcza się możliwość złożenia jednego wspólnego oświadczenia z art 22 i 24 ustawy Pzp pod warunkiem, iż oświadczenie to zostanie podpisane w imieniu wszystkich podmiotów występujących wspólnie lub przez wszystkie podmioty składające ofertę wspólną. 3.Dokumenty wymienione w pkt 1 mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4.Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z pieczątką imienną osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 5.W przypadku poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa wymagane dokumenty zgodnie z treścią § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnowskiegory.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Tarnowskie Góry 42-600 Tarnowskie Góry ul. Rynek 4 pokój 26.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2007 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miejski Tarnowskie Góry 42-600 Tarnowskie Góry ul. Rynek 4 pokój 26.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- DOSTAWA APARATURY MEDYCZNEJ ORAZ NARZĘDZI LAPAROSKOPOWYCH
- Dostawa zestawów ćwiczeniowych do pracowni montażu maszyn i inteligentnych instalacji elektrycznych w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Tuchów - dla miejscowości: Buchcice, Karwodrza, Łowczów, Meszna Opacka, Trzemesna"
- Opracowanie projektu Planu Ogólnego Gminy Sławno.
- Opracowanie projektu planu ogólnego gminy Sobótka wraz z przeprowadzeniem całej procedury planistycznej - trzecie postępowanie
- Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Gniezno
- Sporządzenie projektu planu ogólnego Gminy Bukowina Tatrzańska
- Opracowanie projektu planu ogólnego dla Gminy Nowodwór ze szczegółowym bilansem terenu wraz z udziałem w czynnościach związanych z jego sporządzeniem i uchwaleniem
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.