eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czechowice-Dziedzice › Rozbudowa suszarki komorowej z ogrzewaniem elektrycznym do suszenia powłok klejowych elementów kompozytowych EK-1037 firmy EKOMAL Wieluń zainstalowanej w Śląskim Centrum Naukowo-Technologicznym Przemysłu Lotniczego w Czechowicach Dziedzicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-09

Czechowice-Dziedzice: Rozbudowa suszarki komorowej z ogrzewaniem elektrycznym do suszenia powłok klejowych elementów kompozytowych EK-1037 firmy EKOMAL Wieluń zainstalowanej w Śląskim Centrum Naukowo-Technologicznym Przemysłu Lotniczego w Czechowicach Dziedzicach
Numer ogłoszenia: 121106 - 2014; data zamieszczenia: 09.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląskie Centrum Naukowo-Technologiczne Przemysłu Lotniczego Sp. z o.o. , ul. Nad Białką 25, 43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie, tel. +48 32 779 60 00, faks +48 32 779 60 99.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.scntpl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa suszarki komorowej z ogrzewaniem elektrycznym do suszenia powłok klejowych elementów kompozytowych EK-1037 firmy EKOMAL Wieluń zainstalowanej w Śląskim Centrum Naukowo-Technologicznym Przemysłu Lotniczego w Czechowicach Dziedzicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.2. Rozbudowie i zmianie miejsca lokalizacji na hali laboratorium struktur kompozytowych podlegała będzie suszarka EK-1037, której producentem jest Projektowanie Produkcja Urządzeń EKOMAL s.c. Baranowskiego 10, 98-300 Wieluń. Szczegółowy opis urządzenia zawarty jest w DTR -EK 1037 stanowiącej załącznik nr 1 do specyfikacji. 3.3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi w szczególności: 1.demontaż i ponowny montaż w innym miejscu na hali laboratorium struktur kompozytowych suszarki elektrycznej EK 1037, 2.rozbudowa suszarki EK 1037 do wymiarów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia -zał. Nr 2 do SIWZ, 3.dostawa elementów suszarki i instalacji suszarki do ŚCNTPL, montaż, uruchomienie i wdrożenie do użytkowania, 4.wykonanie instalacji wewnętrznych niezbędnych do uruchomienia i wdrożenia suszarki elektrycznej oraz podłączenie ich do istniejących na hali instalacji, 5.przeszkolenie pracowników Zamawiającego z zasad funkcjonowania i obsługi suszarki elektrycznej 6.wydanie -w języku polskim- dla suszarki dokumentacji technicznej, prawnej - zgodnie z opisem w załączniku nr 2 do SIWZ i obowiązującymi przepisami. 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac do wykonania zawarty jest w załącznik nr 2 do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia. 3.5. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w hali ŚCNTPL. Na czas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć przed zniszczeniem posadzkę i inne elementy hali przed uszkodzeniem. 3.7. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia 1.Dla weryfikacji oferowanej suszarki z suszarką opisaną przez Zamawiającego, Wykonawca winien przedłożyć w ofercie podpisane oświadczenie na załączniku nr 2 oraz opis proponowanej suszarki, jej parametry techniczne, proponowane rozwiązania projektowe -koncepcję-, 2.Zamawiający dla przedmiotu zamówienia wymaga 1.Udzielenia gwarancji jakości dla rozbudowanej suszarki i urządzeń w niej zamontowanych na okres nie krótszy niż 24 miesięcy, za wyjątkiem elementów handlowych starego modułu takich jak. silniki, wentylatory, nagrzewnice, aparatura kontrolno-pomiarowa i aparatura sterowania, 2.Rękojmi na przedmiot umowy oraz prace instalacyjne i materiały użyte do ich wykonania związane z wykonaniem przedmiotu umowy na okres co najmniej 3 miesiące dłuższy niż okres gwarancji. 3.Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy przysługują Zamawiającemu niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Wszelkie odmienne postanowienia wynikające z kart gwarancyjnych urządzenia uważa się za bezskuteczne. 4.wykonywania w okresie trwania gwarancji przez Wykonawcę nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego oraz konserwacji suszarki i zainstalowanych instalacji, 5.wykonywania serwisu pogwarancyjny na podstawie umowy- odrębnej od umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.94.00.00 - Maszyny do obróbki cieplnej tworzyw .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagane - w wysokości 3.000,- PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełnienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - o którym mowa w pkt 7.2 SIWZ - wg załącznika nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada konieczną wiedzę i doświadczenie jeżeli wykaże się zrealizowaniem w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: 1/ dostawami urządzeń podobnych w tym co najmniej 1 dostawą suszarki elektrycznej o wartości nie mniejszej niż 50.000 PLN brutto, 2/ dołączy dowody odpowiednio potwierdzające, że dostawy były należycie wykonane. W celu zweryfikowania zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty 1/ Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem DOWODÓW, czy zostały wykonane należycie. Wykonawca winien, w szczególności wskazać w wykazie dostawy określone przez Zamawiającego w opisie sposobu oceny spełniania warunku w zakresie posiadania koniecznej do wykonania zamówienia wiedzy i doświadczenia. Wykaz winien zostać dołączony do oferty na druku lub wg druku stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ Dowodem, o którym mowa wyżej jest: a) POŚWIADCZENIE, b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. a). W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wykazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów - w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia Wykonawcy zasobów musi jednoznacznie określać: -zakres tego zobowiązania; -czego dotyczy (przedmiot zamówienia); -w jaki sposób i w jakim okresie będzie wykonane.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełnienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - o którym mowa w pkt 7.2 SIWZ - wg załącznika nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełnienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - o którym mowa w pkt 7.2 SIWZ - wg załącznika nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełnienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - o którym mowa w pkt 7.2 SIWZ - wg załącznika nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

18.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a) wysokości wynagrodzenia w przypadku: zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy (zwiększenia wynagrodzenia), b) terminu realizacji przedmiotu zamówienia, c) podwykonawcy, jeżeli podwykonawca nie wykonuje prac z należytą starannością, uległ likwidacji, doszło do rozwiązania umowy łączącej go z Wykonawcą, d)zmiany zakresu części prac powierzonych podwykonawcy, e) w innym uzasadnionym przypadku na wniosek którejkolwiek strony umowy, 18.3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa wyżej jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.scntpl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląskie Centrum Naukowo-Technologiczne Przemysłu Lotniczego Czechowice Dziedzice ul. Nad Białką 25.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2014 godzina 14:00, miejsce: Śląskie Centrum Naukowo-Technologiczne Przemysłu Lotniczego Czechowice Dziedzice ul. Nad Białką 25, Biuro zarządu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i Budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka działanie 5.3 - wspieranie ośrodków innowacyjności- na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.