Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-05
Łódź: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego dla Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łodzi
Numer ogłoszenia: 121036 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łodzi, ul. Gdańska 100/102, 90-508 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6373090, 6374224, fax 042 6372102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wimbp.lodz.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego dla Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz jego instalacja wraz z uruchomieniem dla Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łodzi - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 30.24.14.00 - Oprogramowanie systemów operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 48.62.00.00 - Systemy operacyjne Oryginalny kod CPV: 30.23.31.71 - Dyski Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki podmiotowe wynikające z art. 22 ust. 1 pkt. 1- 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy złożyli: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, albo jeśli okres działalności jest krótszy- w tym okresie - wykonali co najmniej 3 dostawy, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dostarczą, co najmniej 3 referencje potwierdzające należyte wykonanie zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. W tym zakresie, Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy złożyli oświadczenie - Załącznik nr 4 do SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z dokumentu powinno wynikać, kto jest uprawniony do podpisywania ofert. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 p.z.p. oraz o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 p.z.p. - Załącznik Nr 4 do SIWZ, 3. Wykaz wykonanych 3 dostaw w ciągu ostatnich 3 lat o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości przedmiotu dostawy, dat wykonania, nazwy odbiorcy oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawa ta została wykonana należycie (referencje). - Załącznik Nr 5 do SIWZ. 4. Oferowany sprzęt, w tym wszystkie urządzenia peryferyjne takie jak: monitory, myszki, klawiatury, drukarki, listwy zasilające, Pendrive itp. muszą posiadać zainstalowane oprogramowanie, sterowniki oraz oprogramowanie wewnętrzne w najnowszej dostępnej wersji, a także posiadać certyfikaty CE (deklaracja zgodności).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wimbp.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łodzi, ul. Gdańska 100/102, 90-508 Łódź, budynek A, II piętro, pok. A-67.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łodzi, ul. Gdańska 100/102, 90-508 Łódź, budynek A, II piętro, sekretariat, pokój A - 61.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli" w ramach projektu "Młodzi z pasją"
- Dostawa wyposażenia do szkolnych pracowni zawodowych na kierunkach technik elektronik i technik teleinformatyk w ramach projektu "Elektronik - nowy impuls"
- Świadczenie usług przewozu zajętych towarów oraz pojazdów wraz z usługą załadunku i rozładunku na rzecz jednostek organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi
- Dostawa mebli w ramach projektu "Centrum logistyki i spedycji"
- "Poprawa BRD wraz z niezbędną infrastrukturą w ciągu DK42 w miejscowościach Jedlno Pierwsze i Przedbórz
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Centrum Technologii Informatycznych Politechniki Łódzkiej"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń i systemów cyberbezpieczeństwa wraz z wdrożeniem w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd"
- "Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla gminy Suchy Dąb realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu informatycznego w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Uniwersyteckiego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych
- "Dostawa urządzeń i oprogramowania do kompleksowego zabezpieczenia sieci LAN budynku Urzędu Gminy Adamówka"
- Zakup, dostawa, montaż, instalacja i konfiguracja urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach Projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.