eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaWykonanie remontu kwatery żołnierzy niemieckich poległych w czasie I wojny światowej zlokalizowanej na Cmentarzu Ewangelickim przy ul. Św. Rocha w Częstochowie.



Ogłoszenie z dnia 2007-07-17

Częstochowa: Wykonanie remontu kwatery żołnierzy niemieckich poległych w czasie I wojny światowej zlokalizowanej na Cmentarzu Ewangelickim przy ul. Św. Rocha w Częstochowie.
Numer ogłoszenia: 120602 - 2007; data zamieszczenia: 17.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, fax 034 3707175.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu kwatery żołnierzy niemieckich poległych w czasie I wojny światowej zlokalizowanej na Cmentarzu Ewangelickim przy ul. Św. Rocha w Częstochowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie remontu kwatery żołnierzy niemieckich poległych w czasie I wojny światowej zlokalizowanej na Cmentarzu Ewangelickim przy ul. Św. Rocha w Częstochowie. Zakres prac obejmuje: - wykonanie murku oporowego; - wymiana schodów; - wykonanie prefabrykatu z osadzonymi w nim 11 tablicami żeliwnymi (płyta nagrobna nr 2); - wykonanie prefabrykatu z osadzonymi w nim 12 tablicami żeliwnymi (płyta nagrobna nr 3); - wykonanie prefabrykatu z osadzonymi w nim 10 tablicami żeliwnymi (płyta nagrobna nr 4); - renowację 33 tablic żeliwnych. Opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa zawarta w załącznikach Nr 4a, 4b, 4c do specyfikacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: 1)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2)udokumentują wykonanie, tj rozpoczęcie i zakończenie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jednego zadania o charakterze porównywalnym do przedmiotu zamówienia, tj. polegającego na budowie, przebudowie lub remoncie elementów małej architektury o wartości co najmniej 30.000 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu muszą być: -dla warunku 1):a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. b)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -dla warunku 2): a)Wykaz robót potwierdzający spełnianie warunku udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, tj. wykonania w okresie ostatnich 5 lat co najmniej jednego zadania o charakterze porównywalnym do przedmiotu zamówienia, tj. polegającego na budowie, przebudowie lub remoncie elementów małej architektury o wartości co najmniej 30.000 zł, zawierający następujące dane: nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres budowy, opis wykonanych robót, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość zrealizowanych robót brutto. b)Dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane z należytą starannością, np. referencje. -Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a)Kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji szczegółowej lub uproszczonej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych /Dz. U. Nr 80, poz. 867/ na podstawie dokumentacji projektowej (Zał.4). b)Wypełniony druk Oferta stanowiący załącznik nr 3 do siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czestochowa.bip-gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: e-mail: lstolarczyk@czestochowa.um.gov.pl oraz Urząd Miasta Częstochowy, Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2007 godzina 09:45, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko nr 1, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa. Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08/08/2007, godzina: 10:00, siedziba Zamawiającego, pokój nr 218..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: http://czestochowa.bip-gov.pl Na tej stronie Zamawiający będzie również zamieszczał pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ, protesty dot. treści ogłoszenia oraz postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ich rozstrzygnięcia oraz ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.