eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BardoWykonanie usługi montażu instalacji sygnalizacji przeciwpożarowej w obiektach



Ogłoszenie z dnia 2007-07-14

Bardo: Wykonanie usługi montażu instalacji sygnalizacji przeciwpożarowej w obiektach
Numer ogłoszenia: 119110 - 2007; data zamieszczenia: 14.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, 78, 57-256 Bardo, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 8171259, fax 0-74 8171259.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsopolnica.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi montażu instalacji sygnalizacji przeciwpożarowej w obiektach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Wykonanie usługi montażu instalacji sygnalizacji przeciwpożarowej w obiektach: ZAMEK w Opolnicy 58 ( z wyłączeniem pomieszczeń administracji i WTZ) i w obiekcie OLEŃKA w Bardo przy ul. Głównej 60. zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym: ( w tym czujki jonizacyjne winny posiadać atest Państwowej Agencji Atomistyki na wprowadzenie do obrotu. Ponadto zamawiający stawia wymóg zamontowania czujek radiowych, bezprzewodowych w części zabytkowej obejmującej sklepienia w kolorze brązowym).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.92.20.00 - Usługi instalowania urządzeń kontrolnych Kod CPV wg słownika 2008: 51.22.00.00 - Usługi instalowania urządzeń kontrolnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 06.08.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.Warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania czynności i działalności objętych zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu prac w obiektach zabytkowych z udokumentowaniem zezwolenia na ich wykonywanie i posiadanie kwalifikacji w tym zakresie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania tego zamówienia. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie tego zamówienia. 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. p.z.p.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy-wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy wg wzoru stanowiącego zał. nr. 3 do SIWZ . 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub do zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zezwolenie na wykonywanie prac w obiektach zabytkowych.. 4. dokument potwierdzający posiadanie kwalifikacji w zakresie wykonywania prac w obiektach zabytkowych. 5. Wykaz wykonywanych prac ( referencje) zał.nr.4

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dpsopolnica.eu/przetargi%20str%20glowna.htm

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Opolnica 58 57-256 BARDO tel./fax 074 8171259.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2007 godzina 09:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Opolnica 58 57-256 BARDO tel./fax 074 8171259 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.