Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-19
Miejsce Piastowe: Przedmiotem zamówienia jest: REMONT NAWIERZCHNI ULIC w MIEJSCU PIASTOWYM - ul. Krawcówka nr 014963R i ul.Jaćmierz nr 014966R oraz w ŁĘŻANACH ul.Barana nr 014957R.
Numer ogłoszenia: 118263 - 2011; data zamieszczenia: 19.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejsce Piastowe , ul. Dukielska 14, 38-430 Miejsce Piastowe, woj. podkarpackie, tel. 13 4353012 w. 122, faks 13 4353012.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miejscepiastowe.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest: REMONT NAWIERZCHNI ULIC w MIEJSCU PIASTOWYM - ul. Krawcówka nr 014963R i ul.Jaćmierz nr 014966R oraz w ŁĘŻANACH ul.Barana nr 014957R..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: REMONT NAWIERZCHNI ULIC W MIEJSCU PIASTOWYM - ul. Krawcówka nr 014963R i ul.Jaćmierz nr 014966R oraz w ŁĘŻANACH ul.Barana nr 014957R. Zakres robót obejmuje: 1.Remont nawierzchni ul.Krawcówka w Miejscu Piastowym 1. Roboty przygotowawcze, pomiarowe - 240 mb 2. Przebudowa istniejących krawężników i kolektora burzowego - 240 mb 3. Wykonanie koryta pod poszerzenie jezdni - 140 m2 4. Wykonanie podbudowy na poszerzenie jezdni - 233 m2 5. Wykonanie nawierzchni bitumicznej - 748 m2 6. Wykonanie nawierzchni na zjazdach - 265 m2 7. Uzupełnienie poboczy - 162,00 m2 8. Oczyszczenie i odmulenie istniejącej kanalizacji 9. Roboty wykończeniowe. Szczegółowy zakres robót zawiera: przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8 część 1) do SIWZ oraz ogólna charakterystyka i specyfikacja robót stanowiący załącznik nr 9 część 1) do SIWZ. Konieczne jest , aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji zadania. 2.Remont nawierzchni ul.Jaćmierz w Miejscu Piastowym 1. Roboty przygotowawcze, pomiarowe - 535 mb 2. Oczyszczenie i pogłębienie rowów - 551 mb 3. Wykonanie podbudowy z kruszywa - 163,2 m2 4. Wykonanie podbudowy z mieszanek min.-asfalt. - 556,8 m2 5. Wykonanie nawierzchni bitumicznej - 1581,20 m2 6. Wykonanie nawierzchni na zjazdach - 414 m2 7. Uzupełnienie poboczy - 415,00 m2 8. Roboty wykończeniowe. Szczegółowy zakres robót zawiera: przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8 część 2) do SIWZ oraz ogólna charakterystyka i specyfikacja robót stanowiący załącznik nr 9 część 2) do SIWZ. Konieczne jest , aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji zadania. 3.Remont nawierzchni ul.Barana w Łężanach 1. Roboty przygotowawcze, pomiarowe - 310 mb 2. Wykonanie podbudowy - 478,50 m2 3. Wykonanie nawierzchni bitumicznej - 900 m2 4. Oczyszczenie i pogłębienie rowu - 40 mb 5. Wykonanie nawierzchni na zjazdach 8. Uzupełnienie poboczy - 290,5 m2 9. Roboty wykończeniowe - 286,5 m2. Szczegółowy zakres robót zawiera: przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8 część 3) do SIWZ oraz ogólna charakterystyka i specyfikacja robót stanowiący załącznik nr 9 część 3) do SIWZ. Konieczne jest , aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji zadania..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - minimum 3 zamówienia polegające na wykonaniu remontu lub budowy drogi, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, którego wartość wynosi min.300 000,00 zł brutto każda i załączą dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz aktualną przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, a w odniesieniu do oferentów zagranicznych posiadania dokumentów równoważnych,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do reprezentacji jeżeli ofertę składa pełnomocnik.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie: 1.Termin realizacji zamówienia - może ulec zmianie w następujących sytuacjach: - wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych /intensywne opady deszczu trwające dużej niż 7 dni/, - zawieszenia robót przez Zamawiającego, - koniecznością usuwania kolizji, usterek, awarii, napraw uzbrojenia podziemnego, nadziemnego bądź urządzeń przez nich użytkowanych, - inne przeszkody uniemożliwiające prowadzenie robót za które nie odpowiada wykonawca, - konieczności wykonania robót dodatkowych celem prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego. 2.Aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów techniczno - budowlanych, 3.Personelu wykonawcy na stanowiska kluczowe za uprzednią akceptacją na piśmie. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest w przypadku podpisania umowy do skierowania do pracy osoby wskazanej w wykazie. W przypadkach losowych wykluczających zatrudnienie osoby wskazanej w wykazie, wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia osoby o tych samych kwalifikacjach zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia. Zmiany mogą być wprowadzane na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego i wymagają formy pisemnej tj. aneksu do umowy. Mogą być wprowadzane jedynie w celu prawidłowej realizacji inwestycji i obniżenia kosztów zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.miejscepiastowe.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Miejsce Piastowe,38-430 Miejsce Piastowe,ul.Dukielska 14 - pok.108.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Miejsce Piastowe,38-430 Miejsce Piastowe,ul.Dukielska 14 - biuro podawcze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI MIEJSCE PIASTOWE
- Wzmocnienie potencjału Gminy Miejsce Piastowe w zakresie obrony cywilnej - zadania bieżące gminy - Indywidualne wyposażenie ochrony specjalnej
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Miejsce Piastowe - usługa odśnieżania w sezonie 2025/2026
więcej: przetargi MIEJSCE PIASTOWE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
- UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH O NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ I TŁUCZNIOWEJ NA TERENIE GMINY IZABELIN (3)
- "Modernizacja drogi powiatowej nr 1727S w miejscowości Gulzów" w ramach zadania "Modernizacja chodników i nawierzchni"
- "PRZEBUDOWA CHODNIKÓW MIEJSKICH PRZY PRZEDSZKOLU PUBLICZNYM NR 2".
- "Przebudowa dróg gminnych w gminie Pałecznica"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





