eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogród BobrzańskiWykonanie usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych w regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-04

Nowogród Bobrzański: Wykonanie usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych w regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych.
Numer ogłoszenia: 115072 - 2014; data zamieszczenia: 04.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89178 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nowogrodzie Bobrzańskim Sp. z o.o., ul. Dąbrowskiego 10, 66-010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie, tel. 68 327 65 50, faks 68 327 64 67.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych w regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie odbioru, transportu, przyjęcia i zagospodarowania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, odpadów kuchennych ulegających biodegradacji oraz odpadów ulegających biodegradacji z miejsca magazynowania na instalację mechaniczno - biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku opublikowanej w Dz. U. z 2013 roku poz.21 oraz innymi przepisami prawa, w tym w zakresie ochrony środowiska.1.1.Ilość i rodzaj odpadów -niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne-kod odpadu 20 03 01- 1500 Mg - odpady kuchenne ulegające biodegradacji- kod odpadu 20 01 08 -10 Mg-odpady ulegające biodegradacji - kod odpadu 20 02 01 -30 Mg.1.2. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów stanowiących przedmiot zamówienia z bazy przeładunkowo - transportowej zlokalizowanej na Mikroregionalnym Składowisku Odpadów w Klępinie 2 razy w tygodniu.1.3. Odbiór odpadów odbywać się będzie w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 16:00. 1.4.Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu umowy w inne dni, w tym także ustawowo wolne od pracy lub w innych godzinach, po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą.1.5.W ramach realizacji umowy ( na czas trwania umowy) oraz w ramach zaoferowanej ceny Wykonawca zobowiązuje się do: a) dostarczenia na składowisko w Klepinie 2 sztuk kontenerów o pojemności 36 m3 każdy na odbierane odpady. 1.6. Załadunek odpadów komunalnych do kontenerów wykonuje ZAMAWIAJĄCY. 1.7.Wszystkie odpady będące przedmiotem zamów będą ważone na legalizowanej wadze samochodowej Zamawiającego.1.8.Fakt odbioru oraz ilość odebranych odpadów przez Wykonawcę będą potwierdzane każdorazowo kwitem wagowym. Osoba przekazująca odpady w imieniu Zamawiającego, w momencie ich przekazania deklaruje w szczególności i poświadcza własnoręcznym podpisem na dokumencie przekazania ilość, rodzaj oraz kod odpadu.Osoba odbierająca odpady w imieniu Wykonawcy weryfikuje dane na dokumencie wagowym i potwierdza czytelnym podpisem.W razie sporu co do rodzaju odpadów analiza spornego materiału zostanie przeprowadzona w siedzibie Wykonawcy przy udziale przedstawicieli obydwóch stron i ewentualnym udziale niezależnego biegłego rzeczoznawcy. Koszt biegłego oraz ewentualnych analiz laboratoryjnych pokryje strona, która w ww.sporze nie miała racji. Jeżeli okaże się, że Zamawiający przekazał odpady niezgodne z niniejszą umową, to jest on zobowiązany do niezwłocznego ich usunięcia, najpóźniej w ciągu 2 (dwóch) dni roboczych, i unieszkodliwienia na własny koszt z zachowaniem obowiązujących wymogów prawnych. W przypadku zaniechania tego obowiązku, Wykonawca dokona sam unieszkodliwienia, bądź zleci ich unieszkodliwienie firmie trzeciej na koszt Zamawiającego. 1.9. Wykonawca zobowiązuje się do poddawania będących przedmiotem umowy odpowiednim procesom: - odzysku surowców wtórnych i organiki zawartej w odpadach komunalnych zmieszanych; - składowanie odpadów na składowisku odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne; -recyklingu organicznego; celem osiągnięcia poziomu odzysku i recyklingu, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca będzie także przekazywał Zamawiającemu informacje konieczne do rozliczenia osiąganych poziomów odzysku i recyklingu poszczególnych grup odpadów w okresie kwartalnym ( w terminie do 14 dni po zakończeniu danego kwartału) oraz rocznym ( w terminie do 15 stycznia 2015 r.) 1.10. Zamawiający będzie sporządzał miesięczne zbiorcze karty przekazania odpadu i dostarczał je Wykonawcy w terminie do 10 -go dnia następnego miesiąca w celu ich potwierdzenia. 1.11. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi, obrazują możliwą wielkość i zakres przedmiotu zamówienia oraz mogą być pomocne na etapie przygotowania oferty. 1.12. Faktury wystawiane będą w miesięcznym cyklu rozliczeniowym. Podstawa do wystawienia faktury i określeniem należnej opłaty będzie ilość dostarczonych odpadów w danym miesiącu pomnożona przez aktualną stawkę za odbiór poszczególnych rodzajów odpadów wynikającą z Umowy.1.13. Instalacja, którą zarządza Wykonawca musi posiadać status regionalnej lub regionalnej zastępczej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, właściwej dla regionu zachodniego w województwie lubuskim, zgodnie z uchwałą nr XXX/281/12 Sejmiku Województwa Lubuskiego z dnia 10 września 2012 r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla Województwa Lubuskiego na lata 2012-2017 z perspektywą do 2020, zmienionej uchwała nr XXXIII/352/12 z 19 grudnia 2012 r. zmieniająca uchwałę w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa lubuskiego na lata 2012-2017 perspektywą do 2020 roku (Dz. Urz. Woj. Lubuskiego poz.2866)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tonsmeier Zachód Sp. z o.o., ul. Szosa Bytomska 1, 67-100 Kiełcz, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 418110,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 300888,00

  • Oferta z najniższą ceną: 300888,00 / Oferta z najwyższą ceną: 300888,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.