eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno OdrzańskieSukcesywna dostawa produktów leczniczych i materiałów medycznych o cenach 100% odpłatności na potrzeby mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Szczawnie.



Ogłoszenie z dnia 2009-07-15

Krosno Odrzańskie: Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i materiałów medycznych o cenach 100% odpłatności na potrzeby mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Szczawnie.
Numer ogłoszenia: 112273 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Szczawno, ul. Parkowa 2, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 0509 413169.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip-dpsszczawno.alte.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i materiałów medycznych o cenach 100% odpłatności na potrzeby mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Szczawnie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów leczniczych i materiałów medycznych o cenach 100% odpłatności w ilości określonej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego integralną część oferty - dostępny na stronie internetowej Zamawiającego: www.bip-dpsszczaawno.alte.pl. b. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych; c. Zamawiający dopuszcza zmianę ilości zamawianych produktów przy zachowaniu ceny jednostkowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana będzie w oparciu o dokumenty, które mają dostarczyć Wykonawcy według formuły /spełnia - nie spełnia/..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Wypełniony formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ); b. Wypełniony formularz cenowy (Załącznik nr 2 do SIWZ); c. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 Pzp (Załącznik nr 3 do SIWZ); d. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania (Załącznik nr 4 do SIWZ); e. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; f. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji lub zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej z zakresie objętym zamówieniem; g. Zaakceptowany wzór umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ); Dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem na każdej ze stron przez Wykonawcę lub notariusza..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-dpsszczawno.alte.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Szczawnie ul. Parkowa 2 66-600 Krosno Odrzańskie SEKRETARIAT te. 509413168 wew.26.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Szczawnie ul. Parkowa 2 66-600 Krosno Odrzańskie SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.