eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kożuchów › Dostosowanie pomieszczeń i dostawa wyposażenia w ramach projektu Oddziały przedszkolne

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-13

Kożuchów: Dostosowanie pomieszczeń i dostawa wyposażenia w ramach projektu Oddziały przedszkolne
Numer ogłoszenia: 111896 - 2015; data zamieszczenia: 13.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 83032 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kożuchów, ul. Rynek 1A, 67-120 Kożuchów, woj. lubuskie, tel. 68 355 59 40, faks 68 355 28 68.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie pomieszczeń i dostawa wyposażenia w ramach projektu Oddziały przedszkolne.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie pomieszczeń sanitarnych poprzez dostawę i montaż wyposażenia oraz dostawę i montaż różnego rodzaju wyposażenia do oddziałów przedszkolnych działających w dwóch Szkołach Podstawowych na terenie Gminy Kożuchów tj. w: 1) Szkole Podstawowej nr 1 w Kożuchowie, ul. Chopina 11, 67-120 Kożuchów 2) Szkole Podstawowej w Mirocinie Dolnym 28, 67-120 Kożuchów. 2. Zamówienie zostało podzielone na pięć części 1) Cześć pierwsza - DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA POMIESZCZEŃ SANITARNYCH. Dostawa obejmuje: Dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Kożuchowie: 1. Podesty do toalet i umywalek szt.8 2. Półki na kubeczki szt.6 3. Lustro szt.2 Dla Szkoły Podstawowej w Mirocinie Dolnym: 1. Miska ustępowa ze spłuczką oraz deską sedesową szt.3 2. Umywalka szt.4 3. Podesty dziecięce szt.4 4. Dozownik ręczników papierowych szt.2 5. Dozownik na mydło szt.2 6. Lustro szt.2 7. Nakładki sedesowe szt.3 8. Podgrzewacz wody 50 l szt.1 9. Podajnik papieru toaletowego z dozownikiem szt.2 10. Bidet bateria syfon szt.1 11. Lustro szt.2 12. Szczotki do sedesów ze stali nierdzewnej w pojemniku szt. 3 13. Kosze ze stali nierdzewnej szt.4 14. Zestaw Wc Compakt szt.2 15. Umywalka biała bateria syfon szt.2 16. Dozownik na ręczniki szt.2 17. Dozownik na mydło szt.2 18. Podgrzewacz wody 30 l szt.1 19. Podajnik papieru toaletowego szt.2 Szczegółowy opis parametrów technicznych wyposażenia zawiera załącznik nr 1A do SIWZ 2) Część druga - DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA KUCHNI I DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI. Dostawa obejmuje następujące wyposażenie: Dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Kożuchowie: 1. Odkurzacz piorący szt.1 2. Pralka automatyczna szt.1 3. Szafy do przechowywania naczyń zestaw 1 4. Zmywarka gastronomiczna z wyparzaczem szt.1 5. Umywalka szt.1 6. Naczynia stołowe zestawy 2 7. Czajnik elektryczny szt.5 8. Lodówka szt.1 9. Termosy stalowe szt.5 10. Sztućce komplety 2 Dla Szkoły Podstawowej w Mirocinie Dolnym: 1. Odkurzacz na sucho szt.1 2. Pralka automatyczna szt.1 3. Froterka do powierzchni laminowanych, drewnianych, kamiennych szt.1 4. Kompaktowe urządzenie do mycia posadzek - myjka szt.1 5. Zmywarka gastronomiczna szt.1 6. Kuchenka gazowo-elektryczna szt.1 7. Kubki szt.30 8. Talerz deserowe szt.30 9. Salaterki szt.5 10. Wózek kelnerski szt.1 11. Czajnik szt.4 12. Czajnik elektryczny szt.2 13. Talerz płytki szt.30 14. Salaterka szt.30 15. Lodówka szt.1 16. Zestaw sztućców zestawy 2 17. Zestaw naczyń dla dzieci zestawy 4 18. Komplet garnków komplet 1 19. Rozdrabniacz odpadków organicznych szt.1 Szczegółowy opis parametrów technicznych wyposażenia stanowi załącznik nr 1B do SIWZ 3) Część trzecia - DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA SALI I SZATNI Dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Kożuchowie: 1. Stoły przedszkolne z regulowaną wysokością szt.12 2. Krzesełka dziecięce roz.2 - szt.20 3. Krzesełka dziecięce roz. 3 - szt.40 4. Szafki ze schowkami z kolorowymi drzwiczkami zestawy 2 5. Szafka z szufladami szt.2 6. Biurko dla nauczyciela na 4 szuflady szt. 2 7. Krzesło konferencyjne do biurka nauczyciela szt.2 8. Wózek na prace plastyczne szt.2 9. Dywany edukacyjne z motywem baśniowym szt.2 10. Biblioteczka dwustronna szt.2 11. Pojemniki na zabawki szt.4 12. Pufy (żółw, biedronka, tygrys) szt.6 13. Poduchy sensoryczne wypełnione granulatem szt.4 14. Łóżeczka przedszkolne ze stalową konstrukcją szt.20 15. Kolorowe poduszki szt.10 16. Gruszki wypełnione granulatem szt.8 17. Kanapki rozkładane szt.2 18. Duże foteliki narożne szt.2 19. Szatnie chmurki 6 - szt.10 20. Ławki szatniowe sosnowe szt.2 21. Wieszak stojący szt.1 22. Oznaczenia ewakuacyjne szt.1 23. Apteczka szt.1 24. Zabezpieczenia narożników szt.4 25. Instrukcja udzielania pierwszej pomocy szt.2 26. Szafka medyczna szt.1 Dla Szkoły Podstawowej w Mirocinie Dolnym: 1. Stoły przedszkolne z regulacją wysokości nóg szt.5 2. Krzesełka drewniane dziecięce rozmiar 2 - szt.12 3. Krzesełka drewniane dziecięce rozmiar 3. - szt.13 4. Krzesło dla nauczyciela szt.1 5. Biurko dla nauczyciela szt.1 6. Zestaw meblowy bajkowy zestaw 1 7. Zestaw kolorowych regałów zestaw 1 8. Tablica korkowa duża szt.1 9. Suszarka do prac plastycznych szt.1 10. Zakup i montaż rolet Komplet 1 11. Łóżeczko przedszkolne szt.25 12. Platforma do łóżeczek szt.2 13. Mebelki wypoczynkowe tapicerowane (kanapa, fotelik, pufa) - komplet 1 14. Gruszki rehabilitacyjne szt.2 15. Kolorowe pufy -zwierzątka szt.5 16. Krążki do siedzenia (komp. 10 sztuk + pojemnik) szt.2 17. Materac składany 3-częściowy szt.1 18. Metalowa szafa gospodarcza szt.1 19. Wieszaki z aplikacją do szatni z 5 podwójnymi wieszakami szt.2 20. Szatnia komplet 1 21. Regał metalowy wym. 85 x 40 x 170 cm - szt.1 22. Zabezpieczenie gniazd elektrycznych zestawy 2 23. Apteczka metalowa szt.1 24. Apteczka szkolna w plecaku szt.1 25. Skrzynka na klucz ewakuacyjny szt.2 26. Oznakowania ewakuacyjne szt.1 27. Gaśnica proszkowa - 4 kg. - szt.2 28. Tablica duża - pierwsza pomoc. szt.1 29. Zabezpieczenie grzejników komplet 1 Szczegółowy opis parametrów technicznych wyposażenia stanowi załącznik nr 1C do SIWZ 4) Część czwarta - DOSTAWA I MONTAŻ KOMPUTERÓW, OPROGRAMOWANIA I SPRZĘTU ICT. Dostawa obejmuje następujące wyposażenie: Dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Kożuchowie: 1. Laptop z oprogramowaniem szt.1 2. Drukarka kolorowa o wysokiej rozdzielczości szt.1 3. Skaner o rozdzielności 4800x9600 dpi - szt.1 4. Projektor multimedialny z montażem szt.1 5. Ekran projekcyjny szt.1 6. Telewizor 48/50 cali z WiFi szt.1 7. Tablica interaktywna z oprogramowaniem szt.1 8. Urządzenie wielofunkcyjne szt.1 Dla Szkoły Podstawowej w Mirocinie Dolnym: 1. Projektor krótkoogniskowy do tablicy interaktywnej komplet 1 2. Laptop z oprogramowaniem szt.1 3. Komputer stacjonarny komplet 1 4. Drukarka laserowa szt.1 5. Pendrive 16 GB szt.2 6. Drukarka kolorowa laserowa szt.1 7. Odtwarzacz DVD - szt.1 8. Telewizor szt.1 9. Radio z odtwarzaczem CD szt.1 10. Aparat cyfrowy szt.1 11. Tablica interaktywna szt.1 12. Ćwiczenia z grafomotoryki - oprogramowanie szt.1 13. Ćwiczenia z matematyki - oprogramowanie szt.1 14. Ćwiczenia ruchowe - oprogramowanie szt.1 15. Moje pierwsze słówka -Komplet - oprogramowanie szt.1 16. Czytam i piszę - interaktywna nauka. Program multimedialny szt.1 17. Kopiarka monochromatyczna szt.1 18. Program do zarządzania placówką przedszkolną szt.1 Szczegółowy opis parametrów technicznych wyposażenia stanowi załącznik nr 1D do SIWZ 5) Część piąta - DOSTAWA ZABAWEK, POMOCY DYDAKTYCZNYCH I ARTYKUŁÓW PLASTYCZNYCH. Dostawa obejmuje następujące pomoce i artykuły: Dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Kożuchowie: 1. Zabawki i pomoce dydaktyczne - komplet 1 2. Zabawki i pomoce dydaktyczne - komplet 1 3. Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć - komplet szt.2 4. Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć - komplet 1 5. Artykuły plastyczne - komplet 1 Dla Szkoły Podstawowej w Mirocinie Dolnym: 1. Zabawki i pomoce dydaktyczne - komplet 1 2. Zabawki i pomoce dydaktyczne - komplet 1 3. Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć - komplet 1 4. Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć - komplet 1 5. Artykuły plastyczne - komplet 1 Szczegółowy opis parametrów technicznych dostaw stanowi załącznik nr 1E do SIWZ 3. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. 2. Dostarczone elementy zamówienia, winny być nowe, wolne od wad, wykonane w ramach bezpiecznych technologii. 3. Winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 4. Wykonawca dostarczy i zamontuje elementy wyposażenia na własny koszt.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 30.21.31.00 - Komputery przenośne 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 44.41.10.00 - Wyroby sanitarne 44.41.13.00 - Umywalki 39.71.51.00 - Elektryczne podgrzewacze wody, natychmiastowe lub akumulacyjne oraz grzałki nurnikowe 38.62.20.00 - Lustra 42.71.61.20 - Pralki 39.71.12.10 - Rozdrabniacze żywności 39.22.11.80 - Naczynia do gotowania 37.52.00.00 - Zabawki 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach: Europejskiego Funduszu Społecznego Program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet: IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie: 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie: 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. Projekt:Oddziały przedszkolne.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA POMIESZCZEŃ SANITARNYCH.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER ANDRZEJ ZUBER, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9071,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10190,55

  • Oferta z najniższą ceną: 10190,55 / Oferta z najwyższą ceną: 27601,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA KUCHNI I DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.W. ANTARES WITOLD ZIOŁEK, ul. Waryńskiego 32, 58-370 Boguszów-Gorce, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24434,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28682,00

  • Oferta z najniższą ceną: 28682,00 / Oferta z najwyższą ceną: 52800,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA SALI I SZATNI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino sp. z o.o. Sp. K., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42315,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43613,02

  • Oferta z najniższą ceną: 43613,02 / Oferta z najwyższą ceną: 103001,43

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: DOSTAWA I MONTAŻ KOMPUTERÓW, OPROGRAMOWANIA I SPRZĘTU ICT

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • 13p Grzegorz Kociumbas, ul. Kosmiczna 22, 52-226 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32626,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32945,30

  • Oferta z najniższą ceną: 32945,30 / Oferta z najwyższą ceną: 54280,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: DOSTAWA ZABAWEK, POMOCY DYDAKTYCZNYCH I ARTYKUŁÓW PLASTYCZNYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29731,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25361,41

  • Oferta z najniższą ceną: 25361,41 / Oferta z najwyższą ceną: 50922,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.