To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-20
Ogłoszenie nr 110351 - 2017 z dnia 2017-07-20 r.
Ostrów Mazowiecka: Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 12.353.419,09 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu Miasta Ostrów Mazowiecka oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów bankowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 546599-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ostrów Mazowiecka, krajowy numer identyfikacyjny
55066786000000, ul.
ul. 3-go Maja
66,
07300
Ostrów Mazowiecka, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
296 795 433, faks
296 795 470, e-mail
zzp@ostrowmaz.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.ostrowmaz.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 12.353.419,09 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu Miasta Ostrów Mazowiecka oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów bankowych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RG-Z.271.66.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Długoterminowy kredyt bankowy do wysokości 12.353.419,09 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu Miasta Ostrów Mazowiecka oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów bankowych. Uruchomienie kredytu w transzach. Wykonawca dokona uruchomienia wszystkich transz kredytu zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego bez naliczania prowizji od niewykorzystanej części kredytu. Spłata kredytu w 28 ratach kwartalnych nastąpi od 31.03.2018r. do 31.12.2024r. w tym: 1) Rok 2018- 366.405,00 zł, 2) Rok 2019- 866.405,00 zł, 3) Rok 2020- 1.500.000,00 zł, 4) Rok 2021- 2.500.000,00 zł, 5) Rok 2022- 2.500.000,00 zł, 6) Rok 2023- 2.500.000,00 zł, 7) Rok 2024- 2.120.609,09 zł. Spłata odsetek kwartalnie od faktycznie wykorzystanych środków wg. zmiennej stawki WIBOR 3M +/- stała marża wykonawcy. Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna. Do obliczeń kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni roku. Spłata odsetek kwartalnie do 15 dnia miesiąca po zakończeniu kwartału na podstawie noty wystawionej przez wykonawcę. Pierwsza spłata odsetek 15.01.2018r., okres karencji w spłacie odsetek do 14.01.2018r. Wykonawca nie może uzależnić udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi budżetu Zamawiającego. Koszt obsługi kredytu stanowią: - oprocentowanie kredytu liczone od wykorzystanego kredytu wg. zmiennej stawki WIBOR 3M+/- stała marża wykonawcy, aktualizowanej co 3 m-ce ostatniego dnia kalendarzowego poprzedzającego kolejny kwartał. Do porównania ofert przyjmuje się WIBOR 3M z dnia 30.06.2017r. - prowizja liczona jako % od udzielonej kwoty kredytu, płatna po uruchomieniu kredytu w ciągu 14 dni po wystawieniu noty przez Wykonawcę. Nie dopuszcza się naliczania innych opłat również w przypadku przedterminowej spłaty całości lub części kredytu. Na zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco z deklaracją wekslową. Na wekslu i deklaracji wekslowej zostanie złożona kontrasygnata Skarbnika Miasta. Zostanie również złożone oświadczenie o poddaniu się egzekucji wraz z kontrasygnatą Skarbnika Miasta, zgodnie z art. 97 ustawy z dnia z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz.U. z 2016r., poz. 1988 z późn. zm.). Informacje dotyczące Zamawiającego są zawarte w załączniku nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokumenty i informacje w celu ustalenia zdolności kredytowej Zamawiającego są zawarte w załączniku nr 4 oraz udostępnione na stronie internetowej www.bip.ostrowmaz.pl, a w szczególności: - w zakładce pn. "Sprawozdawczość Budżetowa" - adres internetowy: http://www.bip.ostrowmaz.pl/public/?id=51531) - w zakładce pn. "Uchwały Rady Miasta VII kadencji" - adres internetowy http://www.bip.ostrowmaz.pl/public/?id=134617 - w zakładce pn. "Budżet Miasta na 2017r." - adres internetowy http://www.bip.ostrowmaz.pl/public/?id=155194 - w zakładce pn. "Budżet Miasta na 2016r." - adres internetowy http://www.bip.ostrowmaz.pl/public/?id=144371 Pozostałe dokumenty zostaną udostępnione Wykonawcy wyłonionemu w niniejszym postępowaniu przetargowym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
66113000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zwana dalej jako "ustawa P.z.p."), Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 12.353.419,09 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu Miasta Ostrów Mazowiecka oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów bankowych, ponieważ jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przygotowując przedmiotowe postępowanie, Zamawiający w sposób nieprawidłowy oszacował wartość szacunkową zamówienia i ustalił, iż nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy P.z.p (równowartość 209 000 euro). W konsekwencji ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych. Zgodnie z art. 40 ust. 3 ustawy P.z.p., jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy P.z.p., Zamawiający przekazuje ogłoszenie o zamówieniu Urzędowi Publikacji Unii Europejskich. Niezamieszczenie ogłoszenia we właściwym publikatorze ograniczyło dostęp Wykonawców do informacji o zamówieniu. Na etapie badania i oceny ofert Zamawiający, nie ma możliwości dokonania zmian w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zamieszczenia ogłoszenia we właściwym publikatorze. Stanowi to istotną i niemożliwą do usunięcia wadę, która uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przesłanki skutkujące unieważnieniem umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały określone w art. 146 ustawy P.z.p. Art. 146 ust. 1 pkt 2 ustawy P.z.p. stanowi, iż umowa podlega unieważnieniu, jeżeli zamawiający nie zamieścił ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych albo nie przekazał ogłoszenia o zamówieniu Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej. Ustawodawca wskazuje tutaj na okoliczność, w której ogłoszenie nie zostało przekazane, sprzecznie z obowiązkiem ustawowym, do odpowiedniego publikatora. Wszystkie wymienione w art. 146 ust. 1 ustawy P.z.p. przypadki naruszeń odnoszące się do prowadzenia postępowania są wadą w rozumieniu art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy P.z.p., a więc taką, która skutkuje obowiązkiem unieważnienia postępowania przez Zamawiającego. Z powyższych względów postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego podlega unieważnieniu na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 146 ust. 1 pkt 2 ustawy P.z.p. | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT360000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OSTROWI MAZOWIECKIEJ
- Kompleksowe wykonanie instalacji stałych urządzeń gaśniczych zraszaczowych w obiektach Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych zlokalizowanego w Starym Lubiejewie
- Zakup traktora wraz z kosiarką bijakową
- Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 1 (Drugie postępowanie)
- Dostawy gazów medycznych i ciekłego azotu wraz z dzierżawą zbiorników
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych przełączników sieciowych
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





