eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów MazowieckaUdzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 12.353.419,09 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu Miasta Ostrów Mazowiecka oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów bankowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-20

Ogłoszenie nr 110351 - 2017 z dnia 2017-07-20 r.

Ostrów Mazowiecka: Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 12.353.419,09 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu Miasta Ostrów Mazowiecka oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów bankowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 546599-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ostrów Mazowiecka, krajowy numer identyfikacyjny 55066786000000, ul. ul. 3-go Maja 66, 07300 Ostrów Mazowiecka, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 296 795 433, faks 296 795 470, e-mail zzp@ostrowmaz.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.ostrowmaz.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 12.353.419,09 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu Miasta Ostrów Mazowiecka oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów bankowych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RG-Z.271.66.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Długoterminowy kredyt bankowy do wysokości 12.353.419,09 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu Miasta Ostrów Mazowiecka oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów bankowych. Uruchomienie kredytu w transzach. Wykonawca dokona uruchomienia wszystkich transz kredytu zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego bez naliczania prowizji od niewykorzystanej części kredytu. Spłata kredytu w 28 ratach kwartalnych nastąpi od 31.03.2018r. do 31.12.2024r. w tym: 1) Rok 2018- 366.405,00 zł, 2) Rok 2019- 866.405,00 zł, 3) Rok 2020- 1.500.000,00 zł, 4) Rok 2021- 2.500.000,00 zł, 5) Rok 2022- 2.500.000,00 zł, 6) Rok 2023- 2.500.000,00 zł, 7) Rok 2024- 2.120.609,09 zł. Spłata odsetek kwartalnie od faktycznie wykorzystanych środków wg. zmiennej stawki WIBOR 3M +/- stała marża wykonawcy. Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna. Do obliczeń kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni roku. Spłata odsetek kwartalnie do 15 dnia miesiąca po zakończeniu kwartału na podstawie noty wystawionej przez wykonawcę. Pierwsza spłata odsetek 15.01.2018r., okres karencji w spłacie odsetek do 14.01.2018r. Wykonawca nie może uzależnić udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi budżetu Zamawiającego. Koszt obsługi kredytu stanowią: - oprocentowanie kredytu liczone od wykorzystanego kredytu wg. zmiennej stawki WIBOR 3M+/- stała marża wykonawcy, aktualizowanej co 3 m-ce ostatniego dnia kalendarzowego poprzedzającego kolejny kwartał. Do porównania ofert przyjmuje się WIBOR 3M z dnia 30.06.2017r. - prowizja liczona jako % od udzielonej kwoty kredytu, płatna po uruchomieniu kredytu w ciągu 14 dni po wystawieniu noty przez Wykonawcę. Nie dopuszcza się naliczania innych opłat również w przypadku przedterminowej spłaty całości lub części kredytu. Na zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco z deklaracją wekslową. Na wekslu i deklaracji wekslowej zostanie złożona kontrasygnata Skarbnika Miasta. Zostanie również złożone oświadczenie o poddaniu się egzekucji wraz z kontrasygnatą Skarbnika Miasta, zgodnie z art. 97 ustawy z dnia z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz.U. z 2016r., poz. 1988 z późn. zm.). Informacje dotyczące Zamawiającego są zawarte w załączniku nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokumenty i informacje w celu ustalenia zdolności kredytowej Zamawiającego są zawarte w załączniku nr 4 oraz udostępnione na stronie internetowej www.bip.ostrowmaz.pl, a w szczególności: - w zakładce pn. "Sprawozdawczość Budżetowa" - adres internetowy: http://www.bip.ostrowmaz.pl/public/?id=51531) - w zakładce pn. "Uchwały Rady Miasta VII kadencji" - adres internetowy http://www.bip.ostrowmaz.pl/public/?id=134617 - w zakładce pn. "Budżet Miasta na 2017r." - adres internetowy http://www.bip.ostrowmaz.pl/public/?id=155194 - w zakładce pn. "Budżet Miasta na 2016r." - adres internetowy http://www.bip.ostrowmaz.pl/public/?id=144371 Pozostałe dokumenty zostaną udostępnione Wykonawcy wyłonionemu w niniejszym postępowaniu przetargowym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zwana dalej jako "ustawa P.z.p."), Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 12.353.419,09 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu Miasta Ostrów Mazowiecka oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów bankowych, ponieważ jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przygotowując przedmiotowe postępowanie, Zamawiający w sposób nieprawidłowy oszacował wartość szacunkową zamówienia i ustalił, iż nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy P.z.p (równowartość 209 000 euro). W konsekwencji ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych. Zgodnie z art. 40 ust. 3 ustawy P.z.p., jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy P.z.p., Zamawiający przekazuje ogłoszenie o zamówieniu Urzędowi Publikacji Unii Europejskich. Niezamieszczenie ogłoszenia we właściwym publikatorze ograniczyło dostęp Wykonawców do informacji o zamówieniu. Na etapie badania i oceny ofert Zamawiający, nie ma możliwości dokonania zmian w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zamieszczenia ogłoszenia we właściwym publikatorze. Stanowi to istotną i niemożliwą do usunięcia wadę, która uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przesłanki skutkujące unieważnieniem umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały określone w art. 146 ustawy P.z.p. Art. 146 ust. 1 pkt 2 ustawy P.z.p. stanowi, iż umowa podlega unieważnieniu, jeżeli zamawiający nie zamieścił ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych albo nie przekazał ogłoszenia o zamówieniu Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej. Ustawodawca wskazuje tutaj na okoliczność, w której ogłoszenie nie zostało przekazane, sprzecznie z obowiązkiem ustawowym, do odpowiedniego publikatora. Wszystkie wymienione w art. 146 ust. 1 ustawy P.z.p. przypadki naruszeń odnoszące się do prowadzenia postępowania są wadą w rozumieniu art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy P.z.p., a więc taką, która skutkuje obowiązkiem unieważnienia postępowania przez Zamawiającego. Z powyższych względów postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego podlega unieważnieniu na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 146 ust. 1 pkt 2 ustawy P.z.p.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT360000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.