Ogłoszenie z dnia 2008-05-20
Olecko: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Kowale Oleckie w gminie Kowale Oleckie , powiat olecki, woj. .warmińsko-mazurskie, polegającej na uzupełnieniu danych ewidencyjnych o informacje o budynkach i lokalach, w zakresie przewidzianym w rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków(Dz. U. nr 38, poz.454)
Numer ogłoszenia: 106770 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 5202147, 5202475.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.olecko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Kowale Oleckie w gminie Kowale Oleckie , powiat olecki, woj. .warmińsko-mazurskie, polegającej na uzupełnieniu danych ewidencyjnych o informacje o budynkach i lokalach, w zakresie przewidzianym w rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków(Dz. U. nr 38, poz.454).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrębu Kowale Oleckie w powiecie oleckim, woj. warmińsko-mazurskie w zakresie ewidencji budynków i lokali.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości Kod CPV wg słownika 2008: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 08.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych, 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. l pkt 1-3 Prawa zamówień publicz¬nych, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czyn¬ności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykona¬nie zamówienia; 1) spełniają następujące warunki szczegółowe: a) zatrudnianie minimum 3 pracowników, zatrudnionych na umowę o pracę na czas nieokreślony, w tym minimum 1 pracownik - geodeta z uprawnieniami zawodowymi GUGiK nr 1, 2, b) oferent musi udokumentować posiadanie lub użyczenie w pełni sprawnego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia w zakresie: - pomiaru - minimum 1 instrument pomiarowy Total Station - wykaz sprzętu , przewidzianego do wykonania zamówienia należy przedstawić w formie zestawienia, - obliczeń (min. 1 komputer z odpowiednim sprzętem peryferyjnym i odpowiednim oprogramowaniem: EWOPIS v.3, EWMAPA v.7, zapewniającym prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia - posiadane oprogramowanie należy udokumentować przedstawiając ich licencje lub umowy użyczenia,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. l pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi integralną część wzoru formularza ofertowego - zał.nr 2 do SIWZ, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, 4)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 4-9 Prawa zamówień publicznych (odrębnie dla każdej z okoliczności), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych, 6)wykaz pracowników oferenta i geodetów z kwalifikacjami gwarantującymi wykonanie zamówienia - załącznik nr 4 z załączonymi kopiami uprawnień zawodowych., 7)wykaz sprzętu i oprogramowań wraz z licencjami przewidzianymi do realizacji zamówienia - załącznik nr 5 (kopie licencji lub umowy użyczenia), 8)kopia polisy lub inny dokument potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej przedmiotu zamówienia (wartość minimalna ubezpieczenia 30 000,-zł)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.olecko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.powiat.olecko.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Starostwa Powiatowego w Olecku 19-400 Olecko ul. Kolejowa 32 kancelaria- pokój nr 22.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLECKA
- Remont i adaptacja pomieszczeń Regionalnego Ośrodka Kultury "Mazury Garbate" w Olecku
- Zakup sprzętu na potrzeby realizacji ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej z podziałem na części:
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY OLECKO
więcej: przetargi w Olecku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





