Ogłoszenie z dnia 2013-06-07
Pionki: Naprawa samochodu powypadkowego VW Crafter WRA 86M8, karetka ambulans
Numer ogłoszenia: 103361 - 2013; data zamieszczenia: 07.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Sienkiewicza 29, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 48 6121866, faks 48 6121381.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzozpionki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa samochodu powypadkowego VW Crafter WRA 86M8, karetka ambulans.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Naprawa samochodu powypadkowego VW Crafter WRA 86M8, karetka ambulans. 1.Wielkość lub zakres zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest usługa naprawy powypadkowej pojazdu VW Crafter WRA 86M8, karetka ambulans .Wielkość/ zakres zamówienia: Szczegółowy zakres prac określa kosztorys naprawy(ślepy kosztorys) - załącznik nr 5 stanowiący załącznik do niniejszego zapytania .Pod pojęciem usługi będącej przedmiotem zamówienia należy rozumieć:a.transport (holowanie) pojazdu uszkodzonego z miejsca postoju mieszczącego się w Radomiu, przy ul. Czarna 27 do miejsca naprawy,b.zespół czynności, operacji wykonanych zgodnie z technologią napraw producenta pojazdu, które mają na celu pełne przywrócenie sprawności technicznej pojazdu do stanu przed uszkodzeniem, z zachowaniem jego pierwotnych parametrów techniczno - użytkowych, określonych przez producenta, c.transport (holowanie) pojazdu po naprawie do siedziby zamawiającego, tj. Pionki 26-670, ul. Sienkiewicza 29 2.Opis przedmiotu zamówienia wg CPV (zgodnie z art.30 ust.7 ustawy): 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów.Opis przedmiotu zamówienia wg CPV - art.30 ust.7 ustawy: 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunku szczegółowego nie określa się
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna dysponowanie co najmniej jednym warsztatem wyposażonym w urządzenia techniczne umożliwiające dokonanie naprawy objętej przedmiotem zamówienia, mieszczącym się w promieniu 30 km od Pionek.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunku szczegółowego nie określa się
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunku szczegółowego nie określa się
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty: 1.Wypełniony formularz oferty - wzór formularza ofertowego określa załącznik nr 1 do SIWZ - wzór oferty. 2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) - tylko w sytuacji, gdy dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę podpisane będą przez osobę inną niż uprawnioną do reprezentacji zgodnie z treścią odpisu z KRS lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzozpionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Sienkiewicza 29, 26-670 Pionki,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2013 godzina 09:50, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Sienkiewicza 29, 26-670 Pionki, z dopiskiem: sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacje dodatkowe: 1.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,2.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, 3.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt.6 ustawy. 4.W sprawach dotyczących procedury postępowania - Samodzielny referent ds. zamówień publicznych mgr Ewa Płachta, tel./ fax. (48) 612 18 66, wew.110 - tel. w godz. od 08:00 do 14:00, w sprawach dotyczących pytań przedmiotu zamówienia oraz w sprawach ustalenie terminu oględzin samochodu -Kierownik Sekcji Gospodarczo-Technicznej - Jolanta Oko, tel. 048 612 13 81, wew.146 5.Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: SZP - 20/2013 6.Sposób uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: do 19.06.2013r., do godz. 09:50, odbiór osobisty lub za pobraniem pocztowym (na podstawie wniosku wykonawcy o przekazanie specyfikacji): płatne 23,00PLN, specyfikację udostępnia się także nieodpłatnie na stronie internetowej zamawiającego.7.Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, dlatego też formularz oferty, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz wykaz wykonanych lub wykonywanych usług należy przedstawić w formie oryginału. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 8.Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim, postanowienia art.9 ust.3 nie mają zastosowania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 9. Niniejsze postępowanie prowadzone jest z zastosowaniem przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r., nr 113, poz.759 z poźn. zm.), z uwzględnieniem obowiązujących aktów wykonawczych do ww. ustawy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PIONEK
- Remont ulicy Ciepłowniczej w Pionkach o długości 485 m
- Modernizacja magazynu oraz doposażenie bazy magazynowej w sprzęt niezbędny do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
więcej: przetargi w Pionkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Najem na okres 36 miesięcy specjalistycznego pojazdu typu chłodnia oraz pojazdu typu VAN (w podziale na dwie części)
- Najem długoterminowy 6 samochodów dla Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku
- Naprawa samochodów służbowych, ciągników, przyczep i sprzętu do utrzymania dróg wraz z częściami w RDW Sokółka z podziałem na zadania: Zadanie I - naprawa samochodów, Zadanie II - naprawa sprzętu.
- Usługi serwisowe oraz naprawa samochodów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu i podległych jednostkach na terenie woj. wielkopolskiego
- "Wykonywanie przeglądów technicznych oraz kompleksową naprawę ambulansów sanitarnych
- remonty pojazdów i innego sprzętu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





