eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańRenowację zabytkowych murów zewnętrznych wokół budynku Sądu Rejonowego w Kościanie Pl. Niezłomnych 2..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-05-15

Poznań: Renowację zabytkowych murów zewnętrznych wokół budynku Sądu Rejonowego w Kościanie Pl. Niezłomnych 2..
Numer ogłoszenia: 102249 - 2008; data zamieszczenia: 15.05.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 70771 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8566160, 8566071, fax 061 8566069.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowację zabytkowych murów zewnętrznych wokół budynku Sądu Rejonowego w Kościanie Pl. Niezłomnych 2...

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Ogólne wymagania dotyczące robót remontowych a) Renowacja zabytkowych murów zewnętrznych wokół budynku Sądu Rejonowego w Kościanie realizowana będzie jednoetapowo przez okres maksymalnie 6 miesięcy od dnia podpisania umowy. 2. Wymagania dotyczące robót: a) roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, dokumentacją, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej specyfikacji, b) przy wykonywaniu robót należy stosować materiały i urządzenia dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie. Roboty należy prowadzić zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane, sztuką budowlaną, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru, pod nadzorem technicznym, z zachowaniem obowiązujących przepisów bhp i ppoż. dla tego rodzaju robót budowlanych, posiadające stosowne aprobaty, certyfikaty i atesty, c) użyte nazwy handlowe w załączonej dokumentacji projektowej i przedmiarach należy traktować jako wskazanie na formę określenia rodzaju i jakości oraz standardów zastosowanych materiałów i wyposażenia. 3. Wymagania dotyczące wykonania i organizacji robót remontowych: a) Wykonawca robót nie może powierzyć podwykonawstwa w zakresie robót budowlanych b) do SIWZ załączona jest dokumentacja projektowo-przedmiarowa. Wszelkie kopiowanie, zmienianie, wykorzystywanie i rozpowszechnianie utworu w jakiejkolwiek postaci jest zabronione i podlega karze zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych. Rozporządzanie i korzystanie z utworu wymaga każdorazowo zezwolenia twórcy zgodnie z art. 2 ust. 2 Ustawie o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych (nie dotyczy wykorzystania materiałów w trakcie przedmiotowego postępowania). 4. Warunki gwarancji Wykonawca zapewni: a) minimalne warunki gwarancji - 5 lata licząc od daty odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń, b) okresy gwarancji udzielone przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia, c) Wszystkie karty i warunki gwarancyjne będą przekazane wraz z protokółami obioru końcowego. Wymagania w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych i wymagania dotyczące właściwości materiałów określono w SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT. Opis robót budowlanych, z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót określono w PRZEDMIARACH ROBÓT.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 343651,09 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konserwator Dzieł Sztuki Mariusz Lewicki, ul. Miodowa 29, 60-591 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 343651.09
  • Oferta z najniższą ceną: 343651.09 / oferta z najwyższą ceną: 544976,68
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.