eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 752 na odcinku Krajno Zagórze - Bodzentynetap I w km 6+325,57 do km 7+029,53 i od km 8+616,65 do km 11+377,16

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-08

Kielce: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 752 na odcinku Krajno Zagórze - Bodzentyn: etap I w km 6+325,57 do km 7+029,53 i od km 8+616,65 do km 11+377,16
Numer ogłoszenia: 101385 - 2015; data zamieszczenia: 08.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 66017 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Jagiellońska 72, 25-602 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 347-04-71,80,81,90,91, faks 041 347-04-70.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 752 na odcinku Krajno Zagórze - Bodzentyn: etap I w km 6+325,57 do km 7+029,53 i od km 8+616,65 do km 11+377,16.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres robót budowlanych: Zakres opracowania obejmuje odcinek drogi wojewódzkiej Nr 752 od km 6+325,57 do km 7+029,53 oraz od km 8+616,65 do km 11+417,57. Rozbudowywany odcinek drogi zaprojektowano o następujących parametrach - droga wojewódzka - droga klasy G (główna), - kategoria obciążenia ruchem KR3 (o liczbie osi,pas,dobę poniżej 335), - prędkość projektowa Vp = 50 km na godz., - prędkość miarodajna w terenie zabudowy Vm = 70 km na godz., - prędkość miarodajna poza terenem zabudowy Vm = 70 km na godz., - jezdnia szerokości 7.0m, - pobocza ziemne utwardzone materiałem kamiennym - 2x1.0 m, - szerokość pasa drogowego wg stanu istniejącego. Zakres opracowania dla odcinka I od km 6+325,57 do km 7+029,53 obejmuje: - poszerzenie jezdni drogi do szerokości 7,0m, - wzmocnienia istniejącej nawierzchni projektowaną nakładką bitumiczną, - sfrezowania istniejących warstw bitumicznych nawierzchni, - przedłużenie istniejących przepustów, - wyprofilowanie i umocnienie rowów brukiem, - ustawienie barier sprężystych, - oznakowania pionowego i poziomego. Konstrukcja nawierzchni na istniejącej jezdni: - warstwa ścieralna z masy SMA 11 grubości 4 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC WMS 22 grubości 6 cm, - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC 16 W grubości zmiennej. Konstrukcja nawierzchni na poszerzeniu: - warstwa ścieralna z masy SMA 11 grubości 4 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC WMS 22 grubości 6 cm, - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC 22 P grubości 8 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm, - warstwa wzmacniająca z piasku stabilizowanego cementem Rm = 2.5 MPa grubości 15 cm. Zakres opracowania dla odcinka II od km 8+616,65 do km 11+417,57 obejmuje: - wzmocnienia istniejącej konstrukcji nawierzchni poprzez wykonanie nakładki bitumicznej (15cm warstw bitumicznych+14cm podbudowa MCAS) a w szczególności poszerzenia nawierzchni z SMA grubości 4 cm i betonu asfaltowego 6cm na podbudowie z betonu asfaltowego grubości 5cm i MCAS grubości 14 cm, - umocnienia pobocza kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie grubości 10÷15cm na podbudowie z MCAS na całej szerokości korpusu drogi, - wykonanie zatoki autobusowej z kostki kamiennej - granitowej grubości 10 cm na podbudowie z betonu cementowego C16-20 grubości 24 cm wraz z wiatą przystankową, - wykonanie chodnika bezpośrednio przyległego do jezdni z kostki brukowej płukanej (uszlachetniona ozdobnym kruszywem) grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej grubości 5 cm, - ustawienia krawężnika o wymiarach 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem - ustawienia krawężnika granitowego o wymiarach 15x30x100 cm na ławie betonowej zwykłej. - ustawienia obrzeży betonowych o wymiarach 8 x 30 cm ograniczających chodnik, - wykonanie przepustów skrzynkowych o wym. 1,5 x 3,0m: - km 8+648,00 - przepust skrzynkowy o długości L=12,00m, - km 9+024,00 - przepust skrzynkowy o długości L=11,00m - km 9+940,50,00 - przepust skrzynkowy o długości L=10,00m - wykonanie przepustów skrzynkowych - przejść dla drobnych kręgowców o wymiarach 0,6 x 3,0m, - km 9+495,00 - przepust skrzynkowy o długości L=10,00m - km 9+670,00 - przepust skrzynkowy o długości L=10,00m - km 9+845,00 - przepust skrzynkowy o długości L=10,00m - km 10+000,00 - przepust skrzynkowy o długości L=10,00m - km 10+050,00 - przepust skrzynkowy o długości L=10,00m - km 10+105,00 - przepust skrzynkowy o długości L=10,00m - km 10+170,00 - przepust skrzynkowy o długości L=10,00m - wykonanie płotków naprowadzających przy przepustach i przejściach, - wykonanie zjazdów do posesji, pól, lasu, dróg bocznych - leśnych, - ustawienie barier sprężystych, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. Konstrukcja nawierzchni na istniejącej jezdni: - warstwa ścieralna z SMA 11 grubości 4 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC WMS 22W grubości 6 cm, -podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC 16P grubości 5 cm, - warstwa grubości 14 cm wykonana w technologii głębokiego recyklingu MCAS (doziarnienie 65% z kruszywa 0-31,5 o ciągłym uziarnieniu), - pozostała istniejąca konstrukcja jezdni zaliczona do kategorii G1. Konstrukcja nawierzchni na poszerzeniu - warstwa ścieralna z SMA 11 grubości 4 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC WMS 22W grubości 6 cm, - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC 16P grubości 5 cm, - warstwa grubości 14 cm wykonana w technologii głębokiego recyklingu MCAS (doziarnienie 65% z kruszywa 0-31,5 o ciągłym uziarnieniu), - warstwa wzmacniająca z kruszywa związanego spoiwami hydraulicznymi o Rc=3-4 MPa grubości 25 cm. Konstrukcja pobocza drogi - warstwa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o zmiennej grubości 10÷15 cm, - warstwa grubości 14 cm wykonana w technologii głębokiego recyklingu MCAS (doziarnienie 65% z kruszywa 0-31,5 o ciągłym uziarnieniu), - warstwa wzmacniająca z kruszywa związanego spoiwami hydraulicznymi o Rc=3-4 MPa grubości 25 cm Zamówienie będzie realizowane zgodnie z Projektem Wykonawczym, Przedmiarem Robót, Kosztorysem ofertowym, Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi oraz Harmonogramem rzeczowo-finansowym robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.21.33.11 - Roboty budowlane w zakresie przystanków autobusowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5722154,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3735534,52

  • Oferta z najniższą ceną: 3735534,52 / Oferta z najwyższą ceną: 559993,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.