Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-13
Krosno Odrzańskie: Dostawa części zamiennych do pojazdów innych niż bojowe
Numer ogłoszenia: 100943 - 2007; data zamieszczenia: 13.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 9 Rejonowe Warsztaty Techniczne, ul. Obrońców Stalingradu 10, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 3672300, fax 068 3672333.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części zamiennych do pojazdów innych niż bojowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa części zamiennych do pojazdów innych niż bojowe dla 9 Rejonowych Warsztatów Technicznych. Zamawiający przewiduje złożenie ofert częściowych na poszczególne, wymienione poniżej zadania: Zadanie nr 1. - Części zamienne do Stara 266, Zadanie nr 2. - Części zamienne do Mercedesa 290 GD, Zadanie nr 3. - Części zamienne do Lublina II, Zadanie nr 4. - Części zamienne do Tarpana - Honker, Zadanie nr 5. - Części zamienne do Przyczepy D-46, Zadanie nr 6. - Części zamienne do Przyczepy D-08, Zadanie nr 7. - Części zamienne do Przyczepy D-633, Zadanie nr 8. - Części zamienne do Przyczepy D-616. Szczegółowy zakres każdego z zadań zawierają załączniki: Załącznik nr 1A - dla Zadania nr 1, Załącznik nr 1B - dla Zadania nr 2, Załącznik nr 1C - dla Zadania nr 3, Załącznik nr 1D - dla Zadania nr 4, Załącznik nr 1E - dla Zadania nr 5, Załącznik nr 1F - dla Zadania nr 6, Załącznik nr 1G - dla Zadania nr 7, Załącznik nr 1H - dla Zadania nr 8, Zakres rzeczowy każdego z zadań obejmuje: Dostawę przedmiotu zamówienia określonego w Załącznikach: 1A,1B,1C,1D,1E,1F,1G,1H należy zrealizować w terminie 20 dni od daty zawarcia umowy. Dostarczenie przedmiotu zamówienia najpóźniej do godz. 14:00 od poniedziałku do piątku. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi w obiekcie 9 Rejonowych Warsztatów Technicznych w godzinach od 7:00 do 14:00. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem i na własne ryzyko (m.in. kwestia zabezpieczenia i ubezpieczenia przewożonych części zamiennych). Wydanie przedmiotu umowy będzie stwierdzone dokumentem odbioru przedmiotu dostawy, podpisanym przez obie strony, na którym będzie wpisany rodzaj przedmiotu zamówienia i numer identyfikacyjny postępowania Zamawiającego. Ustala się, iż każdorazowo, przed wydaniem przedmiotu umowy, ilość dostarczonych części zamiennych oraz ich zgodność z Załącznikami nr 1A,1B,1C,1D,1E,1F,1G,1H sprawdzona zostanie w siedzibie Zamawiającego przez strony. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego złej jakości dostarczonych części zamiennych, strony sporządzają protokół wskazując w nim rodzaj stwierdzonych wad. Protokół ten stanowić będzie wezwanie Zamawiającego skierowane do Wykonawcy o wymianę dostarczonego przedmiotu zamówienia (lub jego poszczególnego elementu) na nowy przedmiot zamówienia (nowy element) na własny koszt i ryzyko Wykonawcy do 14 dni od dnia zgłoszenia. Ilości poszczególnego przedmiotu zamówienia wymienionego w Formularzu asortymentowo - cenowym, mogą ulec zmianie z zastrzeżeniem, iż dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia wartości brutto umowy. Nie wszystkie rodzaje części zamiennych muszą być zakupione w pełnym zakresie ilościowym. Nie wszystkie rodzaje części zamiennych muszą być zakupione w pełnym zakresie ilościowym. Na przedmiot zamówienia udzielona zostanie 12 miesięczna gwarancja producenta.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.22.40.00 - Części przyczep, naczep i innych pojazdów Kod CPV wg słownika 2008: 34.22.40.00 - Części przyczep, naczep i innych pojazdów Oryginalny kod CPV: 34.36.00.00 - Części zapasowe do pojazdów do transportu towarów Kod CPV wg słownika 2008: 34.33.00.00 - Części zapasowe do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko-towarowych i samochodów Oryginalny kod CPV: 34.37.00.00 - Części zapasowe do pojazdów pasażersko-towarowych Kod CPV wg słownika 2008: 34.33.00.00 - Części zapasowe do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko-towarowych i samochodów Oryginalny kod CPV: 34.38.00.00 - Części zapasowe do samochodów osobowych Kod CPV wg słownika 2008: 34.33.00.00 - Części zapasowe do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko-towarowych i samochodów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy: 1. Spełniający warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunku wymaganego od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganego warunku, należy złożyć następujące oświadczenie i dokument: 1) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy złożyli wnioski do Krajowego Rejestru Sądowego w zakresie podmiotów uprawnionych do ich reprezentowania lub przedmiotu działalności, winni złożyć potwierdzoną kserokopię takiegoż wniosku. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument lub dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu lub dokumentów, o których mowa w powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenia złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (SPÓŁKA CYWILNA, KONSORCJUM): Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest złożyć samodzielnie dokument wymieniony w punkcie 2. Natomiast oświadczenie w pkt. 1, Wykonawcy powinni złożyć jako jedno wspólne dla nich wszystkich. W przypadku, gdy Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 9 Rejonowe Warsztaty Techniczne ul. Obrońców Stalingradu 10 66-600 Krosno Odrzańskie fax. 068 367 23 61, 068 367 23 33..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2007 godzina 09:00, miejsce: 9 Rejonowe Warsztaty Techniczne ul. Obrońców Stalingradu 10 66-600 Krosno Odrzańskie W budynku nr 18, kancelarii tajnej pok.104 - pierwsze piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Części zamienne do Stara 266..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części zamienne do pojazdu marki Star 266. W załączniku nr 1A znajduje się 160 pozycji przedmiotu zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.36.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO MERCEDESA 290GD.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części zamienne do pojazdu marki Mercedes 290 GD. W załączniku nr 1B znajduje się 101 pozycji przedmiotu zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.38.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO LUBLINA II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części zamienne do pojazdu marki Lublin II. W załączniku nr 1C znajduje się 66 pozycji przedmiotu zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.37.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO TARPANA - HONKER.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części zamienne do pojazdu marki Tarpan - Honker. W załączniku nr 1D znajduje się 30 pozycji przedmiotu zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.37.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO PRZYCZEPY D-46.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części zamienne do przyczepy typu D-46. W załączniku nr 1E znajduje się 38 pozycji przedmiotu zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.22.40.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO PRZYCZEPY D-08.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części zamienne do przyczepy typu D-08. W załączniku nr 1F znajduje się 6 pozycji przedmiotu zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.22.40.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO PRZYCZEPY D-633.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części zamienne do przyczepy typu D-633. W załączniku znajduje się 19 pozycji przedmiotu zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.22.40.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO PRZYCZEPY D-616.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części zamienne do przyczepy typu D-616. W załączniku nr 1H znajduje się 29 pozycji przedmiotu zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.22.40.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KROSNA ODRZAŃSKIEGO
- "Dostawa beczkowozu do wody pitnej w formie pojazdu o zmiennej zabudowie"
- "Dostawa 2 cystern do wody pitnej"
- "Dostawa mobilnej stacji uzdatniania wody"
- Sukcesywne dostawy leków do Zachodniego Centrum Medycznego Sp. z o.o. w Krośnie Odrz
- Świadczenie usług związanych z organizacją konferencji.
więcej: przetargi w Krośnie Odrzańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SPRZĘTU NA POTRZEBY REALIZACJI ZADAŃ Z ZAKRESU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ W POWIECIE KAMIENNOGÓRSKIM (ZAMÓWIENIE PODZIELONE NA CZĘŚCI)
- Naprawa samochodów służbowych, ciągników, przyczep i sprzętu do utrzymania dróg wraz z częściami w RDW Sokółka z podziałem na zadania: Zadanie I - naprawa samochodów, Zadanie II - naprawa sprzętu.
- Naprawy i przeglądy samochodów osobowych, ciężarowych, przyczep, ciągników, rębaka, kosiarek, zamiatarek oraz frezu będących na wyposażeniu RDW w Suwałkach z podziałem na 2 zadania.
- Naprawy i przeglądy samochodów osobowych, ciężarowych, przyczep ciężarowych, ciągników, przyczep, rębaka, kosiarek, zamiatarek będących na wyposażeniu RDW w Siemiatyczach z podziałem na 2 zadania.
- Naprawy i przeglądy samochodów osobowych, samochodów ciężarowych, przyczep samochodowych, ciągników rolniczych wraz z osprzętem będących w posiadaniu RDW w Łomży z podziałem na 2 zadania.
- dostawa części zamiennych do autobusów.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





