eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Plac zabaw w zielonej okolicy placu Trzech Krzyży



OGŁOSZENIE Z DNIA 2021-03-04


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Miasto Stołeczne Warszawa
Adres:



PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:
Plac zabaw w zielonej okolicy placu Trzech Krzyży

Miasto: Warszawa

Województwo: mazowieckie

CPV:
45.00.00.00 - Roboty budowlane
45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę
45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne
71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony

Termin składania ofert: 2021-03-19


TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Plac zabaw w zielonej okolicy placu Trzech Krzyży
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Zieleni m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365421948
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Hożej 13A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-528
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zzw.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zzw.waw.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Plac zabaw w zielonej okolicy placu Trzech Krzyży
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34b818be-7b8c-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012980
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://zzw.waw.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-powyzej-130-000/plac-zabaw-w-zielonej-okolicy-placu-trzech-krzyzy/?b=94
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).2. Maksymalny rozmiar plikówprzesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: ,,Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" i ,,Formularza do komunikacji" wynosi 150 MB.3. Za datę przekazania oferty,wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopiidokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.4.Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszejSWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortaluklikając wcześniej opcję ,,Dla Wykonawców" lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.5. Sposóbsporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów luboświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów zdnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagańtechnicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. poz. 2452).6. We wszelkiejkorespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują sięnumerem sprawy określonym w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny został określony w Rozdziale XXIVSWZ
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 6/TP/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 260246,68 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej w dwóch egzemplarzach (w tym projektu budowlano-wykonawczego) wraz ze STWiOR oraz wykonanie robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw na części działki o nr ew. 15/7 z obrębu 5-06-01 przy ul. B. Prusa i al. Na Skarpie, w Dzielnicy Śródmieście, w m.st. Warszawa w ramach projektu z budżetu obywatelskiego na 2021 pn. ,,Plac zabaw w zielonej okolicy placu Trzech Krzyży" (nr 908).Na ww. terenie zostanie zbudowany plac zabaw z urządzeniami zabawowymi oraz elementami wyposażenia i zagospodarowania terenu wykonanymi z naturalnych materiałów takich jak drewno, liny, stal oraz naturalną nawierzchnią bezpieczną z piasku.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena: C= najniższa zaoferowana cena brutto/cena brutto badanej oferty x 60 pkt.koncepcja : rozmieszczenie urządzeń, elementów wyposażenia w przestrzeni (należy uwzględnić wytyczne Zamawiającego)o Rozmieszczenie urządzeń oraz elementów wyposażenia w przestrzeni (należy uwzględnić wytyczne Zamawiającego)2 pkt. - odległość od drzew pozwalająca na nieuszkadzanie systemów korzeniowych drzew (min. 1,5m odległości od pnia drzewa)2 pkt. - zróżnicowanie zacienienia elementów zagospodarowania i urządzeń zabawowych (część urządzeń i elementów zagospodarowania powinna być w nasłonecznionym miejscu, cześć w zacienionym - można uwzględnić montaż elementów cieniujących)3 pkt. - kompozycja elementów zagospodarowania przestrzeni i urządzeń zabawowych w przestrzeni względem siebie (zachowanie odpowiedniej odległości miedzy urządzeniami i elementami zagospodarowania terenu (minimalnie wielkość strefy bezpiecznej, oraz zaprojektowanie takiego układu by użytkownicy wzajemnie nie zakłócali sobie bezpieczeństwa zabawy)3 pkt. - dostępność elementów zagospodarowania i urządzeń dla różnych grup użytkowników 0-10 pkt.Atrakcyjność zaproponowanych rozwiązań projektowych dotyczących urządzeń zabawowych, elementów katalogowych, elementów wyposażenia oraz nasadzeńo Atrakcyjność zaproponowanych rozwiązań projektowych dotyczących urządzeń, elementów wyposażenia oraz nasadzeń3 pkt. - dobór odpowiedniej funkcji elementów zagospodarowania i urządzeń zabawowych - zgodnie z wytycznymi Programu Funkcjonalno-Użytkowego;4 pkt. - dobór odpowiednich materiałów użytych w elementach zagospodarowania i urządzeniach zabawowych - zgodnie z wytycznymi Programu Funkcjonalno-Użytkowego;3 pkt. - dobór odpowiednich nawierzchni zgodnie z wytycznymi Zamawiającego w PFU 0-10pkt.Czytelność i rzetelność koncepcji zagospodarowania przestrzeni, przedstawienia i opisu zastosowanych urządzeń, w tym rodzaj wykorzystanych materiałów poszczególnych urządzeń, nawierzchni oraz innych elementów wyposażenia (np. rodzaj drewna, nawierzchni ), zgodność z PFUo Czytelność i rzetelność koncepcji zagospodarowania przestrzeni, przedstawienia i opisu zastosowanych urządzeń, w tym rodzaj wykorzystanych materiałów, kolorystyka poszczególnych urządzeń, nawierzchni oraz innych elementów wyposażenia (np. gatunek drewna i jego kolor, rodzaj i kolor nawierzchni, frakcja piasku w nawierzchni ),5 pkt - Zaprezentowanie koncepcji zagospodarowania placu zabaw na mapie zasadniczej bądź ortofotomapie wraz ze szczegółową legendą,3 pkt. - Szczegółowy opis elementów zagospodarowania wraz wizualizacjami dla placu zabaw 3 pkt - Szczegółowy opis urządzeń zabawowych wraz wymiarami i wizualizacjami dla placu zabaw 3 pkt - Szczegółowy opis zastosowanych materiałów zastosowanych w nawierzchni poprzez podanie np. frakcji piasku, typu trawnika etc.3 pkt - Szczegółowy opis zastosowanych materiałów w urządzeniach zabawowych w tym dołączenie kart katalogowych gotowych urządzeń zabawowych3 pkt - Szczegółowy opis kolorów poszczególnych elementów zagospodarowania, urządzeń i nawierzchni 0-20 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koncepcja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału wpostępowaniu dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiającynie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie2. uprawnień do prowadzenia określonejdziałalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiającynie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie3. sytuacji ekonomicznej lubfinansowejZamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.4. zdolnościtechnicznej lub zawodowej:4.1 Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonywał minimum jedną robotę budowlaną* polegającą na zaprojektowaniu i budowie placu zabaw na kwotę co najmniej 100 000 zł brutto - z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z dowodami określającymi, że te usługi zostały wykonane należycie (referencje, protokoły bezusterkowych odbiorów końcowych prac).*za wykonaną robotę budowlaną Zamawiający rozumie taką robotę, która została zrealizowana na rzecz podmiotu (Zamawiającego/Odbiorcy) w ramach danej umowy i odebrana przez ten podmiot, jako wykonana należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego sprawdzenia prawdziwości przedstawianych danych, które będą wyszczególnione w ofercie4.2. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący potencjału osobowego, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe lub doświadczenie, przy czym Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji:a) co najmniej jedną osobą z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej. W przypadku realizacji wyposażenia projektowanego indywidualnie lub indywidualnie fundamentowanego po stronie projektanta leży dokonanie odpowiednich obliczeń konstrukcyjnych i podpisanie projektu przez osobę z uprawnieniami do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. b) co najmniej jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami ogólnobudowlanymi;UWAGA: Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, stosownie do wymogów określonych w ustawie z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz.1409 z późn. zm.), rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz.578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający niewyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.2. uprawnień do prowadzenia określonejdziałalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający niewyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie3. sytuacji ekonomicznej lubfinansowej Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.4. zdolności technicznej lub zawodowej:4.1. wykazu robót budowlanych wykonanych, nie wcześniej niż w okresieostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniemich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane,oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przyczym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, narzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych odniego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów -inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu określazałącznik nr 4 do SWZ;4.2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówieniapublicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanierobotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresuwykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzórwykazu określa załącznik nr 5 do SWZ;UWAGA: Jeżeli w dokumentach składanych w celupotwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej,kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcychogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniuzamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp., o braku przynależności do tejsamej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji ikonsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz zdokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnieod innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór o świadczenia określazałącznik nr 6 do SWZ;2. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp,wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania zopłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentówpotwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie doudziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatnościnależnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie wsprawie spłat tych należności;3. zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostkiorganizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwejplacówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawcanie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadkuzalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniemalbo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednioprzed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przedupływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczeniaspołeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;4. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z CentralnejEwidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagająwpisu do rejestru lub ewidencji.5. oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych woświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale X pkt 1 SWZ (art. 125 ust. 1 ustawy Pzp), w zakresiepodstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 266 wzw. z:5.1. art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,5.2. art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczeniazakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,5.3. art. 108 ust. 1 pkt5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celuzakłócenie konkurencji,5.4. art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,5.5. art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp,odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o którychmowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz.1170),5.6. art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy Pzp, dotyczących ukarania za wykroczenie, za którewymierzono karę ograniczenia wolności lub karę grzywny,5.7. art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp,5.8.art. 109 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp,5.9. art. 109 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.Wzór oświadczenia stanowizałącznik nr 7 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Przystępując do postępowania poprzez złożenie oferty, Wykonawca ma obowiązek, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości:5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, októrym mowa w art. 125 ust. 1 w zw. z art. 266 ustawy Pzp w zakresie wskazanym przezZamawiającego w SWZ, stanowiącego dowód potwierdzający spełnianie warunków udziału wpostępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia , na dzień składania ofert, tymczasowozastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, składa każdy zwykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianiewarunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy zwykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstawwykluczenia. Wzór oświadczenia określa odpowiednio załącznik nr 2 do SWZ oraz załącznik nr3 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII - PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-19 11:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem ePUAP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-19 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-17
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
a) ,,Cena" (C) - 60 pkt;b) ,,Koncepcja" (KO): 40 pkt;

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.