eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Likwidacja górniczego wyciągu szybowego szybu ,,Witczak" w ramach zadania likwidacji szybu ,,Witczak" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK ,,Centrum"



OGŁOSZENIE Z DNIA 2021-02-25


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
Adres:



PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:
Likwidacja górniczego wyciągu szybowego szybu ,,Witczak" w ramach zadania likwidacji szybu ,,Witczak" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK ,,Centrum"

Miasto: Bytom

Województwo: śląskie

CPV:
45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe
45.22.12.30 - Szyby


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony

Termin składania ofert: 2021-03-15


TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Likwidacja górniczego wyciągu szybowego szybu ,,Witczak" w ramach zadania likwidacji szybu ,,Witczak" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK ,,Centrum"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276902504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 207
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-914
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: akruk@srk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednoosbowa Spółka Skarbu Państwa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

górnictwo
SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Likwidacja górniczego wyciągu szybowego szybu ,,Witczak" w ramach zadania likwidacji szybu ,,Witczak" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK ,,Centrum"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a377d993-7758-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010700
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.srk.com.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://efo.coig.biz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Innewymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopiidokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu PlatformyZakupowej:Dopuszczalne przeglądarki internetowe:1) przeglądarka internetowa z włączoną obsługąJavaScript: 2) Internet Explorer wersja 10 lub 11,3) Mozilla Firefox od wersji 50 (bez wsparcia dla wersjibeta), 4) zainstalowane darmowe oprogramowanie JAVA (JRE) - zgodnie z zaleceniami ze stronydostawcy Java, 5) minimalna rozdzielczość ekranu wymagana do poprawnego wyświetlania1366x786.Pozostałe wymagania techniczne:1) dostęp do sieci Internet,2) komputer klasy PC komputerklasy PC z jednym z następujących systemów operacyjnych: Windows 7, Windows 8, Windows 10(bez wsparcia dla Windows XP, Vista)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-C-0003/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotowe zadanie obejmuje:- likwidację górniczego wyciągu szybowego przed zasypaniem rury szybowej.W związku z posiadaną decyzją SUG o sygnaturze SUG.5200.41.2020 z dnia 12 sierpnia 2020r. wstrzymującej pozwolenie na rozbiórkę budynku nadszybia szybu ,,Witczak" oraz szybowej wieży wyciągowej szybu ,,Witczak" i koniecznością utrzymywania zgodnie z §540 Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 23 listopada 2016 roku wyciągu szybowego wraz z urządzeniami towarzyszącymi w sposób określony w dokumentacji wyciągu szybowego oraz zgodnie z zatwierdzoną koncepcją modelu docelowego KWK ,,Centrum"
4.2.6.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45221230-3 - Szyby
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
8.1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca spełniający następujące warunki:8.1.1. Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się:1. wpisem do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania8.1.2. Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej jeżeli wykonawca wykaże się:a. należytym wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ramach jednej lub kilku umów związanych z likwidacją górniczych wyciągów szybowych, montażem/demontażem zbrojenia szybowego lub montażem/demontażem innego wyposażenia szybów o łącznej wartości 300 000,00 zł brutto wraz z dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.b. dysponowaniem następującymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi posiadającymi uprawnienia:o osoby kierownika działu energomechanicznego - minimum 1 osoba,o osoby wyższego dozoru ruchu szybowego - minimum1 osoba/na zmianę roboczą,o osobę dozoru ruchu szybowego - minimum 1 osoba/na zmianę roboczą,o osoby dozoru wyższego ruchu w zakresie BHP - minimum 1 osoba,o osoba dozoru służby BHP - minimum 1 osoba8.2. Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 9.2.1. dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem;9.2.2. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.9.2.3. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.9.2.4. oświadczenie wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu dotyczy podstaw wykluczenia z art. 108 i 109 ust. 1 ust. 5, 7, 8 i 10; stanowiące załącznik nr 1 do ,,Formularza Ofertowego"2) oświadczenie podmiotu udostępniającego o braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów w odniesieniu do tych podmiotów; stanowiące załącznik nr 2 do ,,Formularza Ofertowego"3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów stanowiące załącznik nr 3 do ,,Formularza Ofertowego". Zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów - jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w pkt 8.1.3 i 8.1.4 polega na zdolnościach innych podmiotów, z którego będzie wynikać:1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4) Kopię dokumentu potwierdzającego wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania jakością zgodną z normą PN-EN ISO 9001:2015-10 oraz systemu zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy wg. PN-N 45001:2018-06
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
5.1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:5.1.1. Oświadczenia o odpadach wg wzoru z załącznika nr 5 do Formularza Ofertowego5.1.2. Oświadczenie zawarte w Formularzu Ofertowym dotyczące gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
5.2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lubzłożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Tak
6.3.1.) Adres internetowy aukcji: https://laip-srk.coig.biz/auth
6.3.2.) Opis aukcji elektronicznej:
Zgodnie z art. 281 ust. 17 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, żew niniejszym postępowaniu przewiduje aukcję elektroniczną.22.1.1. po dokonaniu badaniazłożonych ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przeprowadzona zostanie aukcjaelektroniczna, jeżeli w postępowaniu złożone zostaną co najmniej dwie oferty niepodlegająceodrzuceniu,22.1.2. w toku aukcji elektronicznej stosowane będzie kryterium ofert - zgodnie zzapisami w SWZ - w toku aukcji licytowana będzie tylko cena,22.1.3. sposób oceny ofert w tokuaukcji elektronicznej będzie obejmował przeliczanie postąpień na punktową ocenę oferty, zuwzględnieniem punktacji otrzymanej przed otwarciem aukcji,22.1.4. w trakcie aukcji każdemuwykonawcy udostępniany jest: numer porządkowy przydzielony jego ofercie, aktualna pozycja wrankingu ofert, wysokość ceny najkorzystniejszej, wysokość postąpienia, które wykonawcapowinien dokonać w celu złożenia najkorzystniejszej oferty przy uwzględnieniu zaoferowanychprzez niego pozostałych kryteriów oceny ofert, czas pozostały do zakończenia aukcji,22.1.5.aukcja trwa dwadzieścia minut. Złożenie co najmniej jednego postąpienia w trakcie ostatnich 10minut aukcji wydłuża ją o 10 minut dogrywki. Złożenie co najmniej jednego postąpienia w trakciedogrywki wydłuża czas aukcji o kolejną pięciominutową dogrywkę. Zamawiający nie wprowadzaograniczeń co do liczby dogrywek,22.1.6. gdzie postąpienie zostanie określone na poziomie niemniejszym niż 0,1 % ceny całkowitej ceny brutto, określonej w ofercie ocenionej jakonajkorzystniejsza.22.2. Adres Portalu Aukcji Publicznych, na którym będzie prowadzona aukcjaelektroniczna: https://laip-srk.coig.biz/22.2.1. Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacjiWykonawców: a) Zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej zawierające między innymikomplet: login i hasło (umożliwiające zalogowanie do systemu aukcyjnego), zostanie przesłaneWykonawcom za pośrednictwem Portalu Aukcji Publicznych, na adres e-mail Wykonawcy,wskazany w formularzu ofertowym.22.2.2. Zalecane wymagania techniczne urządzeńinformatycznych użytych do udziału w aukcji elektronicznej, zapewniające stabilne
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
16.1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium na całość przedmiotu zamówienia w kwocie: 5 100,00 złotych (słownie złotych: pięć tysięcy sto złotych /100)
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z pkt 26 SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII - PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-15 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej działającej pod adresem: https://efo.coig.biz poprzez Elektroniczny Formularz Ofertowy.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-15 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-13
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.