eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Remont pomieszczeń poddasza na potrzeby elementów bazy mobilizacyjnej w budynku nr 5 na terenie AMW w Gdyni przy ul. Śmidowicza 69, wpisanym do rejestru zabytków pod numerem 1859



OGŁOSZENIE Z DNIA 2021-02-25


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
Adres: Gdynia
Województwo: pomorskie




PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:
Remont pomieszczeń poddasza na potrzeby elementów bazy mobilizacyjnej w budynku nr 5 na terenie AMW w Gdyni przy ul. Śmidowicza 69, wpisanym do rejestru zabytków pod numerem 1859

Miasto: Gdynia

Województwo: pomorskie

CPV:
45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia
45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony

Termin składania ofert: 2021-03-12


TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń poddasza na potrzeby elementów bazy mobilizacyjnej w budynku nr 5 na terenie AMW w Gdyni przy ul. Śmidowicza 69, wpisanym do rejestru zabytków pod numerem 1859
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 561262537
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Uczelnia Publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń poddasza na potrzeby elementów bazy mobilizacyjnej w budynku nr 5 na terenie AMW w Gdyni przy ul. Śmidowicza 69, wpisanym do rejestru zabytków pod numerem 1859
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8098a5ba-773d-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010527
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale 8 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 39 SWZ.
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 05/ZP/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Roboty budowlane:a) wyniesienie z remontowanych pomieszczeń z regałów, sprzętu i materiałów we wskazane miejsce lub ich utylizację - zgodnie z wytycznymi Inwestora,b) wymiana stolarki drzwiowej w tym 1 drzwi stalowe wyposażone w 2 zamki, c) wymiana parapetów wewnętrznych,d) wymiana warstw posadzkowych,e) naprawa tynków, szpachlowanie gruntowanie i malowanie,f) przeniesienie tj. obmiar, demontaż i montaż istniejących kabin / przebieralni z drzwiami, z pomieszczenia magazynu w budynku nr 13 do pomieszczenia poddasza nr 401 w budynku nr 5 /kabiny wykonane z systemowych przegród - wydzielających przestrzeń 2 x 135 cm x 100 cm, o wysokości 2,0 m z płyt laminowanych HPL gr 12 mm, od góry profil aluminiowy 4x4cm/ , w tym:? wstawienie, w sposób trwały i estetyczny brakującej ścianki bocznej (o tych samych parametrach i tym samym kolorze),? przycięcie i dopasowanie drugiej ścianki bocznej,? prace w pom. w budynku 13: uzupełnienia ubytków pozostałych po demon-tażu - w posadzce oraz w ścianach, malowanie ścian,g) remont z przebudową węzła sanitarnego,h) malowanie schodów metalowych,i) naprawa tynków zewnętrznych nadbudówki,j) uszczelnienie bądź wymiana obróbek blacharskich nadbudówki.2) Roboty sanitarne - zgodnie z dokumentacją branży sanitarneja) wymiana instalacji i grzejników c.o. uwzględniając zawory odpowietrzające, termostatyczne i odcinające,b) wymiana instalacji wod.-kan. oraz armatury sanitarnej,c) sprawdzenie drożności istniejącej wentylacji grawitacyjnej i w razie potrzeby jej udrożnienie.3) Roboty elektryczne -zgodnie z dokumentacją branży elektryczneja) wymiana instalacji elektrycznej oświetlenia (na panele led 60x60, ~ 2500lm 4000K, IP44 o jak najmniejszej wysokości ze względu na niski sufit) b) wymiana instalacji elektrycznej gniazd podtynkowych,c) uwzględnić przepięcie instalacji elektrycznej zasilającej syrenę alarmową na dachu budynku,d) usunięcie istniejących tablic rozdzielczych w każdym pomieszczeniu, w tym wymiana rozdzielnic na klatce schodowej,e) pomieszczenia nr 400, 402, 403 wyposażyć w po 2 gniazda komputerowe i 4 gniazda podtynkowe,f) pomieszczenie 401 wyposażyć w 3-y gniazda siłowe, 2 gniazda komputerowe i 4 gniazda podtynkowe.Ponadto w korytarzu (pom. K-2) gniazdo RTV oraz gniazdo 2x230V / PE w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.4) Instalacja teleinformatyczna - zgodnie z dokumentacją branży elektryczneja) segment sieci LAN kat. 6 podłączony do istniejącej infrastruktury teleinformatycznej za pomocą patch panela 19" w szafie rack znajdującej się na klatce schodowej,b) pomieszczenia 400, 401, 402, 403 wyposażyć w 2 punkty po 2 skrętki zakończone patch panelem w szafie rack,c) przełącznik zarządzalny 24 porty 1GB i 4 porty SFP zgodny z istniejącym środowiskiem sieciowym.5) Instalacja p.poż - zgodnie z dokumentacją branży elektryczneja) zamontowanie w pomieszczeniach czujki p.poż wraz z ich podłączeniem do istniejącego systemu zgodnie z obowiązującymi przepisami,b) zamontowanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymOpis spełnienia warunku:Wykonawca musi posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym tj. być wpisanym do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówOpis spełnienia warunku: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejOpis spełnienia warunku:Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł.4) zdolności technicznej lub zawodowej Opis spełnienia warunku:1. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem (załącznik nr 9) wykonanych remontów nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;Za spełnienie warunku zamawiający uzna co najmniej trzy zadania obejmujące prace remontowe, budowlane w budynkach wpisanych do rejestru zabytków o wartości robót minimum 320.000, 00 złotych brutto każda z potwierdzeniem, że roboty zostały wykonane z należytą starannością.2. Wykonawca musi dysponować osobami (załącznik nr 10), które zostaną skierowane do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;.Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna dysponowanie przez wykonawcę osobami:a) (jedna) osoba o uprawnieniach budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;b) 1 (jedna) osoba o uprawnieniach budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych; c) 1 (jedna) osoba o uprawnieniach budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych;Wykonawca musi zapewnić kierowanie robotami budowlanymi przez osobę posiadająca kwalifikacje, o których mowa w 37c Ustawy o Ochronie Zabytków wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez tę osobę wymagań, o których mowa w art. 37c.Wskazane wyżej osoby muszą posiadać aktualne zaświadczenia z IIB o przynależności do IIB ważne w okresie trwania przedmiotu zamówienia.Wykonawca ma obowiązek wskazać i wyznaczyć kierownika budowy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców - sporządzony według wzoru (załącznik nr 5).b) Odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub informacja z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentów składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.b) Wykaz robót wraz z dowodami, że roboty zostały wykonane należycie (załącznik nr 9).c) Wykaz osób (załącznik nr 10).d) Oświadczenia o dysponowaniu osobami (załączniki od 11 do 14).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Formularz ofertowy z wypełnioną tabelą elementów scalonych - sporządzony według wzoru (załącznik nr 1).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa ich pełnomocnik - sporządzone według wzoru (załącznik nr 6).b) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby- sporządzony według wzoru (załącznik nr 7).c) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;d) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;e) Oświadczenie RODO - sporządzone według wzoru (załącznik nr 8).f) Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający przewiduje konieczność złożenia wadium (dowód wniesienia wadiumnależy dołączyć do oferty) w wysokości:5 300,00 zł (słownie: pięć tysięcy trzysta złotych 00/100).Wadium należy wnieść w jednej z form określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z art. 97 ust. 5 Pzp).Numer konta: PEKAO Bank Pekao S.A. 19 1240 2933 1111 0010 2946 0480.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający w dniu podpisania umowy będzie wymagał od wyłonionego Wykonawcy wpłacenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w jednej z form określonych w art. 449 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych w wysokości 5% wynagrodzenia brutto.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres przewidywanych zmian zawarty w projekcie umowy ( załącznik nr 3 do SWZ & 23).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII - PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-12 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-12 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.