eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jodłowa › Remont dróg gminnychw miejscowości Dębowa droga Na Sybir o nr ewid. dz. 872/1 i w miejscowości Jodłowa droga Biedoszyce o nr ewid. dz. 4093

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-07

Jodłowa: Remont dróg gminnych: w miejscowości Dębowa droga Na Sybir o nr ewid. dz. 872/1 i w miejscowości Jodłowa droga Biedoszyce o nr ewid. dz. 4093
Numer ogłoszenia: 100047 - 2012; data zamieszczenia: 07.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 67925 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jodłowa, , 39-225 Jodłowa, woj. podkarpackie, tel. 014 6833044, 6833053, faks 014 6833053.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych: w miejscowości Dębowa droga Na Sybir o nr ewid. dz. 872/1 i w miejscowości Jodłowa droga Biedoszyce o nr ewid. dz. 4093.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres prac związany z remontem drogi gminnej Na Sybir w Dębowej Przewidziany do remontu odcinek drogi gminnej Na Sybir w Dębowej, długości 770,00 m usytuowany jest w km 0+650 - 1+420, dz. nr ewid. 872/1. Droga posiada jezdnię o nawierzchni żwirowej, znajdującą się w złym stanie technicznym. Szerokość jezdni 2,70 m. Powstałe zniszczenia jezdni drogi są następstwem występujących w ostatnim okresie powodzi, spowodowanych długotrwałymi i nawalnymi opadami atmosferycznymi. W pierwszej części odcinka o długości 520,00 m, usytuowanego w km 0+650 - 1+170, wykazującego lepszy stan techniczny od pozostałości z uwagi na wcześniej wykonane roboty remontowe w październiku 2011 r. przyjęto wzmocnienie istniejącego podłoża poprzez ułożenie dwóch warstw konstrukcyjnych podbudowy, tj. warstwy dolnej z mieszanki tłuczniowej o grubości 12 cm oraz górnej o grubości 10 cm po zagęszczeniu. W dalszej części remontowanego odcinka drogi o długości 250 m, w km 1+170 - 1+420 zachodzi konieczność wykonania trzech warstw konstrukcyjnych podbudowy, tj. warstwy dolnej z kruszyw naturalnych o grubości 25 cm, warstwy środkowej z mieszanki tłuczniowej o grubości 20 cm oraz warstwy górnej z mieszanki tłuczniowej o grubości 15 cm po zagęszczeniu. Na odcinku tym niezbędne jest mechaniczne ścięcie poboczy. Przyjęto obustronne ścięcie poboczy o szerokości 0,70 m i średniej grubości 10 cm, z odwiezieniem ziemi na odległość do 1 km. Przed przystąpieniem do wykonywania projektowanych warstw podbudowy, istniejącą nawierzchnię na całym odcinku o długości 770,00 m remontowanej drogi, należy mechanicznie wyprofilować i zagęścić. Na tak przygotowanym podłożu, odpowiednio zaklinowanym i zagęszczonym zaprojektowano ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni z masy mineralno- asfaltowej, grysowo-żwirowej, Standard II; warstwa profilowa o grubości 4 cm + warstwa ścieralna o grubości 6 cm. Szerokość jezdni 2.70 m. Nową nawierzchnię jezdni należy wyprofilować z 2% spadkiem poprzecznym w kierunku rowów odwadniających. W celu odpowiedniego połączenia projektowanej nawierzchni jezdni remontowanego odcinka drogi z istniejącą nawierzchnią bitumiczną, na całej jej szerokości wykonać mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno, z wywozem ścinki na odległość do 1 km. Głębokość frezowania 4 cm. Po wykonaniu nawierzchni bitumicznej należy wyprofilować i utwardzić mieszanką tłuczniową obustronne pobocza drogowe o szerokości 0,50 m i średniej grubości warstwy 15 cm po zagęszczeniu. Zakres prac związany z remontem drogi gminnej Biedoszyce w Jodłowej Projektowany remont drogi gminnej Biedoszyce w m. Jodłowa dotyczy odcinka drogi o nawierzchni bitumicznej, długości 950 m, w km 0+000 - 0+950 Nawierzchnia bitumiczna jezdni znajduje się w złym stanie technicznym; jest zniszczona i połamana, co świadczy o znacznym stopniu zużycia technicznego i użytkowego drogi. Powstałe wyboje, koleiny, wysadziny i przełomy stwarzają zagrożenie dla użytkowników drogi. Przyczyną takiego stanu drogi jest słaba konstrukcja warstw podbudowy pasa jezdnego, niezbędna dla przeniesienia obciążenia pochodzącego od odbywającego się obecnie ruchu kołowego pojazdów samochodowych, jak również występujące w ostatnim okresie długotrwałe i nawalne opady atmosferyczne, powodujące występowanie częstych powodzi, destrukcyjnie działających na drogi i związane z nimi obiekty i urządzenia inżynierskie. Biorąc pod uwagę powyższą ocenę stanu technicznego obiektu, przedmiotowy odcinek drogi wymaga przeprowadzenia remontu istniejącej nawierzchni bitumicznej. Remont drogi należy rozpocząć od obustronnego, mechanicznego ścięcia poboczy o szerokości 0,50 m i średniej grubości 10 cm, z odwiezieniem ścinki na odległość do 1 km. W miejscach przełomów zniszczoną nawierzchnię bitumiczną należy rozebrać, podłoże wykorytować na głębokość 40 cm, a następnie uzupełnić kamieniem łamanym. Urobek z korytowania w/w odcinka drogi przewidziany jest do wywiezienia samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km. Na odcinku o długości 30 m przedmiotowy obiekt usytuowany jest w obrębie zalegania słabych warstw podłoża gruntowego, czego dowodem są niebezpieczne deformacje korpusu całego korpusu drogi, jak również nadmiernie zniszczona jezdnia. W związku z powyższym przyjęto wzmocnienie (zbrojenie) projektowanej nawierzchni bitumicznej siatką z włókien szklanych dostosowaną do wbudowania w nawierzchniach bitumicznych dróg i lotnisk. Siatkę należy wbudować na dodatkowej warstwie z mieszanki mineralno - bitumicznej (wiążącej) o grubości 3 cm po zagęszczeniu, ułożonej na wcześniej oczyszczonej i skropionej asfaltem istniejącej, zniszczonej nawierzchni jezdni. Przed przystąpieniem do układania warstwy profilowej, wzmocnione miejsce podlegać będzie również skropieniu asfaltem , jak pozostała powierzchnia jezdni remontowanej drogi. Z uwagi na znaczną wysokość prawostronnej skarpy korpusu drogowego, występującej w tej części drogi, przewidziano zamontowanie 18,0 m stalowych barier ochronnych, co w dużym stopniu wpłynie na zwiększenie bezpieczeństwa jej użytkowników. Zapewnienie właściwej drożności rowów odwadniających oraz istniejących przepustów rurowych wymaga oczyszczenia z zalegającego w nich namułu W celu poprawienia odwodnienia korpusu drogi projektowane jest miejscowe wykonanie 28,8 mb poprzecznych sączków kamiennych o głębokości 0,60 m. Remont zniszczonej jezdni drogi obejmuje miejscowe wyrównanie wyrw i kolein mieszanką mineralno - bitumiczną, a następnie ułożenie dwuwarstwowej nowej nawierzchni bitumicznej, t.j. warstwy profilowej (wiążącej) o gr. 4 cm i warstwy ścieralnej o gr. 6 cm z masy mineralno - asfaltowej, grysowo-żwirowej, Standard II. Szerokość jezdni 2,90 m. Przed ułożeniem nowej, projektowanej nawierzchni, całość powierzchni jezdni należy oczyścić i skropić asfaltem drogowym w ilości 0,5 kg/m2 nawierzchni. Nową nawierzchnię jezdni należy wyprofilować z 2% spadkiem poprzecznym w kierunku rowów odwadniających. W celu odpowiedniego połączenia projektowanej nawierzchni jezdni remontowanego odcinka drogi z istniejącą nawierzchnią, na całej jej szerokościach wykonać mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno, z wywozem ścinki na odległość do 1 km. Głębokość frezowania 4 cm. Po wykonaniu nawierzchni bitumicznej należy wyrównać, wyprofilować i utwardzić mieszanką tłuczniową obustronne pobocza drogowe o szerokości 0,30 m i średniej grubości warstwy 10 cm po zagęszczeniu.Dokładny opis i zakres robót określony został w opisie technicznym szczegółowej specyfikacji technicznej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Eurovia Polska S.A, Bielany Wrocławskie ul. Szwedzka 5, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 659773,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 522412,71

  • Oferta z najniższą ceną: 522412,71 / Oferta z najwyższą ceną: 563987,14

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.