eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia OC, mienia oraz pojazdów ZDP w Opolu w okresie 3 lat (od 2021r. do 2024r.) - w podziale na dwie części: Zadanie A+B i Zadanie C



OGŁOSZENIE Z DNIA 2021-02-24


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OPOLU
Adres: Opole
Województwo: opolskie




PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:
Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia OC, mienia oraz pojazdów ZDP w Opolu w okresie 3 lat (od 2021r. do 2024r.) - w podziale na dwie części: Zadanie A+B i Zadanie C

Miasto: Opole

Województwo: opolskie

CPV:
66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
66.51.41.10 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66.51.51.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia
66.51.54.00 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
66.51.61.00 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
66.51.64.00 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: usługi

Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony

Termin składania ofert: 2021-03-04


TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia OC, mienia oraz pojazdów ZDP w Opolu w okresie 3 lat (od 2021r. do 2024r.) - w podziale na dwie części: Zadanie A+B i Zadanie C
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OPOLU
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421584
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Książąt Opolskich 27
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-005
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdp.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.opole.pl/291/strona-glowna.html
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia OC, mienia oraz pojazdów ZDP w Opolu w okresie 3 lat (od 2021r. do 2024r.) - w podziale na dwie części: Zadanie A+B i Zadanie C
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c577b6b9-768f-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010419
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001922/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie mienia, ubezpieczenie samochodów (OC, NNW, Auto Casco)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.zdp.opole.pl/87/26/informacje-ogolne.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: w postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej zamowienia@zdp.opole.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający dopuszcza w szczególności następujący format przesyłanych danych: .pdf, .doc., .docx, .rtf,.xps, .odt.2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:,,Formularz do złożenia, zmiany i wycofania oferty lub wniosku" i ,,Formularza do komunikacji" wynosi 150 MB (dotyczy miniPortalu oraz ePUAP). Maksymalny rozmiar wiadomości przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej zamowienia@zdp.opole.pl wynosi 100 MB.3. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany i wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu (na stronie: miniPortal.uzp.gov.pl). W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP oraz adres poczty e-mail, gdzie prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.4. Przedmiotowe środki dowodowe o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, a także podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r., poz. 2415), składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub w formie dokumentowej, w zakresie i w sposób określony w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dladokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r., poz. 2452).5. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami (za wyjątkiem złożenia oferty) odbywa się przy użyciu dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal) oraz udostępnionego przez miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/,Formularz do komunikacji) lub poczty elektronicznej (e-mail: zamowienia@zdp.opole.pl). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jestZarząd Dróg Powiatowych w Opolu przy ul. Ks. Opolskich 27, 45-005 Opole, tel. 0774414069, e-mail:sekretariat@zdp.opole.pl, krzysztofalex@o2.pl zwany dalej Administratorem;2. Pani/Pana daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzeniaprzedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, apodstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedurudzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;3. Odbiorcami Pani/Pana danychosobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania woparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie zart. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzieleniezamówienia;5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Panadotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałemw postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danychwynikają z ustawy Pzp; 6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będąpodejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;7. Posiada Pan/Pani: -napodstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;-na podstawieart. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czymskorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wynikupostępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresieniezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, żeprzetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;JednocześnieZamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku zprowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udziałw postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń o których mowa w art. 14ust. 5 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pan/Pani prawo żądania od administratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO z zastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzanianie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środkówochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważnewzględy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a tak że nie ograniczaprzetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.Nieprzysługuje Pani/Panu:-w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danychosobowych;-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;-napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DT.261.2.2021.EW
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE A - UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ (CPV 66 51 6400-4)ZADANIE B - UBEZPIECZENIA MIENIA w tym:o Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych w tym wandalizmu (CPV 66 51 51 00-4; 66 51 54 00 -7)o Ubezpieczenie maszyn i urządzeń od ryzyk wszystkich (CPV 66 51 5000-3)o Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem, rabunku, dewastacji oraz szyb od stłuczenia (CPV 66 51 5000-3)o Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od ryzyk wszystkich (CPV 66 51 5000-3)
4.2.6.) Główny kod CPV: 66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia

66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego ( do 50 % ) w przypadku zaistnienia potrzeby zwiększenia zakresu usług na skutek:- nabycia nowych składników majątku lub zwiększenia wartości posiadanego mienia wskutek dokonanych modernizacji lub ulepszenia;- konieczności krótkoterminowego przedłużenia okresu ubezpieczenia.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty dla Części 1 -Zadania A+B Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:a. cena oferty 50 %b. klauzule dodatkowe 50 %Ad. a). Ocena punktowa za cenę oferty .Maksymalną ilość punktów (200 pkt) otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową.Ilość punktów za Cenę oferty (łącznie cena za Zadanie A + cena za Zadanie B) będzie obliczana wg następującego wzoru: C = C min x 200 pkt C o gdzie: C min - cena brutto oferty najtańszej C o - cena brutto oferty ocenianejPozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru.Ad. b). Ocena punktowa za klauzule dodatkowePrzy ocenie punktowej za klauzule dodatkowe najwyższą notę 200 punktów otrzyma oferta, w której zostaną zaakceptowane wszystkie dodatkowe klauzule i postanowienia fakultatywne określone w Rozdziale IV do niniejszej specyfikacji (ocena będzie dokonywana łącznie dla Zadania A i Zadania B).W przypadku braku akceptacji klauzul lub postanowień fakultatywnych, Zamawiający odejmie Wykonawcy za każdą skreśloną klauzulę lub postanowienie fakultatywne 2 pkt, z wyjątkiem n/w gdzie:- za skreślenie z katalogu rozszerzeń fakultatywnych określonych w załączniku nr 5 do ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, Zamawiający odejmie wykonawcy 5 pkt za skreślenie Rozszerzenia 15b;- za skreślenie z katalogu rozszerzeń fakultatywnych określonych w Załączniku nr 5 do ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, Zamawiający odejmie Wykonawcy 11 pkt za skreślenie Rozszerzenia nr 27,- za skreślenie z katalogu klauzul fakultatywnych określonych w Załączniku nr 6 do ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, Zamawiający odejmie Wykonawcy 11 pkt za skreślenie Klauzuli pokrycia kosztów zabezpieczenia tymczasowego,- za skreślenie z katalogu rozszerzeń fakultatywnych określonych w załączniku nr5 do ubezpieczenia maszyn i urządzeń, Zamawiający odejmie Wykonawcy 11 pkt za skreślenie Klauzuli szkód elektrycznych, - za skreślenie z katalogu klauzul fakultatywnych określonych w Załączniku nr6 do ubezpieczenia maszyn i urządzeń, Zamawiający odejmie Wykonawcy 11 pkt za skreślenie Klauzuli dodatkowego limitu sumy ubezpieczenia,- za skreślenie z katalogu rozszerzeń fakultatywnych określonych w załączniku nr5 do ubezpieczenia sprzętu elektronicznego, Zamawiający odejmie Wykonawcy 11 pkt za skreślenie Rozszerzenia 503,- za skreślenie z katalogu ryzyk fakultatywnych określonych w Szczególnych Warunkach Ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych - pkt 4, Zamawiający odejmie Wykonawcy po 8 pkt za każde skreślone ryzyko.- za skreślenie z katalogu klauzul fakultatywnych określonych w Załączniku nr6 do ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, Zamawiający odejmie Wykonawcy 4 pkt za skreślenie Klauzuli zabezpieczeń przeciwkradzieżowychPo potrąceniach uzyskamy Sumę punktów za klauzule wg wzoru:Ilość punktów za klauzule przyznana ofercie = (Suma punktów za klauzule w ofercie badanej / Suma punktów oferty, która uzyskała najwięcej punktów po potrąceniach) x 200 punktów.W przypadku, jeżeli wszystkie oferty podlegające badaniu uzyskają po potrąceniach 0pkt, ilość punktów za klauzule przyznana ofercie = (Suma punktów za klauzule w ofercie badanej /Suma punktów możliwa maksymalnie do uzyskania 200pkt) x 200 punktów.W przypadku, gdy w postępowaniu złożono jedną ofertę niepodlegającą odrzuceniu ilość punktów za klauzule przyznana ofercie = (Suma punktów za klauzule w ofercie badanej /Suma punktów możliwa maksymalnie do uzyskania 200pkt) x 200 punktówOgólna ilość punktów zostanie przeliczona wg wzoru:Liczba otrzymanych punktów = (liczba punktów za cenę oferty (max 200 pkt) x 50%) + (l.p. za klauzule dodatkowe (max 200 pkt.)x 50%) Maksymalnie Wykonawca za ofertę może uzyskać 200 punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzule dodatkowe
4.3.6.) Waga: 50,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty dla Części 1 -Zadania A+B Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:a. cena oferty 50 %b. klauzule dodatkowe 50 %Ad. a). Ocena punktowa za cenę oferty .Maksymalną ilość punktów (200 pkt) otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową.Ilość punktów za Cenę oferty (łącznie cena za Zadanie A + cena za Zadanie B) będzie obliczana wg następującego wzoru: C = C min x 200 pkt C o gdzie: C min - cena brutto oferty najtańszej C o - cena brutto oferty ocenianejPozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru.Ad. b). Ocena punktowa za klauzule dodatkowePrzy ocenie punktowej za klauzule dodatkowe najwyższą notę 200 punktów otrzyma oferta, w której zostaną zaakceptowane wszystkie dodatkowe klauzule i postanowienia fakultatywne określone w Rozdziale IV do niniejszej specyfikacji (ocena będzie dokonywana łącznie dla Zadania A i Zadania B).W przypadku braku akceptacji klauzul lub postanowień fakultatywnych, Zamawiający odejmie Wykonawcy za każdą skreśloną klauzulę lub postanowienie fakultatywne 2 pkt, z wyjątkiem n/w gdzie:- za skreślenie z katalogu rozszerzeń fakultatywnych określonych w załączniku nr 5 do ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, Zamawiający odejmie wykonawcy 5 pkt za skreślenie Rozszerzenia 15b;- za skreślenie z katalogu rozszerzeń fakultatywnych określonych w Załączniku nr 5 do ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, Zamawiający odejmie Wykonawcy 11 pkt za skreślenie Rozszerzenia nr 27,- za skreślenie z katalogu klauzul fakultatywnych określonych w Załączniku nr 6 do ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, Zamawiający odejmie Wykonawcy 11 pkt za skreślenie Klauzuli pokrycia kosztów zabezpieczenia tymczasowego,- za skreślenie z katalogu rozszerzeń fakultatywnych określonych w załączniku nr5 do ubezpieczenia maszyn i urządzeń, Zamawiający odejmie Wykonawcy 11 pkt za skreślenie Klauzuli szkód elektrycznych, - za skreślenie z katalogu klauzul fakultatywnych określonych w Załączniku nr6 do ubezpieczenia maszyn i urządzeń, Zamawiający odejmie Wykonawcy 11 pkt za skreślenie Klauzuli dodatkowego limitu sumy ubezpieczenia,- za skreślenie z katalogu rozszerzeń fakultatywnych określonych w załączniku nr5 do ubezpieczenia sprzętu elektronicznego, Zamawiający odejmie Wykonawcy 11 pkt za skreślenie Rozszerzenia 503,- za skreślenie z katalogu ryzyk fakultatywnych określonych w Szczególnych Warunkach Ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych - pkt 4, Zamawiający odejmie Wykonawcy po 8 pkt za każde skreślone ryzyko.- za skreślenie z katalogu klauzul fakultatywnych określonych w Załączniku nr6 do ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, Zamawiający odejmie Wykonawcy 4 pkt za skreślenie Klauzuli zabezpieczeń przeciwkradzieżowychPo potrąceniach uzyskamy Sumę punktów za klauzule wg wzoru:Ilość punktów za klauzule przyznana ofercie = (Suma punktów za klauzule w ofercie badanej / Suma punktów oferty, która uzyskała najwięcej punktów po potrąceniach) x 200 punktów.W przypadku, jeżeli wszystkie oferty podlegające badaniu uzyskają po potrąceniach 0pkt, ilość punktów za klauzule przyznana ofercie = (Suma punktów za klauzule w ofercie badanej /Suma punktów możliwa maksymalnie do uzyskania 200pkt) x 200 punktów.W przypadku, gdy w postępowaniu złożono jedną ofertę niepodlegającą odrzuceniu ilość punktów za klauzule przyznana ofercie = (Suma punktów za klauzule w ofercie badanej /Suma punktów możliwa maksymalnie do uzyskania 200pkt) x 200 punktówOgólna ilość punktów zostanie przeliczona wg wzoru:Liczba otrzymanych punktów = (liczba punktów za cenę oferty (max 200 pkt) x 50%) + (l.p. za klauzule dodatkowe (max 200 pkt.)x 50%) Maksymalnie Wykonawca za ofertę może uzyskać 200 punktów
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE C - UBEZPIECZENIA POJAZDÓW w tym:o Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych (CPV 66 51 6100-1)o Ubezpieczenie Auto Casco (CPV 66 51 4110-0)o Ubezpieczenie NNW kierowców i pasażerów (CPV 66 51 2100-3)
4.2.6.) Główny kod CPV: 66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego ( do 50 % ) w przypadku zaistnienia potrzeby zwiększenia zakresu usług na skutek:- nabycia nowych składników majątku lub zwiększenia wartości posiadanego mienia wskutek dokonanych modernizacji lub ulepszenia;- konieczności krótkoterminowego przedłużenia okresu ubezpieczenia.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty dla Części 2 - Zadania C Zamawiający stosować będzie następujące kryteria: a. cena oferty 50 %b. klauzule dodatkowe 50 %Ad. a). Ocena punktowa za cenę oferty .Maksymalną ilość punktów (200 pkt) otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową. Punkty będą przyznawane wg następującego wzoru C = C min x 200 pkt C o gdzie: C min - cena brutto oferty najtańszej C o - cena brutto oferty ocenianejPozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru.Ad. b). Ocena punktowa za klauzule dodatkowePrzy ocenie punktowej za klauzule dodatkowe najwyższą notę 200 punktów otrzyma oferta, w której zostaną zaakceptowane wszystkie dodatkowe klauzule fakultatywne określone w Rozdziale IV - Karta Ryzyka do niniejszej specyfikacji (Zadanie C).W przypadku braku akceptacji klauzul fakultatywnych, Zamawiający odejmie Wykonawcy za każdą skreśloną klauzulę 8 pkt, z wyjątkiem n/w gdzie:- za skreśloną KLAUZULĘ ZAKRESU UBEZPIECZENIA ALL RISKS - Zamawiający odejmie 48 pkt.Po potrąceniach uzyskamy Sumę punktów za klauzule wg wzoru:Ilość punktów za klauzule przyznana ofercie = (Suma punktów za klauzule w ofercie badanej / Suma punktów oferty, która uzyskała najwięcej punktów po potrąceniach) x 200 punktów.W przypadku, jeżeli wszystkie oferty podlegające badaniu uzyskają po potrąceniach 0pkt, ilość punktów za klauzule przyznana ofercie = (Suma punktów za klauzule w ofercie badanej /Suma punktów możliwa maksymalnie do uzyskania 200pkt.) x 200 punktów.W przypadku, gdy w postępowaniu złożono jedną ofertę niepodlegającą odrzuceniu ilość punktów za klauzule przyznana ofercie = (Suma punktów za klauzule w ofercie badanej /Suma punktów możliwa maksymalnie do uzyskania 200pkt.) x 200 punktówOgólna ilość punktów zostanie przeliczona wg wzoru:Liczba otrzymanych punktów = (liczba punktów za cenę oferty (max 200 pkt.) x 50%) + (l.p. za klauzule dodatkowe (max 200 pkt.) x 50%) Maksymalnie Wykonawca za ofertę może uzyskać 200 punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzule dodatkowe
4.3.6.) Waga: 50,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty dla Części 2 - Zadania C Zamawiający stosować będzie następujące kryteria: a. cena oferty 50 %b. klauzule dodatkowe 50 %Ad. a). Ocena punktowa za cenę oferty .Maksymalną ilość punktów (200 pkt) otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową. Punkty będą przyznawane wg następującego wzoru C = C min x 200 pkt C o gdzie: C min - cena brutto oferty najtańszej C o - cena brutto oferty ocenianejPozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru.Ad. b). Ocena punktowa za klauzule dodatkowePrzy ocenie punktowej za klauzule dodatkowe najwyższą notę 200 punktów otrzyma oferta, w której zostaną zaakceptowane wszystkie dodatkowe klauzule fakultatywne określone w Rozdziale IV - Karta Ryzyka do niniejszej specyfikacji (Zadanie C).W przypadku braku akceptacji klauzul fakultatywnych, Zamawiający odejmie Wykonawcy za każdą skreśloną klauzulę 8 pkt, z wyjątkiem n/w gdzie:- za skreśloną KLAUZULĘ ZAKRESU UBEZPIECZENIA ALL RISKS - Zamawiający odejmie 48 pkt.Po potrąceniach uzyskamy Sumę punktów za klauzule wg wzoru:Ilość punktów za klauzule przyznana ofercie = (Suma punktów za klauzule w ofercie badanej / Suma punktów oferty, która uzyskała najwięcej punktów po potrąceniach) x 200 punktów.W przypadku, jeżeli wszystkie oferty podlegające badaniu uzyskają po potrąceniach 0pkt, ilość punktów za klauzule przyznana ofercie = (Suma punktów za klauzule w ofercie badanej /Suma punktów możliwa maksymalnie do uzyskania 200pkt.) x 200 punktów.W przypadku, gdy w postępowaniu złożono jedną ofertę niepodlegającą odrzuceniu ilość punktów za klauzule przyznana ofercie = (Suma punktów za klauzule w ofercie badanej /Suma punktów możliwa maksymalnie do uzyskania 200pkt.) x 200 punktówOgólna ilość punktów zostanie przeliczona wg wzoru:Liczba otrzymanych punktów = (liczba punktów za cenę oferty (max 200 pkt.) x 50%) + (l.p. za klauzule dodatkowe (max 200 pkt.) x 50%) Maksymalnie Wykonawca za ofertę może uzyskać 200 punktów
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają nw. warunki udziału dotyczące : 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, Zamawiający wymaga zarejestrowania podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów : O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy - Ubezpieczyciele posiadający uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej na terenie RP, na warunkach określonych w Ustawie z dnia 11 września 2015r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. 2019 poz. 381 z późn. zm.).W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, warunek musi spełniać każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.3) sytuacji ekonomicznej i finansowej : Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie .4 ) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie .3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.b) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.c) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawcą, \ który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Zezwolenie Ministra Finansów (jeżeli Wykonawca uzyskał zezwolenie przed dniem 1 stycznia 2004 r.) lub właściwego Organu Nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczeń objętych zamówieniem lub- potwierdzenie wydane przez właściwy Organ Nadzoru o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w przypadku rozpoczęcia działalności przed 28 sierpnia 1990 r. lub- odpowiednie zezwolenie na wykonywanie tej działalności w zakresie ubezpieczeń objętych zamówieniem w państwie, w którym ma swoją siedzibę lub potwierdzenie wydane przez właściwy Organ Nadzoru o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
w celu potwierdzenia spełniania przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego w Rozdziale 4 IDW, Wykonawca przedłoży Ogólne Warunki Ubezpieczenia mające zastosowanie odpowiednio do ubezpieczeń objętych zamówieniem
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Ogólne Warunki Ubezpieczenia mające zastosowanie odpowiednio do ubezpieczeń objętych zamówieniem
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo. Nie dotyczy to spółki cywilnej, o ile upoważnienie/ pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, może wynikać albo z dokumentu pod taką nazwą albo z umowy podmiotów wspólnie składających ofertę (dołączonej do oferty).3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Żaden z Wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania, co oznacza, iż oświadczenie w tym zakresie musi złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziałuw postępowaniu potwierdza jego spełnienie.5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany postanowień zawartej umowy możliwe są jedynie w trybie art. 455 ustawy Pzp. Zmiana Umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.2. Przesłanki i zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zawarto w proponowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego - załącznik Tom II SWZ.3. Dokonanie zmiany umowy w zakresie podanym w pkt. 2 wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenie propozycji zmiany przez Zamawiającego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII - PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-04 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym za pośrednictwem ,,Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-04 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-02
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE
Zmiana umowy może być dokonana w sytuacji zaistnienia wpływu okoliczności związanych z wystąpieniem pandemii, w tym COVID-19 (wirus SARS-CoV-2) lub wprowadzenia w Polsce stanu epidemii lub stanu wyjątkowego, na należyte wykonanie niniejszej umowy, pod warunkiem potwierdzenia wystąpienia tego wpływu przez Wykonawcę stosownymi oświadczeniami lub dokumentami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.