eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Organizacja (zaplanowanie i przeprowadzenie) działań dotyczących promocji zdrowia i profilaktyki raka jelita grubego w formie indywidualnych spotkań informacyjno- edukacyjnych



OGŁOSZENIE Z DNIA 2021-02-24


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o.
Adres: Gdańsk
Województwo: pomorskie




PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:
Organizacja (zaplanowanie i przeprowadzenie) działań dotyczących promocji zdrowia i profilaktyki raka jelita grubego w formie indywidualnych spotkań informacyjno- edukacyjnych

Miasto: Gdańsk

Województwo: pomorskie

CPV:
85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85.10.00.00 - Usługi ochrony zdrowia
85.12.10.00 - Usługi medyczne
85.14.00.00 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: usługi

Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony

Termin składania ofert: 2021-03-04


TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja ( zaplanowanie i przeprowadzenie) działań dotyczących promocji zdrowia i profilaktyki raka jelita grubego w formie indywidualnych spotkań informacyjno- edukacyjnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: Szpital św. Wojciecha al. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221964385
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowe Ogrody 1-6
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-803
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 768-46-26
1.5.8.) Numer faksu: 58 761-46-29
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@copernicus.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.copernicus.gda.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja ( zaplanowanie i przeprowadzenie) działań dotyczących promocji zdrowia i profilaktyki raka jelita grubego w formie indywidualnych spotkań informacyjno- edukacyjnych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c66271f2-767a-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010298
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy - usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt nr PPM.05.04.02-22-0005/17 pn. Profilaktyka raka jelita grubego szansą na wydłużenie aktywności zawodowej mieszkańców województwa pomorskiego, będącego częścią realizowanych projektów w ramach działania 05.04. Zdrowie na rynku pracy Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/copernicus/aukcje
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/copernicus/aukcje
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa Internet Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu ,,cookies" oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli. Korzystanie z platformazakupowa.pl odbywać może się wyłącznie na zasadach i w zakresie wskazanym w Regulaminie dostępnym na stronie internetowej platformazakupowa.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D10.251.1.F.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Organizacji indywidualnych spotkań dot. promocji zdrowia i profilaktyki raka jelita grubego w siedzibie oferenta:o 207 godzin w okresie od dnia podpisania umowy do 30.06.2021 r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia

85121000-3 - Usługi medyczne

85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W kryterium CENA Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie wartości brutto podanych w Formularzu oferty.Liczba punktów, jaką można uzyskać w kryterium Cena, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru: Cmin / Cbad x waga kryterium, gdzie o Cmin - najniższa cena ze złożonych ofert,o Cbad - cena badanej oferty.W kryterium KWALIFIKACJE Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w Formularzu oferty.- Lekarz o dowolnej specjalizacji - 20 pkt- Pielęgniarka lub położna lub absolwent zdrowia publicznego- 0 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: KWALIFIKACJE OSÓB PRZEPROWADZAJĄCYCH SPOTKANIA NT. PROFILAKTYKI RAKA JELITA GRUBEGO, zwane dalej KWALIFIKACJE
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
W kryterium CENA Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie wartości brutto podanych w Formularzu oferty.Liczba punktów, jaką można uzyskać w kryterium Cena, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru: Cmin / Cbad x waga kryterium, gdzie o Cmin - najniższa cena ze złożonych ofert,o Cbad - cena badanej oferty.W kryterium KWALIFIKACJE Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w Formularzu oferty.- Lekarz o dowolnej specjalizacji - 20 pkt- Pielęgniarka lub położna lub absolwent zdrowia publicznego- 0 pkt
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Organizacji indywidualnych spotkań dot. promocji zdrowia i profilaktyki raka jelita grubego w siedzibie oferenta:o 207 godzin w okresie od dnia podpisania umowy do 30.06.2021 r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia

85121000-3 - Usługi medyczne

85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W kryterium CENA Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie wartości brutto podanych w Formularzu oferty.Liczba punktów, jaką można uzyskać w kryterium Cena, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru: Cmin / Cbad x waga kryterium, gdzie o Cmin - najniższa cena ze złożonych ofert,o Cbad - cena badanej oferty.W kryterium KWALIFIKACJE Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w Formularzu oferty.- Lekarz o dowolnej specjalizacji - 20 pkt- Pielęgniarka lub położna lub absolwent zdrowia publicznego- 0 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: KWALIFIKACJE OSÓB PRZEPROWADZAJĄCYCH SPOTKANIA NT. PROFILAKTYKI RAKA JELITA GRUBEGO, zwane dalej KWALIFIKACJE
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
W kryterium CENA Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie wartości brutto podanych w Formularzu oferty.Liczba punktów, jaką można uzyskać w kryterium Cena, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru: Cmin / Cbad x waga kryterium, gdzie o Cmin - najniższa cena ze złożonych ofert,o Cbad - cena badanej oferty.W kryterium KWALIFIKACJE Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w Formularzu oferty.- Lekarz o dowolnej specjalizacji - 20 pkt- Pielęgniarka lub położna lub absolwent zdrowia publicznego- 0 pkt
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Organizacja indywidualnych spotkań dot. promocji zdrowia i profilaktyki raka jelita grubego w lokalizacji Copernicus PL Sp. z o.o., ul. Nowe Ogrody 1-6 w Gdańsku.o 100 godzin w okresie od dnia podpisania umowy do 30.06.2021 r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia

85121000-3 - Usługi medyczne

85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W kryterium CENA Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie wartości brutto podanych w Formularzu oferty.Liczba punktów, jaką można uzyskać w kryterium Cena, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru: Cmin / Cbad x waga kryterium, gdzie o Cmin - najniższa cena ze złożonych ofert,o Cbad - cena badanej oferty.W kryterium KWALIFIKACJE Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w Formularzu oferty.- Lekarz o dowolnej specjalizacji - 20 pkt- Pielęgniarka lub położna lub absolwent zdrowia publicznego- 0 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: KWALIFIKACJE OSÓB PRZEPROWADZAJĄCYCH SPOTKANIA NT. PROFILAKTYKI RAKA JELITA GRUBEGO, zwane dalej KWALIFIKACJE
4.3.6.) Waga: 20
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
W kryterium CENA Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie wartości brutto podanych w Formularzu oferty.Liczba punktów, jaką można uzyskać w kryterium Cena, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru: Cmin / Cbad x waga kryterium, gdzie o Cmin - najniższa cena ze złożonych ofert,o Cbad - cena badanej oferty.W kryterium KWALIFIKACJE Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w Formularzu oferty.- Lekarz o dowolnej specjalizacji - 20 pkt- Pielęgniarka lub położna lub absolwent zdrowia publicznego- 0 pkt
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
a. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;b. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - dla części I,II:Wykonawca musi wykazać, że jest wpisany do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą zgodnie z ustawą z ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej. Dla części III Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.c. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - dla części I, II:Wykonawca musi posiadać aktualne OC zgodnie z RMF z dnia 29 kwietnia 2019 r w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą. Dla części III Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.d. zdolności technicznej lub zawodowej Potencjał osobowy- dla części I, II, III Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co najmniej jedną osobą dla każdego zadania spełniającą podane poniżej warunki:- Lekarz lub- Pielęgniarka lub Położna lub Osoba o ukończonym kierunku studiów - Zdrowie Publiczne. Potencjał techniczny- dla części I, IIZamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji niniejszego zamówienia publicznego: - pomieszczeniem w siedzibie Wykonawcy wydzielonym do organizacji spotkań informacyjno- edukacyjnych z uczestnikami Projektu,- min. 1 telefon lub komputer z dostępem do Internetu ( w przypadku telewizyt). Dla części III Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, które stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ.a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - zał. 5 do SWZ,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, które stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ.b) Wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 6 do SWZ.c) Wykaz sprzętu i pomieszczeń dostępnego Wykonawcy w celu realizacji zamówienia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 9 do Ogłoszenia- dot. pakietu I i II- zał. 7 do SWZ.d) Zaświadczenie o wpisie podmiotu leczniczego do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą- dot. pakietu I i II.e) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia- dot. pakietu I i II.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, które stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZskłada każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie potwierdza w szczególności brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu - o ile takie warunki są przewidziane zgodnie z ustępem § IX ust. 1 pkt 2 SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
dla części I i II: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy m. in. w zakresie: 1.1. terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia ,,siły wyższej" lub innych zdarzeń niezależnych od Wykonawcy, pod warunkiem, że Wykonawca niezwłocznie powiadomi na piśmie Zamawiającego o wystąpieniu tych okoliczności. Przesunięcie terminu wykonania umowy następuje o ilość dni, w których wystąpiły ww. okoliczności uniemożliwiające wykonanie umowy; Przez termin ,,siła wyższa" rozumie się zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, któremu nie można zapobiec, w szczególności działania przyrody (np. powódź), akty władzy ustawodawczej i wykonawczej (np. zmiana przepisów prawa) oraz niektóre zaburzenia życia zbiorowego (np. zamieszki uliczne, strajki), przy czym istotnym elementem jest brak możliwości zapobieżenia nie tyle samemu zjawisku co jego następstwom; 1.2. zmiany organizacyjnej w strukturze Zamawiającego lub Wykonawcy;1.3. zmian technicznych, technologicznych w przypadku, gdy są one korzystniejsze dla Zamawiającego, niż te istniejące w chwili zawarcia umowy - w takim przypadku zostanie dokonana zmiana umowy w zakresie przedmiotu niniejszej umowy bez zmiany jej wartości brutto;1.4. sposobu wykonania przedmiotu umowy - w przypadku, w którym służyć to będzie podniesieniu standardu wykonania przedmiotu zamówienia, dostosowania do potrzeb Zamawiającego lub wynikać będzie z czynników zewnętrznych i nie będzie to wykraczało poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SWZ ani nie zwiększy wynagrodzenia Wykonawcy1.5. maksymalnej ilości godzin przeznaczonych na realizację zadania, tj. dopuszcza się możliwość ich zmniejszenia do 165, jeśli wynika to ze zmian wprowadzanych we Wniosku o dofinansowanie Projektu. Zamawiający o tym fakcie powiadomi Wykonawcę w formie pisemnej..dla części III: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy m. in. w zakresie: 1.1. terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia ,,siły wyższej" lub innych zdarzeń niezależnych od Wykonawcy, pod warunkiem, że Wykonawca niezwłocznie powiadomi na piśmie Zamawiającego o wystąpieniu tych okoliczności. Przesunięcie terminu wykonania umowy następuje o ilość dni, w których wystąpiły ww. okoliczności uniemożliwiające wykonanie umowy; Przez termin ,,siła wyższa" rozumie się zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, któremu nie można zapobiec, w szczególności działania przyrody (np. powódź), akty władzy ustawodawczej i wykonawczej (np. zmiana przepisów prawa) oraz niektóre zaburzenia życia zbiorowego (np. zamieszki uliczne, strajki), przy czym istotnym elementem jest brak możliwości zapobieżenia nie tyle samemu zjawisku co jego następstwom; 1.2. zmiany organizacyjnej w strukturze Zamawiającego lub Wykonawcy;1.3. zmian technicznych, technologicznych w przypadku, gdy są one korzystniejsze dla Zamawiającego, niż te istniejące w chwili zawarcia umowy - w takim przypadku zostanie dokonana zmiana umowy w zakresie przedmiotu niniejszej umowy bez zmiany jej wartości brutto;1.4. sposobu wykonania przedmiotu umowy - w przypadku, w którym służyć to będzie podniesieniu standardu wykonania przedmiotu zamówienia, dostosowania do potrzeb Zamawiającego lub wynikać będzie z czynników zewnętrznych i nie będzie to wykraczało poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SWZ ani nie zwiększy wynagrodzenia Wykonawcy;1.5. maksymalnej liczby godzin przeznaczonych na realizację zadania, tj. dopuszcza się możliwość ich zmniejszenia do 72, jeśli wynika to ze zmian wprowadzanych we Wniosku o dofinansowanie Projektu. Zamawiający o tym fakcie powiadomi Wykonawcę w formie pisemnej..
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII - PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-04 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać elektronicznie za pomocą platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/copernicus/aukcje.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-04 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.