eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Usługa szkoleniowa: ,,Technolog robót wykończeniowych w budownictwie"



OGŁOSZENIE Z DNIA 2021-02-23


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres: Chełm
Województwo: lubelskie




PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:
Usługa szkoleniowa: ,,Technolog robót wykończeniowych w budownictwie"

Miasto: Chełm

Województwo: lubelskie

CPV:
80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: usługi

Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony

Termin składania ofert: 2021-03-05


TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa szkoleniowa: ,,Technolog robót wykończeniowych w budownictwie"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110259460
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Niepodległości 1
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 562 76 97
1.5.8.) Numer faksu: 82 562 76 68
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: luch@praca.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pupchelm.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa szkoleniowa: ,,Technolog robót wykończeniowych w budownictwie"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90f214d6-75d5-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009818
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004453/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Szkolenie "Technolog robót wykończeniowych w budownictwie"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy - usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu

,,Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie chełmskim i mieście Chełm (V)" realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 -2020, Oś Priorytetowa I, Działanie 1.1, Poddziałanie 1.1.1.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.pupchelm.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Ofertę wraz z załącznikami oraz oświadczenia wstępne należy złożyć poprzez https://miniportal.uzp.gov.pl Dokumenty inne niż oferty wraz z załącznikami, oświadczenia wstępne należy przekazać na adres poczty: abrodziak@pupchelm.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w formacie danych pdf, doc, docs, rtf, xps, odt. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem osobistym. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) znajdującej się pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/InstrukcjaUzytkownikaSystemuMiniPortalePUAP.pdf Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień dokumentów elektronicznych oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa szkolenia: ,,Technolog robót wykończeniowych w budownictwie"Źródło finansowania: szkolenie w całości finansowane jest ze środków publicznych, realizowane w ramach projektu ,,Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie chełmskim i mieście Chełm (V)" realizowanym w ramach PO WER 2014 - 2020, Oś Priorytetowa I, Działanie 1.1, Poddziałanie 1.1.1 Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników szkolenia kwalifikacji zawodowych technologa robót wykończeniowych w budownictwie po otrzymaniu przez nich pozytywnego wyniku egzaminu czeladniczego oraz przygotowanie ich do wykonywania pracy w tym zawodzie.Liczba godzin szkolenia: 250 godzin na każdego uczestnika, w tym: co najmniej 200 godzin zajęć praktycznych. Zajęcia praktyczne z podziałem uczestników szkolenia na co najmniej 2 grupy.Liczba osób do przeszkolenia: 15 osób tj. 1 grupa 15 osobowaPrzewidywany termin realizacji szkolenia: marzec-kwiecień 2021 r.Miejsce realizacji szkolenia: Miasto Chełm.Na uczestnika szkolenia powinno przypadać max. 50 dni szkolenia+ egzamin czeladniczy.Realizacja szkolenia powinna odbyć się według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu na każdego uczestnika szkolenia, w dni powszednie od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni świątecznych w godzinach 8.00-18.00 (5 godzin zegarowych zajęć dziennie nie więcej niż 8). Godzina zegarowa szkolenia obejmuje 60 minut i obejmuje 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwy.Program szkolenia powinien obejmować tematykę obowiązującą na egzaminie czeladniczym w zawodzie technologa robót wykończeniowych w budownictwie zgodnie ze standardami wymagań będących podstawą przeprowadzania egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe. Standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych wrazz informacją nt. zawodów są dostępne na stronie: www.kwalifikacje.praca.gov.pl.Każdy uczestnik szkolenia musi mieć zapewnioną realizację wszystkich tematów określonych w programie szkolenia oraz zajęcia praktyczne przygotowujące do egzaminu czeladniczego. Wówczas Wykonawca winien dołączyć informację opisową o sposobie organizacji zajęć praktycznych tj. dokładnie podać miejsce realizacji zajęć i w sposób szczegółowy wymienić narzędzia, sprzęt, materiały itp., jakie będą wykorzystywane podczas zajęć praktycznych.Wykonawca zapewni optymalną ilość narzędzi, sprzętu, materiałów itp. do realizacji zajęć praktycznych, dostosowaną do liczby uczestników szkolenia, przedstawiając wykaz narzędzi, sprzętu, materiałów itp. planowanych do realizacji zajęć praktycznych.W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada narzędzi, materiałów, sprzętu należy dołączyć do formularza ofertowego dokument (uwierzytelnioną przez Wykonawcę kopię) potwierdzający, prawo do dysponowania tymi urządzeniami umożliwiającymi przeprowadzenie zajęć praktycznych.Program szkolenia powinien obejmować, m.in:1. zajęcia teoretyczne:? bezpieczeństwo i higiena pracy oraz ochrona przeciwpożarowa, podstawowe przepisy prawa pracy,? rachunkowość zawodowa,? podstawowe zasady ochrony środowiska,? wybrane przepisy prawa pracy,? prowadzenie własnej działalności gospodarczej,? materiałoznawstwo budowlane,? technologia robót budowlanych,? rysunek i dokumentacja techniczna,? zasady obmiarowania robót budowlanych,? kalkulacja kosztów,? prace murarskie i tynkarskie,? wykonywanie sufitów podwieszanych,? wykonywanie gładzi tynkarskich,? okładziny ścienne i podłogowe,? malowanie emulsyjne i olejne2. zajęcia praktyczne.Każda osoba powinna otrzymać na własność:o odzież roboczą tj.: obuwie, rękawice, spodnie, bluzę lub koszulę z długim rękawem, niezbędne do realizacji zajęć praktycznych zgodnie z przepisami bhpo co najmniej jeden podręcznik dotyczący zakresu szkolenia przygotowujący uczestnika szkolenia do zdania egzaminu czeladniczego /nie może być on kopiowany/o brulion w twardej oprawie A4/96 kartek,o teczkę do przechowywania i transportu dokumentów,o długopis,o kolorowy zakreślacz,Wykonawca winien zapewnić uczestnikom szkolenia podczas trwania szkolenia:- serwis kawowy /kawa, herbata, napoje, ciastka/,- materiały związane z zapewnieniem bezpieczeństwa sanitarno-epidemiologicznego podczas zajęć m.in.: środki do dezynfekcji rąk lub rękawiczki jednorazowe, maseczki jednorazowe, środki do dezynfekcji sprzętu.Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i opłacenia egzaminu czeladniczego przed komisją egzaminacyjną izby rzemieślniczej po zakończonym szkoleniu i poinformowania Zamawiającego o terminie ww. egzaminu i jego wynikach.Każdy uczestnik szkolenia ma przystąpić do egzaminu wewnętrznego i czeladniczego.Egzamin czeladniczy przed Komisją Egzaminacyjną Izby Rzemieślniczej powinien zostać zorganizowany bezpośrednio po zakończeniu szkolenia. Szkolenie winno gwarantować 100% zdawalność. W przypadku uzyskania przez uczestników szkolenia negatywnego wyniku egzaminu przed Komisją Egzaminacyjną Izby Rzemieślniczej, Wykonawca zobowiąże się do koordynowania działań dotyczących ustalenia poprawkowego egzaminu państwowego najpóźniej w ciągu 3 tygodni od ukończenia szkolenia oraz poinformowania uczestników i Zamawiającego o terminie egzaminu/-ów.Miejsce zajęć teoretycznych i praktycznych, dokumentacja szkoleniowa, materiały szkoleniowe i zaświadczenia o ukończeniu kursu powinny być oznakowane zgodnie z odpowiednimi logotypami projektu, których wzór będzie dołączony do umowy szkoleniowej. Wyżej wymienione szkolenie winno zakończyć się otrzymaniem:? zaświadczeń o ukończeniu szkolenia zawierające elementy określone w § 71 ust.4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r (Dz. U. z 2014 r. poz. 667) w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy z informacją, że szkolenie realizowane było w ramach projektu ,,Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie chełmskim i mieście Chełm (V)" realizowanym w ramach PO WER 2014 - 2020, Oś Priorytetowa I, Działanie 1.1, Poddziałanie 1.1.1.? świadectw czeladniczych (w przypadku pozytywnego egzaminu państwowego)
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kadry w prowadzeniu szkoleń będących przedmiotem zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:a) posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: a) posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (zgodnie z ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004r (Dz.U. z 2020 r. poz. 1409 z późn. zm.), 3)sytuacji ekonomicznej lub finansowej:a) nie zalegają z opłacaniem podatków i opłat w Urzędzie Skarbowym oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych,2.Dysponują potencjałem technicznym:- w przypadku zajęć teoretycznych: zajęcia teoretyczne winny być prowadzone w lokalu przestronnym i przewiewnym, który posiada dostęp do pomieszczeń sanitarnych oraz winien gwarantować w trakcie zajęć wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy oraz p.poż. w tym zakresie. Ponadto sala wykładowa powinna być wyposażona w pomoce dydaktyczne i sprzęt /stoliki, krzesła, tablicę, sprzęt multimedialny/, umożliwiający prawidłową realizację kształcenia będącego przedmiotem zamówienia,- w przypadku zajęć praktycznych: Wykonawca zapewni narzędzia, materiały, sprzęt niezbędny do realizacji części praktycznej szkolenia oraz podczas egzaminu czeladniczego zgodne ze standardami wymagań będących podstawą przeprowadzania egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe m.in.: materiały malarskie, sprzęt i narzędzia do malowania, przybory pomiarowe, sprzęt i narzędzia do układania tapet, narzędzia do przygotowania podłoża: szpachle, szlifierki, przybory do szlifowania itp., materiały podłogowe i izolacyjne, materiały do wykonywania podkładów i mocowania posadzki, materiały do wykończenia i konserwacji podłogi, materiały i narzędzia do robót murarskich i okładzinowych, materiały i narzędzia do robót stolarskich i szklarskich. Zajęcia praktyczne winny być realizowane z podziałem uczestników szkolenia na co najmniej 2 grupy w ramach każdego szkolenia.3. Dysponują kadrą dydaktyczną:-w przypadku zajęć teoretycznych- co najmniej 1 osoba posiadająca wykształcenie min. średnie kierunkowe zgodne z przedmiotem zamówienia oraz udokumentowane doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 2 szkoleń teoretycznych będących przedmiotem zamówienia, -w przypadku zajęć praktycznych - co najmniej 1 osoba/ na grupę posiadająca udokumentowane doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 2 szkoleń praktycznych będących przedmiotem zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru są możliwe w przypadkach wskazanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy są możliwe ponadto gdy zachodzi co najmniej jedna z okoliczności o których mowa w art. 455 ustawy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII - PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-05 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-05 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.