eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobyłka › Wykonanie sieci teleinformatycznej w MSPZOZ w Kobyłce



OGŁOSZENIE Z DNIA 2021-02-18


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Miejski Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kobyłce
Adres: Kobyłka
Województwo: mazowieckie

Telefon: -



PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:
Wykonanie sieci teleinformatycznej w MSPZOZ w Kobyłce

Miasto: Kobyłka

Województwo: mazowieckie

CPV:
45.00.00.00 - Roboty budowlane
45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne
45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony

Termin składania ofert: 2021-03-05


TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie sieci teleinformatycznej w MSPZOZ w Kobyłce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kobyłce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017172050
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żymirskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Kobyłka
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-230
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 786 22 44
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mspzoz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mspzoz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie sieci teleinformatycznej w MSPZOZ w Kobyłce
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0d77c66-71ec-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008707
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001014/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 WYKONANIE SIECI TELEINFORMATYCZNEJ
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.mspzoz.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mspzoz.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: - miniPortalu który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,- ePUAPu dostępnego pod adresem: /mspzoz/SkrytkaESP - poczty elektronicznej: sekretariat@mspzoz.pl.- strony internetowej ; www.mspzoz.pl.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.mspzoz.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): tak
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): tak
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/01-1/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 0,00
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie sieci teleinformatycznej wraz z dedykowaną instalacją elektryczną systemem monitoringu, telekomunikacją, systemem alarmowym oraz kontrolą dostępu w pomieszczeniach zajmowanych przez MSPZOZ w Kobyłce
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: CENA [C] - 60,00%RĘKOJMIA[R] - 40,00%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: RĘKOJMIA
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
a. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym jeżeli wykonawca , przedstawi OŚWIADCZENIE , że;o posiada zdolność do występowania w obrocie gospodarczymi o brak podstaw do wykluczenia go z udziału w postępowaniu .b. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli wykonawca , przedstawi OŚWIADCZENIE , że;o posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej związanej z realizacją przedmiotu zamówienia , o ile wynika to z odrębnych przepisów.c. sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że;o posiada dokumenty potwierdzające, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimum 200.000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych);d. zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający określa minimalne warunki w tym zakresie, tj.: A] d o ś w i a d c z e n i a: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył o minimum 1 robotę budowlaną polegającą na budowie instalacji systemu teleinformatycznego w obiektach medycznych nie mniejszej niż 200.000,00 złotych brutto* (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) dla ww. zakresu. Przez wartość 1 roboty budowlanej Zamawiający rozumie łączną wartość wykonywanych robót w ramach 1 umowy (1 zadania inwestycyjnego). B] k w a l i f i k a c j i z a w o d o w y c h: Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże iż dysponuje osobą, która będzie pełnić funkcję;o kierownika budowy**, posiadającą uprawnienia do prowadzenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych.o kierowanie robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji teletechnicznych
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: w zakresie art.108 ust.1 pkt 5 ustawy , o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej [ ustawa o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r poz.1076 i 1086)]- wzór- załącznik nr 5 do SWK,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - złożenie OŚWIADCZENIA wzór- załącznik nr 1 do SWK - WYKAZ DOŚWIADCZENIA [wraz z dowodami] - wzór- załącznik nr 2.1 do SWK, - WYKAZ OSÓB [wraz z uprawnieniami] - wzór- załącznik nr 2.2 do SWK,- Dokument [np.; POLISA] potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
o OŚWIADCZENIE WYKONAWCY potwierdzające zgodność oferowanych dostaw, usług lub robót budowlanych z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub opisie kryteriów oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia - załącznik nr 1 do SWK;o PRZEDMIAR/KOSZTORYS OFERTOWY- załącznik nr 1.1 do SWZ , o OŚWIADCZENIA - załącznik nr 4, 5
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
OŚWIADCZENIA - załącznik nr 4, 5
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z zapisami SWZ i ustawą PZP
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający wymaga podpisania umowy zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII - PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-05 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-05 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE
Informujemy, że SWZ wraz z załącznikami dostępny jest na stronie internetowej www.mspzoz.pl

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.