eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › Dostawa soli drogowej do utrzymania dróg powiatowych w sezonie 2020/2021



OGŁOSZENIE Z DNIA 2021-02-16


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W LEŻAJSKU
Adres: Leżajsk
Województwo: podkarpackie

Telefon: -



PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:
Dostawa soli drogowej do utrzymania dróg powiatowych w sezonie 2020/2021

Miasto: Leżajsk

Województwo: podkarpackie

CPV:
34.92.71.00 - Sól drogowa


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: dostawy

Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony

Termin składania ofert: 2021-02-24


TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa soli drogowej do utrzymania dróg powiatowych w sezonie 2020/2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W LEŻAJSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690587410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Polna 12
1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 172421181
1.5.8.) Numer faksu: 172421181
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@zdplezajsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdplezajsk.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa soli drogowej do utrzymania dróg powiatowych w sezonie 2020/2021
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d1c7cfb-709b-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007958
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001572/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa soli drogowej do utrzymania dróg powiatowych w sezonie 2020/2021
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_lezajsk
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_lezajsk
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacjaw postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywaniedokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonychw ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacjielektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 rokuo świadczeniu usług drogą elektroniczną.2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawyPzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasobysporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności wformatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w pkt. 8.1 składa się, podrygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisemzaufanym lub podpisem osobistym.3. W przedmiotowym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającyma Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanieinformacji odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem stronyhttps://platformazakupowa.pl/pn/zdp_lezajsk zwanej dalej Platformą. Wykonawcy winni zapoznać się zregulaminem Platformy, znajdującym się na stronie https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin , orazInstrukcjami dla Wykonawców (link: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje ), w którym zawartowymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznychkopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu.4. Wykonawca zamierzającywziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, powinien posiadać konto na Platformie.Rejestracja i konto na Platformie jest darmowe. Sposób założenia konta opisany został w instrukcji znajdującejsię pod linkiem:https://docs.google.com/document/d/1CETIe4hPE_fnKCUjWGpnw9yWhdbtc0YTlqtgUxMAwRo/editWykonawcaposiadający konto na Platformie ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz doformularza do komunikacji.Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencjielektronicznej zawarte są w pkt. 11 ROZDZIAŁU I SWZ.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_lezajsk
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związkuz przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniadyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),dalej ,,RODO", informuję, że: o administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zarządu DrógPowiatowych w Leżajsku, z siedzibą ul. Polna 12, 37 - 300 Leżajsk, telefon/fax 17 242 11 81o inspektoremochrony danych osobowych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Leżajsku jest Pani Małgorzata Stachura, email:iod@starostwo.lezajsk.pl;o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODOw celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego określonym w pkt 3.1,prowadzonym w trybie określonym w pkt. 2 SWZ.o odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lubpodmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z nia 11września 2019 roku Prawo zamówień publicznych - dalej zwaną ustawą Pzp;o Pani/Pana dane osobowe będąprzechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania oudzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje całyczas trwania umowy;o obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Panadotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikająz ustawy Pzp; o w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;o posiada Pani/Pan:? na podstawie art. 15 RODO prawodostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowaniaPani/Pana danych osobowych *;? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; ?prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, żeprzetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;o nie przysługujePani/Panu:? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;? prawodo przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;Na podstawie art. 21 RODO prawosprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danychosobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP.231.4.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa soli drogowej w ilości 85 ton
4.2.6.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, stosując następujące kryteria, gdzie:o Cena - 60pkt.o Czas reakcji - 40pkt.Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofertbędzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.W tokubadania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnieńdotyczących treści złożonejoferty, w tym zaoferowanej ceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samejgrupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów, zinnym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lubinformacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie doudziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej -załącznik nr 3 do ROZDZIAŁU I SWZ;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 300zł (słownie: trzysta złotych 00/100 PLN). Pozostałe informacje dotyczące wadium są zawarte w pkt. 14 ROZDZIAŁU I SWZ
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcyustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania izawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone dooferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,oświadczenia, o których mowa w pkt. 8.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia tepotwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy zWykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, któreroboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzającebrak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających sięo zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Umowa zostanie zawarta w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie i miejscu.Zamawiającywymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę na zasadach określonych we wzorze umowy,określonym w ROZDZIALE II SWZ.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy wstosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że wystąpiąokoliczności których nie można było wcześniej przewidzieć, a które przemawiają za koniecznościązmiany postanowień umowy określone we wzorze umowy zgodnie ROZDZIAŁEM II SWZ oraz art. 455ustawy Pzp.Wykonawca zobowiązany jest wykazać zaistnienie okoliczności wskazanych we wzorzeumowy poprzez przedłożenie stosownych ekspertyz, opinii, dokumentów, itp. z których będzie wynikaćkonieczność zmiany umowy.Wszelkie istotne zmiany treści umowy wymagają zgody obydwu stron iformy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.Wprowadzenie zmian nieistotnych wumowie wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.Podpisanie aneksu do umowywprowadzającego zmiany istotne powinno być poprzedzone, pod rygorem nieważności,sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego uzasadnienie.Konsekwencją zmiany umowy(aneksowania) może być w szczególności zmiana terminu zakończenia realizacji zadania, wydłużenieterminów obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII - PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-02-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_lezajsk
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-24 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.