Nazwa: TARCHOMIŃSKIE ZAKŁADY FARMACEUTYCZNE ,,POLFA" SPÓŁKA AKCYJNA
Adres: ul. Aleksandra Fleminga 2, 03-176 Warszawa
Województwo: mazowieckie
Telefon: +48 519 347 892
e-mail: zobacz email
www:
Osoba upoważniona do kontaktów:
Artur Proć
Telefon: +48 519 347 892
Email: zobacz email
Określenie przedmiotu zamówienia:
Z36/3558/1 - Modernizacja układu wody lodowej w budynku C80/P15
Miasto: Warszawa
Województwo: mazowieckie
CPV:
45.25.99.00 - Modernizacja zakładów
45.33.12.30 - Instalowanie urządzeń chłodzących
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Adres strony internetowej, na której dostępne są szczegóły przetargu:
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony
Termin składania ofert: 2022-05-25
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
W Postępowaniu Niepublicznym
Prowadzonym w Trybie Zapytania Ofertowego OTWARTEGO
Z36/3558/1 - Modernizacja układu wody lodowej w budynku C80/P15
Spis Treści
DEFINICJE: 3
I. INFORMACJE O ZAMAWIAJĄCYM.. 4
II. TRYB POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA. 4
1. Postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego otwartego. 4
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) ze zm.). 4
3. Postępowanie prowadzone jest na podstawie warunków i informacji zawartych w ogłoszeniu o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia (,,SIWZ", ,,Specyfikacja"). 4
4. Postępowanie prowadzone jest w celu zawarcia umowy. 4
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 4
IV. INFORMACJA DOTYCZĄCA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH, WARIANTOWYCH I ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH.. 4
V. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW ZE WSKAZANIEM OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI 5
VI. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA. 5
VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW... 5
VIII. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIA. 7
IX. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY. 8
X. WADIUM.. 8
XIII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ. 9
XIV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT. 9
XV. NEGOCJACJE HANDLOWE. 10
XVI. WYKLUCZENIE WYKONAWCY. 10
XVII. ODRZUCENIE OFERTY. 11
XVIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY. 11
XIX. INFORMACJA O TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY. 11
XX. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA. 12
XXI. WYJAŚNIENIA I ZMIANY W TREŚCI SIWZ. 12
XXII. ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA. 12
XXIII. PODWYKONAWCY. 13
XXIV. WALUTA POSTĘPOWANIA. 13
XXV. INFORMACJA DLA UCZESTNIKÓW POSTĘPOWAŃ O ZAMÓWIENIA NIEPUBLICZNE BĘDĄCYCH OSOBAMI FIZYCZNYMI. 13
Załączniki (dostępne na Platformie zakupowej Logintrade (https://polfa-tarchomin.logintrade.net/)
Załącznik nr 1 do SIWZ - wzór umowy
Załącznik nr 2 - Formularz ,,oferta";
Załącznik nr 3 - Opis Przedmiotu Zamówienia (URS/OPZ) wraz z załącznikami:
Ilekroć w dalszej części Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia jest mowa o:
I. INFORMACJE O ZAMAWIAJĄCYM
Nazwa i adres Zamawiającego:
TARCHOMIŃSKIE ZAKŁADY
FARMACEUTYCZNE ,,POLFA"
SPÓŁKA AKCYJNA
ul. Aleksandra Fleminga 2, 03-176 Warszawa
II. TRYB POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 1. Postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego otwartego. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) ze zm.). 3. Postępowanie prowadzone jest na podstawie warunków i informacji zawartych w ogłoszeniu o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia (,,SIWZ", ,,Specyfikacja"). 4. Postępowanie prowadzone jest w celu zawarcia umowy. III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
MODERNIZACJA ZASILANIA WODĄ OSMOTYCZNĄ BUDYNKU P18 zgodnie z załączonym URS, który stanowi Opis Przedmiotu Zamówienia.
Kody CPV:
45331230-7 - Instalowanie urządzeń chłodzących
45259900 - Modernizacja zakładów
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
IV. INFORMACJA DOTYCZĄCA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH, WARIANTOWYCH I ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH
V. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW ZE WSKAZANIEM OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Temat (nagłówek) wiadomości przekazywanej drogą elektroniczną musi rozpoczynać się numerem przedmiotowego postępowania nadanym przez Zamawiającego, tj. Z23/3558/1
Artur Proć
______ Menadżer Ds. Zakupów Inwestycyjnych
Dział Zakupów Produkcyjnych i Inżynieryjnych
tel: +48 519 347 892
Email: Artur.Proc@tzf.pl
VI. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIAWykonawca zobowiązuje się wykonać Przedmiot Umowy w czasie przestoju technologicznego oddziałów produkcyjnych w budynkach P15 oraz C80. Deklarowany termin przestoju określony został na 04 - 22.07.2022r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu przestoju na późniejszy.
Więcej na ten temat w par. 3 Umowy.
VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Zamawiający nie stawia innych szczególnych wymagań.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek postępowania dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, o ile Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, czyli prace instalacyjne dotyczące chłodnictwa przemysłowego.
Wykonawca wykazując spełnianie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, jeżeli podmioty te są spółkami dominującymi lub zależnymi w stosunku do Wykonawcy w rozumieniu Art. 4 § 1 pkt 4 Kodeksu spółek handlowych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
3) Dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia:
Zamawiający nie stawia innych szczególnych wymagań.
4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek postępowania, o ile Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej
500 000,00 zł netto.
5) Odbyli wizję lokalną celem weryfikacji zakresu prac opisanych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.
Osoby kontaktowe ze strony Zamawiającego w sprawie wizji lokalnej:
Ireneusz Wawer
Mobile: +48 512 000 625
Email: Ireneusz.Wawer@tzf.pl
B. Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia Niepublicznego zgodnie z Rozdziałem XVI SIWZ.
VIII. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIA
Wzór wykazu zamówień:
instalacyjne dotyczące chłodnictwa przemysłowego
Przedmiot zamówienia
Data wykonania
Podmiot, na rzecz którego zamówienie zostało wykonane
Referencje (nr pisma)
IX. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY
cena łączna netto oferty najtańszej
_______________________________________ x 100 pkt
cena łączna netto oferty ocenianej
X. WADIUM
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
XI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
1. Strony umawiają się, że tytułem zabezpieczenia należytego wykonania Umowy Wykonawca zobowiązuje się wnieść zabezpieczenie w wysokości 5% (słownie: pięć procent) wynagrodzenia netto Wykonawcy określonego w § 4 ust. 1 Umowy (zwane dalej ,,Kaucją gwarancyjną"). Kaucja gwarancyjna, o której mowa w zdaniu poprzednim stanowi zabezpieczenie wszelkich ewentualnych roszczeń Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy przez Wykonawcę.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia na zasadach ogólnych odszkodowania, jeżeli wartość szkody z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy, przewyższy kwotę Kaucji gwarancyjnej, o której mowa w ust. 1 powyżej.
3. Kaucja gwarancyjna, o której mowa w ust. 1 powyżej, wniesiona będzie przez Wykonawcę na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w częściach, tj. w wysokości 5% (słownie: pięć procent) wartości netto z każdej wystawionej przez Wykonawcę faktury najpóźniej w terminie do 5 dni od dnia wystawienia faktury.
4. Strony zgodnie postanawiają, że potrącenie wierzytelności wynikającej z faktury Wykonawcy z wierzytelnością z tytułu Kaucji gwarancyjnej uznane będzie za dopełnienie obowiązku wniesienia Kaucji gwarancyjnej.
5. W przypadku uzgodnionego przez Strony rozszerzenia zakresu Umowy i wartości wynagrodzenia Wykonawcy na mocy aneksu podpisanego przez Strony, wysokość Kaucji gwarancyjnej będzie odpowiednio zwiększona i będzie stanowiła 5% (słownie: pięć procent) nowego podwyższonego wynagrodzenia.
XII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferta powinna być oznaczona: Z36/3558/1
XV. NEGOCJACJE HANDLOWE
a) Wykonawców, którzy nie potwierdzili spełniania warunków udziału w postępowaniu, w tym nie spełnili innych wymagań określonych w ogłoszeniu o Zamówieniu, w SIWZ lub w zaproszeniu do składania ofert lub w zaproszeniu do negocjacji,
b) Wykonawców w stosunku, do których otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, o ile układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego,
c) Wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu,
d) Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych dokumentów, oświadczeń lub nie spełnili innych wymagań określonych w ogłoszeniu o Zamówieniu Niepublicznym, SIWZ lub w zaproszeniu do składania ofert lub w zaproszeniu do negocjacji, w którym określono warunki udziału w postępowaniu,
e) Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji,
f) Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
g) Wykonawców wpisanych na Listę Nierzetelnych Dostawców.
1. Zamawiający może odrzucić ofertę, jeżeli:
a) jej treść nie spełnia wymagań określonych w SIWZ,
b) złożona została przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w Postępowaniu,
c) Wykonawca w terminie trzech dni od przesłania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie oczywistej omyłki. Brak sprzeciwu Wykonawcy na dokonanie poprawienia ww. omyłki poczytuje się za wyrażenie zgody na jej dokonanie,
d) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów prawa.
2. Zamawiający poprawia w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z SIWZ lub zaproszeniem do składania ofert, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie informując o tym fakcie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
3. O odrzuceniu oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, którego oferta została odrzucona.
XVIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
XIX. INFORMACJA O TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY
XXII. ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
1) Wykonawców, którym przekazano SIWZ - w przypadku zakończenia Postępowania przed upływem terminu składania ofert,
2) wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty - w przypadku zakończenia Postępowania po upływie terminu składania ofert.
XXIII. PODWYKONAWCY
Podwykonawcom, po uzyskaniu uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego wydanej zgodnie i w terminie wynikającym z art. 6471 k.c. zgodnie z umową
uzyskania od Zamawiającego, pisemnej pod rygorem nieważności, zgody na powierzenie
wykonania projektu innemu podmiotowi.
XXIV. WALUTA POSTĘPOWANIA
Walutą postępowania jest polski złoty (PLN). Oferty należy składać w PLN.
XXV. INFORMACJA DLA UCZESTNIKÓW POSTĘPOWAŃ O ZAMÓWIENIA NIEPUBLICZNE BĘDĄCYCH OSOBAMI FIZYCZNYMI.
Zamawiający będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe, bo są mu niezbędne dla dokonania oceny Pani/Pana oferty w prowadzonym przez Zamawiającego postępowaniu o udzielenie zamówienia, o którym mowa w niniejszym SIWZ.
Wgląd w dane będą mieli pracownicy Zamawiającego.
Pani/Pana dane osobowe w zakresie imienia i nazwisk lub firmy Pani/Pana przedsiębiorstwa zostaną również, w razie wyboru Pani/Pana oferty jako najkorzystniejszej, opublikowane na platformie zakupowej Logintrade (https://polfa-tarchomin.logintrade.net/)
Dopuszcza się również po podpisaniu umowy w sprawie zamówienia przekazanie zainteresowanym osobom, w tym innym oferentom w tym postępowaniu, dokumentów związanych z przewodzonym postepowaniem o udzielenie zamówienia, które były przekazywane lub otrzymywane w jego trakcie. Ostateczną decyzję w tym zakresie podejmują TARCHOMIŃSKIE ZAKŁADY FARMACEUTYCZNE ,,POLFA" SPÓŁKA AKCYJNA.
Pracownicy Kontrahentów z którymi zamawiający zawarł umowy lub porozumienie na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
Podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych stanowi zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postepowaniu (art. 6 ust. 1 lit. a, ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 2016 r., w skrócie ,,RODO"), co oznacza, w tej sytuacji, że podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne jedna brak danych uniemożliwi Zamawiającemu dopuszczenie Pani/Pana do udziału w postępowaniu o zamówienie.
Dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia przetwarzane będą przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o zamówienie.
Ma Pani/Pan prawo do:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych będą TARCHOMIŃSKIE ZAKŁADY
FARMACEUTYCZNE ,,POLFA" SPÓŁKA AKCYJNA, ul. Aleksandra Fleminga 2, 03-176 Warszawa. Swoje prawa może Pan/Pani zrealizować (lub uzyskać więcej informacji) komunikując się z nami poprzez: iod@polfa-tarchomin.com.pl
więcej: przetargi w Warszawie »
więcej: Modernizacja zakładów »
Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą: