eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Województwo Śląskie › Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych do jednostek organizacyjnych Zamawiającego - z podziałem na trzy pakiety: I. Dezynfekcja rąk; II. Powierzchnia i narzędzia; III. Antyseptyka



OGŁOSZENIE Z DNIA 2021-06-10


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Fundacja "Unia Bracka"
Adres: Kokota 172, 41-711 Ruda Śląska
Województwo: śląskie

Telefon: 322401065 wew. 172
e-mail: zobacz email
www:

Osoba upoważniona do kontaktów:
Agnieszka Mól
Telefon: 32 240 10 65 wew. 172
Email: zobacz email


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:
Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych do jednostek organizacyjnych Zamawiającego - z podziałem na trzy pakiety: I. Dezynfekcja rąk; II. Powierzchnia i narzędzia; III. Antyseptyka

Miasto: Województwo Śląskie

Województwo: śląskie


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: dostawy

Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony

Termin składania ofert: 2021-06-16


TREŚĆ PRZETARGU

 

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych do jednostek organizacyjnych Zamawiającego - z podziałem na trzy pakiety: I. Dezynfekcja rąk, II. Powierzchnia i narzędzia, III. Antyseptyka.

2. Zamówienia dla poszczególnych jednostek organizacyjnych będą sporządzane raz na kwartał w formie zamówień cząstkowych. Maksymalny czas dostawy przedmiotu zamówienia do jednostek organizacyjnych w terminie do 5 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia cząstkowego.

3.Zamawiający zastrzega możliwość zamówień doraźnych - w sprawach pilnych, gdy wyraźnie zaznaczy to Zamawiający - Wykonawca ma obowiązek dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie do 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia doraźnego.

4. Zamawiający wymaga przeszkolenia personelu w zakresie właściwego zastosowania, działania i użytkowania oferowanych preparatów - w ilości zgodnie z potrzebami Zamawiającego.

5. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty kart technicznych dla wszystkich produktów posiadających takie karty, ze wskazaniem numeru pakietu oraz pozycji z formularza asortymentowo-cenowego której dotyczą (w porządku numerycznym zgodnym z opisem produktów podanym w załączniku nr 2 do SWZ - formularz asortymentowo-cenowy).Aktualne karty charakterystyki oraz karty techniczne należy dostarczyć do każdej jednostki organizacyjnej po zawarciu umowy przed pierwszą dostawą (w formie elektronicznej lub papierowej).

6. Okres realizacji umowy:24 miesiące od daty zawarcia umowy.

7. Czas gwarancji: minimum 12 miesięcy od daty dostawy przedmiotu zamówienia.

8. Czas reklamacji: 3 dni robocze od dnia zgłoszenia.



ZAŁĄCZNIKI DO PRZETARGU:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.