OGŁOSZENIE Z DNIA 2021-06-10
Nazwa: Fundacja "Unia Bracka"
Adres: Kokota 172, 41-711 Ruda Śląska
Województwo: śląskie
Telefon: 322401065 wew. 172
e-mail: zobacz email
www:
Osoba upoważniona do kontaktów:
Agnieszka Mól
Telefon: 32 240 10 65 wew. 172
Email: zobacz email
Określenie przedmiotu zamówienia:
Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych do jednostek organizacyjnych Zamawiającego - z podziałem na trzy pakiety: I. Dezynfekcja rąk; II. Powierzchnia i narzędzia; III. Antyseptyka
Miasto: Województwo Śląskie
Województwo: śląskie
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony
Termin składania ofert: 2021-06-16
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych do jednostek organizacyjnych Zamawiającego - z podziałem na trzy pakiety: I. Dezynfekcja rąk, II. Powierzchnia i narzędzia, III. Antyseptyka.
2. Zamówienia dla poszczególnych jednostek organizacyjnych będą sporządzane raz na kwartał w formie zamówień cząstkowych. Maksymalny czas dostawy przedmiotu zamówienia do jednostek organizacyjnych w terminie do 5 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia cząstkowego.
3.Zamawiający zastrzega możliwość zamówień doraźnych - w sprawach pilnych, gdy wyraźnie zaznaczy to Zamawiający - Wykonawca ma obowiązek dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie do 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia doraźnego.
4. Zamawiający wymaga przeszkolenia personelu w zakresie właściwego zastosowania, działania i użytkowania oferowanych preparatów - w ilości zgodnie z potrzebami Zamawiającego.
5. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty kart technicznych dla wszystkich produktów posiadających takie karty, ze wskazaniem numeru pakietu oraz pozycji z formularza asortymentowo-cenowego której dotyczą (w porządku numerycznym zgodnym z opisem produktów podanym w załączniku nr 2 do SWZ - formularz asortymentowo-cenowy).Aktualne karty charakterystyki oraz karty techniczne należy dostarczyć do każdej jednostki organizacyjnej po zawarciu umowy przed pierwszą dostawą (w formie elektronicznej lub papierowej).
6. Okres realizacji umowy:24 miesiące od daty zawarcia umowy.
7. Czas gwarancji: minimum 12 miesięcy od daty dostawy przedmiotu zamówienia.
8. Czas reklamacji: 3 dni robocze od dnia zgłoszenia.
- ogoszenieoprzetargu.pdf (659Kb) - Ogłoszenie o przetargu
- pytanienr1.pdf (389Kb) - Pytanie nr 1
- pytanienr2.pdf (776Kb) - Pytanie nr 2
- pytanienr3.pdf (1709Kb) - Pytanie nr 3
- pytanienr4.pdf (302Kb) - Pytanie nr 4
- regulaminprzetargw2020wyd_xi-1.pdf (8368Kb) - Regulamin Przetargów
- specyfikacjawarunkwzamwienia.pdf (3994Kb) - Specyfikacja Warunków Zamówienia
- zaczniknr1doswz-formularzofertowy.odt (24Kb) - Formularz Ofertowy
- zaczniknr2doswz-formularzasortymentowo-cenowy.ods (27Kb) - Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy
- zaczniknr2doswz-formularzasortymentowo-cenowywrazzopisemprzedmiotuzamwienia.pdf (835Kb) - Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia
- zaczniknr3doswz-wykazjednostekorganizacyjnychzamawiajcego.pdf (321Kb) - Wykaz jednostek
- zaczniknr4doswz-wykazwykonanychdostaw.doc (30Kb) - Wykaz dostaw
- zaczniknr5adoswz-owiadczeniewykonawcyoposiadanejpolisieoc.pdf (158Kb) - Oświadczenie Wykonawcy w sprawie polisy OC
- zaczniknr5doswz-owiadczeniewykonawcy.pdf (408Kb) - Oświadczenie Wykonawcy
- zaczniknr6doswz-wzrumowy.pdf (3721Kb) - Wzór umowy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »