eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubicz Dolny › Wyk. p.t. + Rb dla przebud. skrzyżo. ul. Szkolnej i Mostowej w Grębocinie, przebud. DG nr 100754C ul. Dolina Drwęcy w Młyńcu Drugim, DG nr 100858C (ul. Sokola) i 101300C (ul. Geodezyjna) w Złotorii.



OGŁOSZENIE Z DNIA 2021-03-25


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: GMINA LUBICZ
Adres:



PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:
Wyk. p.t. + Rb dla przebud. skrzyżo. ul. Szkolnej i Mostowej w Grębocinie, przebud. DG nr 100754C ul. Dolina Drwęcy w Młyńcu Drugim, DG nr 100858C (ul. Sokola) i 101300C (ul. Geodezyjna) w Złotorii.

Miasto: Lubicz Dolny

Województwo: kujawsko-pomorskie

CPV:
45.00.00.00 - Roboty budowlane
45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg
71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony

Termin składania ofert: 2021-04-14


TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wyk. p.t. + Rb dla przebud. skrzyżo. ul. Szkolnej i Mostowej w Grębocinie, przebud. DG nr 100754C ul. Dolina Drwęcy w Młyńcu Drugim, DG nr 100858C (ul. Sokola) i 101300C (ul. Geodezyjna) w Złotorii.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBICZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Toruńska 21
1.5.2.) Miejscowość: Lubicz Dolny
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-162
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lubicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyk. p.t. + Rb dla przebud. skrzyżo. ul. Szkolnej i Mostowej w Grębocinie, przebud. DG nr 100754C ul. Dolina Drwęcy w Młyńcu Drugim, DG nr 100858C (ul. Sokola) i 101300C (ul. Geodezyjna) w Złotorii.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d773430-8d5b-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022977
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007465/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa dróg gminnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.lubicz.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.lubicz.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja Zamawiającego z wykonawcami będzie odbywała się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z. 2020 r. poz. 344).2. Minimalne wymagania sprzętowe: komputer z systemem operacyjnym Windows XP/ 7 i nowszy, dostępu do internetu.3. Zamawiający korzysta z ogólnodostępnych i bezpłatnych aplikacji do ogłaszania postępowań, szyfrowania i składania ofert oraz komunikacji elektronicznej.4. Składanie ofert oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, stanowiących uzupełnienie oferty między Zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu aplikacji do szyfrowania ofert na adres Zamawiającego określony w rozdziale 12 ust. 1 SWZ, zgodnie z zasadami określonymi w niniejszej SWZ.5. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia (z wyłączeniem dokumentów, o których mowa w ust. 4, dotycząca: zgłaszania pytań i udzielanie odpowiedzi oraz przekazywanie informacji pomiędzy Zamawiającym i wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z. 2020 r. poz. 344) na adres Zamawiającego: zamowienia@lubicz.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych jest Gmina Lubicz, adres: ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz. Z administratorem możesz się skontaktować:? tradycyjną pocztą pod adresem: Urząd Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz; ? przez Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej dostępną na stronie: https://epuap.gov.pl;? poprzez e-mail: info@lubicz.pl;? telefonicznie: 56 621 21 00.
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ORG.271.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przebudowa skrzyżowania ul. Szkolnej i Mostowej w Grębocinie.Opis przedmiotu zamówienia- część 1Przedmiotem zamówienia jest:o wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z wszelkimi niezbędnymi uzgodnieniami i dokonanie skutecznego zgłoszenia w Starostwie Powiatowym,o wykonanie na jej podstawie robót budowlanych dla przebudowy skrzyżowania ul. Mostowej i ul. Szkolnej w Grębocinie.1. Dokumentację projektowo - kosztorysową należy wykonać w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy. 2. W ramach dokumentacji projektowo - kosztorysowej Wykonawca przygotuje w ilości po 3 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej (zapisane w formie edytowalnej i nieedytowalnej):o projekt budowlany branży drogowej wraz z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) oraz kompletem dokumentów i uzgodnień niezbędnych do skutecznego zgłoszenia robót w Starostwie Powiatowym,o projekt stałej organizacji ruchu - 2 egz.o szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB),o przedmiary robót, o kosztorysy ofertowe.3. W ramach prac projektowych Wykonawca dodatkowo:o uzyska i zaktualizuje mapy geodezyjne do celów projektowych (w przypadku zgłoszenia aktualnych map),o uzyska opinię Z.U.D.P.,o opracuje projekty wykonawcze stanowiące podstawę do wykonania robót,o przygotuje i zatwierdzi projekt czasowej organizacji ruchu w ilości 2 egz.,o przedstawi sposoby usunięcia kolizji, w przypadku ich wystąpienia z istniejącą infrastrukturą podziemną.4. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu propozycję rozwiązań przebudowy skrzyżowania ul. Szkolnej i ul. Mostowej, celem uzyskania pozytywnej opinii.5. Po zatwierdzeniu dokumentacji projektowej Wykonawca:o opracuje plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),o wykonana roboty budowlane w oparciu o opracowaną dokumentację,o zapewni obsługę geodezyjną przed, w trakcie i po zakończeniu robót budowlanych,o przeprowadzi wymagane próby i badania.6. W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca:o przeprowadzi czynności nadzoru autorskiego określone w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.),o wyjaśni wątpliwości dotyczące rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji,o uzupełni szczegóły dokumentacji projektowej oraz wyjaśni wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji,o zapewni ścisłą współpracę ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego,o wykona czynności związane ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego,o przeprowadzi bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych,o na każde wezwanie Zamawiającego przybędzie w ustalone miejsce, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji. 7. W ramach wykonywania prac budowlanych Wykonawca, na podstawie opracowanej i uzgodnionej w/w dokumentacji projektowej:o wykona roboty budowlane na podstawie powyższych projektów, po wytyczeniu trasy przez uprawnionego geodetę,o w przypadku ich występowania, odtworzy trawniki i tereny zielone, przylegające do miejsc prowadzenia robót drogowych,o uporządkuje obszar przyległy do terenu prowadzonych robót,o wykonana obmiary ilości zrealizowanych robót,o sporządzi geodezyjną inwentaryzację powykonawczą,o przeprowadzi wymagane badania i pomiary kontrolne zgodnie z wymogami STWIORB; wyniki badań przekaże do akceptacji Zamawiającego,o przygotuje rozliczenie końcowe i sporządzi operat kolaudacyjny w ilości 2 egz., zawierający protokół przekazania terenu budowy, protokoły robót zanikających, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdania techniczne, oświadczenie kierownika budowy, zgodnie z art. 57 ust. 1 pkt 2 i ust 1a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.), inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, dokumentację projektową z naniesionymi zmianami powstałymi podczas robót budowlanych.8. Ulice Mostowa i Szkolna przebiegają przez teren gminy Lubicz w miejscowości Grębocin. Są to drogi gminne w rozumieniu ustawy o drogach publicznych o klasie technicznej dróg "L".9. Szacowana powierzchnia skrzyżowania objęta zakresem wynosi 480 m2.10. Zakres inwestycji obejmuje:1) na odcinku, gdzie występują tereny zielone i droga gruntowa:1. Zdjęcie warstwy humusu na terenach zielonych objętych zakresem prac2. Rozebranie górnej warstwy istniejącej konstrukcji gruntowej (betonowej) na odcinku ul. Szkolnej3. Korytowanie wraz z profilowaniem4. Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr 10 cm5. Wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy o gr. analogicznie 15 cm i 5cm z kruszywa frakcji: 0-31,5mm,6. Wykonanie sprysku z emulsji asfaltowej w ilości 0,5 l/m2,7. wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno-bitumicznej gr. 5cm8. Wykonanie sprysku z emulsji asfaltowej w ilości 0,5 l/m2,9. Wykonie warstwy ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej gr. 5cm,2) na odcinku, gdzie występuje nawierzchnia bitumiczna:1. Frezowanie nawierzchni2. Wykonanie sprysku asfaltowego z emulsji asfaltowej w ilości 0,5l/m23. Wykonanie nakładki asfaltowej - warstwa ścieralna z masy mineralno-bitumicznej gr. 5cm 11. Kształt ronda dostosować do istniejących warunków, uwypuklić i odpowiednio oznakować.12. Szczegółowy opis zawarty jest w Programie Funkcjonalno Użytkowym, stanowiącym załącznik do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej nr 100754C ul. Dolina Drwęcy w miejscowościach Młyniec Drugi i Józefowo.Opis przedmiotu zamówienia - część 2Przedmiotem zamówienia jest:o wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z wszelkimi niezbędnymi uzgodnieniami i uzyskanie decyzji Zezwolenie na realizację inwestycji drogowej (ZRID),o wykonanie na jej podstawie robót budowlanych, w zakresie wskazanym w załączniku nr 1 dla przebudowy drogi gminnej nr. 100754C - ulicy Dolina Drwęcy w miejscowościach Młyniec Drugi i Józefowo Gmina Lubicz, na odcinku o długości 2 156,00 m.1. Dokumentację projektowo - kosztorysową należy wykonać w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy.2. W ramach dokumentacji projektowo - kosztorysowej Wykonawca przygotuje w ilości po 3 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej (zapisane w formie edytowalnej i nieedytowalnej):o projekt budowlany branży drogowej wraz informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) oraz kompletem dokumentów i uzgodnień niezbędnych do uzyskania decyzji ZRID,o szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB),o przedmiary robót, o kosztorysy ofertowe.3. W ramach prac projektowych Wykonawca dodatkowo:o uzyska i zaktualizuje mapę geodezyjną do celów projektowych (w przypadku zgłoszenia aktualnych map),o uzyska opinię Z.U.D.P.,o opracuje projekty wykonawcze stanowiące podstawę do wykonania robót,o przygotuje i zatwierdzi projekt czasowej organizacji ruchu w ilości 2 egz.,o przedstawi sposoby usunięcia kolizji, w przypadku ich wystąpienia z istniejącą infrastrukturą podziemną.4. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu propozycję rozwiązań przebudowy ulicy Dolina Drwęcy na przedmiotowym odcinku, celem uzyskania pozytywnej opinii.5. Po zatwierdzeniu dokumentacji projektowej Wykonawca:o opracuje plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),o wykonana roboty budowlane w oparciu o opracowaną dokumentację, w zakresie wskazanym w załączniku nr 1.o zapewni obsługę geodezyjną przed, w trakcie i po zakończeniu robót budowlanych,o przeprowadzi wymagane próby i badania.6. W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca:o przeprowadzi czynności nadzoru autorskiego określone w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.),o wyjaśni wątpliwości dotyczące rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji,o uzupełni szczegóły dokumentacji projektowej oraz wyjaśni wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji,o zapewni ścisłą współpracę ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego,o wykona czynności związane ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego,o przeprowadzi bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych,o na każde wezwanie Zamawiającego przybędzie w ustalone miejsce, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji. 7. W ramach wykonywania prac budowlanych Wykonawca, na podstawie opracowanej i uzgodnionej w/w dokumentacji projektowej:o wykona roboty budowlane, w zakresie wskazanym w załączniku nr 1 na podstawie powyższych projektów, po wytyczeniu trasy przez uprawnionego geodetę,o w przypadku ich występowania, odtworzy trawniki i tereny zielone, przylegające do miejsc prowadzenia robót drogowych,o uporządkuje obszar przyległy do terenu prowadzonych robót,o wykonana obmiary ilości zrealizowanych robót,o sporządzi geodezyjną inwentaryzację powykonawczą,o przeprowadzi wymagane badania i pomiary kontrolne zgodnie z wymogami STWIORB; wyniki badań przekaże do akceptacji Zamawiającego,o przygotuje rozliczenie końcowe i sporządzi operat kolaudacyjny w ilości 2 egz., zawierający protokół przekazania terenu budowy, protokoły robót zanikających, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdania techniczne, oświadczenie kierownika budowy, zgodnie z art. 57 ust. 1 pkt 2 i ust 1a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.), inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, dokumentację projektową z naniesionymi zmianami powstałymi podczas robót budowlanych.8. Droga gminna nr 100754C - ulica Dolina Drwęcy przebiega przez teren gminy Lubicz w miejscowościach Młyniec Drugi i Józefowo od drogi powiatowej nr. 2009C do granicy gminy. Klasa techniczna drogi: "L".9. Przebudowa drogi jest planowana na odcinku gruntowym od kończącej się jezdni mineralno-asfaltowej w okolicy posesji nr 69, ul. Dolina Drwęcy Młyniec Drugi do granicy Gminy (z Gminą Ciechocin), długość odcinka do przebudowy:w zakresie opracowania dokumentacji projektowej - 2 156 m,w zakresie wykonania robót budowlanych - 833 mo Szerokość jezdni - 5 mo Powierzchnia jezdni do przebudowy (roboty budowlane) - 4 165 m210. Zakres inwestycji obejmuje:1. Rozebranie górnej warstwy istniejącej konstrukcji gruntowej,2. Mechaniczne plantowanie istniejącej konstrukcji drogowej wraz z zagęszczeniem,3. Wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy o gr. analogicznie 20cm i 5cm z kruszywa frakcji: 0-31,5mm,4. Wykonanie sprysku z emulsji asfaltowej w ilości 0,5 l/m2,5. Wykonie warstwy ścieralnej o grubości 5 cm z masy mineralno-bitumicznej 6. Wykonanie poboczy o szerokości 0,5m po obu stronach jezdni:o warstwa dolna o grubości 15 cm z tłucznia frakcji 0-31,5mm,o warstwa górna o grubości 3 cm z tłucznia frakcji 0-16mm.11. Na odcinku jezdni od km około 0+723 - 0+823 konieczne będzie przesunięcie prawego skraju jezdni o średnią szerokość 2,0 m. W miejscach, w których konieczne jest przesunięcie jezdni należy wykonać korytowanie oraz konstrukcję:1. Wykonanie warstwy odsączającej o grubości 10 cm z piasku 2. Wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy o gr. analogicznie 20cm i 5cm z kruszywa frakcji: 0-31,5mm,3. Wykonanie sprysku z emulsji asfaltowej w ilości 0,5 l/m2,4. Wykonie warstwy ścieralnej o grubości 5 cm z masy mineralno-bitumicznej, 5. Wykonanie poboczy o szerokości 0,5m po obu stronach jezdni:o warstwa dolna o grubości 12 cm z tłucznia frakcji 0-31,5mm, o warstwa górna o grubości 3 cm z tłucznia frakcji 0-16mm, 12. Zjazdy publiczne oraz prywatne wykonać zgodnie z konstrukcją jezdni. Niweletę przebudowywanej drogi dowiązać do niwelety jezdni oraz zjazdów istniejących i wysokości istniejących bram do posesji.13. Szczegółowy opis zawarty jest w Programie Funkcjonalno Użytkowym, stanowiącym załącznik do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa dróg gminnych nr 100858C (ul. Sokola) i 101300C (ul. Geodezyjna) w miejscowości Złotoria.Opis przedmiotu zamówienia - część 3Przedmiotem zamówienia jest:o wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z wszelkimi niezbędnymi uzgodnieniami i uzyskanie decyzji zezwolenie na realizację inwestycji drogowej,o wykonanie na jej podstawie robót budowlanycho wykonanie projektu i wdrożenie stałej organizacji ruchu dla skrzyżowań drogi wojewódzkiej z drogami gminnymi dla przebudowy dróg gminnych nr 100858C (ul. Sokola) i 101300C (ul. Geodezyjna) w miejscowości Złotoria o łącznej długości 460 m.1. Dokumentację projektowo - kosztorysową należy wykonać w oparciu o niniejszy program funkcjonalno-użytkowy. 2. W ramach dokumentacji projektowo - kosztorysowej Wykonawca przygotuje w ilości po 3 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej (zapisane w formie edytowalnej i nieedytowalnej):o projekt budowlany branży drogowej wraz informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) oraz kompletem dokumentów i uzgodnień niezbędnych do uzyskania decyzji ZRID,o projekt stałej organizacji ruchu - 2 egz.o szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB),o przedmiary robót, o kosztorysy ofertowe.3. W ramach prac projektowych Wykonawca dodatkowo:o uzyska i zaktualizuje mapy geodezyjnych do celów projektowych (w przypadku zgłoszenia aktualnych map),o uzyska opinię Z.U.D.P.,o uzyska uzgodnienia oraz zatwierdzeni projekt stałej organizacji ruchu dla skrzyżowania ulicy Pomorskiej (drogi wojewódzkiej nr 654) z ulicą Geodezyjną i z ulicą Sokoląo przygotuje i zatwierdzi projekt czasowej organizacji ruchu w ilości 2 egz.,o przedstawi sposoby usunięcia kolizji, w przypadku ich wystąpienia z istniejącą infrastrukturą podziemną.4. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu propozycję rozwiązań przebudowy dróg gminnych nr 100858C (ul. Sokola) i 101300C (ul. Geodezyjna) w miejscowości Złotoria , celem uzyskania pozytywnej opinii.5. Po zatwierdzeniu dokumentacji projektowej Wykonawca:o opracuje plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),o wykonana roboty budowlane w oparciu o opracowaną dokumentację,o zapewni obsługę geodezyjną przed, w trakcie i po zakończeniu robót budowlanych,o przeprowadzi wymagane próby i badania.6. W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca:o przeprowadzi czynności nadzoru autorskiego określone w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.),o wyjaśni wątpliwości dotyczące rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji,o uzupełni szczegóły dokumentacji projektowej oraz wyjaśni wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji,o zapewni ścisłą współpracę ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego,o wykona czynności związane ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego,o przeprowadzi bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych,o na każde wezwanie Zamawiającego przybędzie w ustalone miejsce, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji. 7. W ramach wykonywania prac budowlanych Wykonawca, na podstawie opracowanej i uzgodnionej w/w dokumentacji projektowej:o wykona roboty budowlane na podstawie powyższych projektów, po wytyczeniu trasy przez uprawnionego geodetę,o wdroży zatwierdzony projekt zmiany stałej organizacji ruchu na skrzyżowaniach ul. Pomorskiej z ulicami Geodezyjną i Sokolą,o w przypadku ich występowania, odtworzy trawniki i tereny zielone, przylegające do miejsc prowadzenia robót drogowych,o uporządkuje obszar przyległy do terenu prowadzonych robót,o wykonana obmiary ilości zrealizowanych robót,o sporządzi geodezyjną inwentaryzację powykonawczą,o przeprowadzi wymagane badania i pomiary kontrolne zgodnie z wymogami STWIORB; wyniki badań przekaże do akceptacji Zamawiającego,o przygotuje rozliczenie końcowe i sporządzi operat kolaudacyjny w ilości 2 egz., zawierający protokół przekazania terenu budowy, protokoły robót zanikających, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdania techniczne, oświadczenie kierownika budowy, zgodnie z art. 57 ust. 1 pkt 2 i ust 1a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.), inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, dokumentację projektową z naniesionymi zmianami powstałymi podczas robót budowlanych.8. Ulice Geodezyjna i Sokola przebiegają przez teren gminy Lubicz w miejscowości Złotoria, Są to drogi gminne w rozumieniu ustawy o drogach publicznych. Klasa techniczna drogi dla obu ulic:"D".9. Stan istniejący dróg: gruntowe, długość odcinków do przebudowy - 240 m (ul. Sokola) i 220 m (ul. Geodezyjna)o Szerokość jezdni - 5,5 mo Łączna powierzchnia jezdni - 2 530 m210. Zakres inwestycji obejmuje:1) Na zjazdach z drogi wojewódzkiej nr 654, na odcinkach długości 21m - nawierzchnia z masy mineralno-bitumicznej:1. korytowanie2. Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr 10cm3. Wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy o gr. analogicznie 15cm i 5cm z kruszywa frakcji: 0-31,5mm,4. Wykonanie sprysku z emulsji asfaltowej w ilości 0,5 l/m2,5. wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno-bitumicznej gr. 5cm6. Wykonanie sprysku z emulsji asfaltowej w ilości 0,5 l/m2,7. Wykonie warstwy ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej gr. 5cm2) Na dalszych odcinkach - nawierzchnia utwardzona kruszywem:1. Korytowanie2. Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10cm3. Wykonanie dolnej warstwy podbudowy o gr. 15cm4. Wykonanie warstwy ścieralnej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (KŁSM) - gr. 10cm11. Szczegółowy opis zawarty jest w Programie Funkcjonalno Użytkowym, stanowiącym załącznik do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający uzna, iż Wykonawca zdolny do należytego wykonania zamówienia to taki, który wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie i prawidłowo ukończył:a1) co najmniej 2 zamówienia polegające na zaprojektowaniu i budowie lub przebudowie 2 dróg o długości min 100 mb klasy min. L, Z lub G, w technologii z masy asfaltowej, na podbudowie z kamienia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda. Przez zadanie wykonane, Zamawiający rozumie zadania doprowadzone do końca (zakończone protokołem odbioru końcowego), luba2) wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej 2 zamówienia polegające na budowie lub przebudowie 2 dróg o długości min 100 mb klasy min. L, Z lub G, w technologii z masy asfaltowej na podbudowie z kamienia o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każda. Przez zadanie wykonane, Zamawiający rozumie zadania doprowadzone do końca (zakończone protokołem odbioru końcowego)b) dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami i doświadczeniem odpowiednim dla funkcji, jakie zostaną im powierzone, lub zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób w odniesieniu do każdej części:b1) osoba proponowana na funkcję projektanta dróg, posiadająca uprawnienia budowlane, co najmniej od 4 lat (data wydania uprawnień budowlanych względem daty złożenia oferty - liczą się pełne lata kalendarzowe),bez ograniczeń do projektowania w specjalności drogowej,b2) osoba proponowana na funkcję sprawdzający dokumentacji branży drogowej, posiadająca uprawnienia budowlane, co najmniej od 4 lat (data wydania uprawnień budowlanych względem daty złożenia oferty- liczą się pełne lata kalendarzowe), bez ograniczeń do projektowania w specjalności drogowej.b3) osoba proponowana na funkcję kierownika budowy, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej - która posiada doświadczenie przy realizacji minimum dwóch dróg klasy min. L, Z lub G (pełniła funkcję kierownika budowy lub kierownika robót). Osoby wskazane przez wykonawcę w wykazie, o którym mowa wyżej muszą posiadać stosowne uprawnienia wydane na podstawie ustawy Prawo Budowlane i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. 2020 r., poz. 220 zez m.).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczeń z postępowania, wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony przewidują możliwość dokonania zmian umowy, o których mowa w poniższych ustępach.2. Termin wykonania przedmiotu umowy może zostać przedłużony o okres opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie ma lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w przypadkach określonych w proje4kcie umowy.3. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu wykonania umowy, jeżeli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących wyłącznie po stronie Wykonawcy. 4. Dopuszczalna jest zmiana Umowy, zarówno co do przedmiotu, terminu jej realizacji jak i wynagrodzenia jeżeli powstanie konieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji udostępnionej w postępowaniu przetargowym, w szczególności:1) w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy,2) w przypadku konieczności zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż ujęte w dokumentacji udostępnionej w postępowaniu przetargowym w sytuacji, jeżeli rozwiązania te będą miały znaczący wpływ na obniżenie kosztów realizacji robót lub obniżenie kosztów eksploatacji lub poprawę bezpieczeństwa lub skrócenie terminu realizacji Przedmiotu Umowy,3) w przypadku konieczności zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,4) w przypadku konieczności zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na niemożliwość ich realizacji stosownie do rozwiązań przewidzianych w dokumentacji udostępnionej w postępowaniu przetargowym, 5. Do każdej propozycji zmiany, inicjujący zmianę przedstawi: 1) opis propozycji zmiany, w tym wpływ na terminy wykonania,2) uzasadnienie zmiany,3) obliczenia uzasadniające ewentualną zmianę wynagrodzenia.6. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII - PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-14 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę zaszyfrowaną, wg zasad określonych w rozdziale 11 ust. 2 SWZ należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej za pomocą Platformy ePUAP na Elektroniczną Skrzynkę Podawczą Zamawiającego pod adresem: /5f5cvll25v/ESP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-14 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-13
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.