OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER
OWP/2007/04/20-2036415
Nazwa: Dom Pomocy Społecznej w Siemionkach
Adres: www.dpssiemionki.bip.net.pl , Siemionki 13 Siemionki
Województwo: kujawsko-pomorskie
Telefon: sprawy formalno-proceduralne: p. Adam Tomaszewski -ref. ds.kadr i zamówień publicznych
Fax: 523187623
e-mail: 523187623
Osoba upoważniona do kontaktów: sprawy merytoryczne: p. Dariusz Chudziński -Dyrektor
Określenie przedmiotu zamówienia:
Opis przedmiotu dostawy:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa i wędlin z drobiu przeznaczonych na wyżywienie dla Mieszkanek Domu Pomocy Społecznej w Siemionkach.
Nazwa asortymentu
CPV
Szacunkowa ilość zamówienia
w okresie obowiązywania
umowy
Kurczaki
15.11.21.30 - <a class='link_tekst_2' href='/Kurczeta'>Kurczęta</a>
418kg
Mielonka drobiowa
15.13.11.35 - <a class='link_tekst_2' href='/Wedliny-drobiowe'>Wędliny drobiowe</a>
23kg
Piersi z kurczaka z kością
15.11.22.10 - <a class='link_tekst_2' href='/Kawalki-kurczakow'>Kawałki kurczaków</a>
201kg
Porcja rosołowa z kurczaka
15.11.22.10 - <a class='link_tekst_2' href='/Kawalki-kurczakow'>Kawałki kurczaków</a>
184kg
Porcja rosołowa z kaczki
15.11.22.30 - <a class='link_tekst_2' href='/Kawalki-kaczek-gesi-i-perliczek'>Kawałki kaczek, gęsi i perliczek</a>
22kg
Parówki drobiowe
15.13.11.35 - <a class='link_tekst_2' href='/Wedliny-drobiowe'>Wędliny drobiowe</a>
42 kg
Polędwica drobiowa
15.13.11.35 - <a class='link_tekst_2' href='/Wedliny-drobiowe'>Wędliny drobiowe</a>
57kg
Pasztet drobiowy we folii cienkiej
15.13.11.31 - <a class='link_tekst_2' href='/Watrobianki'>Wątrobianki</a>
44kg
Skrzydła z kurczaka
15.11.22.10 - <a class='link_tekst_2' href='/Kawalki-kurczakow'>Kawałki kurczaków</a>
100kg
Serdelki drobiowe
15.13.11.35 - <a class='link_tekst_2' href='/Wedliny-drobiowe'>Wędliny drobiowe</a>
13kg
Schabik dworski drobiowy
15.13.11.35 - <a class='link_tekst_2' href='/Wedliny-drobiowe'>Wędliny drobiowe</a>
5kg
Udka z kurczaka
15.11.22.10 - <a class='link_tekst_2' href='/Kawalki-kurczakow'>Kawałki kurczaków</a>
423 kg
Udziec z indyka
15.11.22.20 - <a class='link_tekst_2' href='/Kawalki-indykow'>Kawałki indyków</a>
92kg
Wątroba drobiowa
15.11.23.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Watrobki-drobiowe'>Wątróbki drobiowe</a>
73kg
Kiełbasa biała drobiowa
15.13.11.35 - <a class='link_tekst_2' href='/Wedliny-drobiowe'>Wędliny drobiowe</a>
190kg
Żołądki drobiowe
15.11.40.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Podroby'>Podroby</a>
78kg
udziec golonkowy
15.11.22.20 - <a class='link_tekst_2' href='/Kawalki-indykow'>Kawałki indyków</a>
30kg
Mięso mielone drobiowe
15.13.00.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Produkty-miesne'>Produkty mięsne</a>
61kg
Ilości mięsa i wędlin z drobiu są szacunkowe i w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
Informacje ogólne o przedmiocie zamówienia oraz wyszczególnienie dodatkowych usług, które mają być wykonane w ramach umowy:
a) Przedmiot dostawy będzie dostarczany własnym transportem Oferenta bezpośrednio do magazynu Zamawiającego –Domu Pomocy Społecznej w Siemionkach; Siemionki 13, 88-324 Jeziora Wielkie.
b) Pojazdy transportujące przedmiot dostawy muszą spełniać wymogi wprowadzone do obowiązkowego stosowania w zakresie transportu żywności. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dostarczany zgodnie z zasadami Dobrej Praktyki Higienicznej (GHP).
c) Produkty muszą spełniać przewidziane przepisami prawa wymogi w zakresie bezpieczeństwa zdrowotnego żywności, a w tym gwarantować termin przydatności do spożycia odpowiedni dla norm przewidzianych dla danego produktu.
d) Realizacja odbywać się będzie sukcesywnie partiami w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego.
e) Poszczególne zamówienia będą składane przez wyznaczonego pracownika DPS-u w formie telefonicznej (lub pisemnej przez fax.). Oferent jest obowiązany zapewnić realizacje zamówienia najpóźniej następnego dnia po dacie złożenia zamówienia.
f) Zamówienia będą składane co najmniej raz w tygodniu i nie częściej jak dwa razy w tygodniu liczonym od poniedziałku do niedzieli. Za zgodą Dostawcy Zamawiający może składać częściej lub rzadziej zamówienia.
Kwestie szczegółowe są zawarte w SIWZ.
Informacje o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Termin wykonania zamówienia:
12 miesięcy
Rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy
Zakończenie: po dwunastu miesiącach od dnia podpisania umowy.
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
dom@dpssiemionki.pl
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
Kryteria oceny ofert: Kryteria oceny ofert i ich znacznie:1. W toku oceny oferty Zamawiający może żądać od Oferenta pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.2. Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie pzp. oraz w niniejszej SIWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane niżej kryterium wyboru.3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami :§ C- cena brutto – 100% znaczeniaOferta z najniższą ceną uzyska największą ilość punktów. Szczegółowy sposób oceny Ofert wg przyjętych w/w kryteriów § cena brutto oceniana będzie punktowo w skali 0-100 pkt.Liczba punktów liczona będzie w następujący sposób: Oznaczenia:C –cena,CN- Najniższa cena brutto wartości zamówienia z pośród wszystkich ofert (ogólna dla całości zamówienia),CB- Cena brutto wartości zamówienia oferty badanej (ogólna dla całości zamówienia). CNC = -------------------- x 100 (pkt). CB Cena będzie liczona zgodnie z zasadami rachunkowości do dwóch miejsc po przecinku, gdzie końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza. Oferta o najwyższej ilości punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą w rozumieniu art.2 pkt. 5 ustawy PZP oraz zgodnie z przedmiotowym kryterium oceny.
Termin składania ofert: 2007-05-07
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego:Dom Pomocy Społecznej Siemionki 1388-324 Jeziora Wielkiew Sekretariacie, nie później niż do dnia 07.05.2007 r. do godz. 1000 Informacje dodatkowe:Nr postępowania: DPS/ZP/342/V/07Termin związania ofertą upływa po 30 dniach od terminu składania ofert. Termin związania ofertą ulega zawieszeniu w przypadkach określonych w ustawie pzp.W uzasadnionych przypadkach co najmniej na 7 dni przed upływem terminu związania ofertą zamawiający może tylko raz zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty poprzez aukcję elektroniczną oraz nie przewiduje porozumiewania się z Wykonawcami drogą elektroniczną.Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium, ani zabezpieczenia wykonania umowy.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:A. Oferentem może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie.B. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Oferenci, składający ważną i odpowiednią ofertę, którzy :a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.C. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w SIWZ.- Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie ,,spełnia/ nie spełnia"", na podstawie dostarczonych dokumentów (w tym oświadczeń) wymaganych w Rozdziale V SIWZ.Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. D. Oferta zostanie odrzucona bez rozpatrywania gdy :a) jest niezgodna z ustawą,b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówieniae) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia ,f) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 PZP lub błędy w obliczeniu ceny,g) wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.Szczegóły zostały opisane w Rozdziale IV i V SIWZ.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych 2025/2026
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 14 im. Niezapominajki w Olsztynie na 2026 r.
- Dostawa od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r. artykułów spożywczych - różne suche, warzyw, owoców, mięs, wędlin i drobiu, nabiału do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 w Olsztynie na rok 2026.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 17 w Chorzowie, ul. Kasprowicza 1 - II/2025
więcej: Gęsi »





