eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › na wykonanie prac projektowych i montażowych windy w budynku szkoły przy ul. Banacha 17 w Słupsku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-06-23

Ogłoszenie nr 99986 - 2017 z dnia 2017-06-23 r.

Słupsk: na wykonanie prac projektowych i montażowych windy w budynku szkoły przy ul. Banacha 17 w Słupsku
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Pomorska Grupa Doradcza ul. Zbożowa 7/46, 81-020 Gdynia Adres poczty elektronicznej: przetargi@kamilzbroja.eu Numer telefonu: 500 205 198; Numer faksu: 59 841 33 49;
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi, krajowy numer identyfikacyjny 77127065600000, ul. ul. Stefana Banacha 17, 76200 Słupsk, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 59 841 79 50, faks 59 841 79 50 w. 31, e-mail kierownik_adm@gim4.slupsk.pl Adres strony internetowej (URL): http://www.gim4.slupsk.pl/


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na wykonanie prac projektowych i montażowych windy w budynku szkoły przy ul. Banacha 17 w Słupsku
Numer referencyjny PGD/SLUPSK/006
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego

II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje Program funkcjonalno - użytkowy stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ. 2. Kwota jaka Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 170.000,00 zł brutto. 3. Zamówienie obejmuje wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej, wykonanie i montaż windy osobowej wraz z szybem windowym wewnątrz budynku istniejącego oraz wykonanie niezbędnych prac budowlano - instalacyjnych i adaptacyjnych w budynku. 4. Szyb windowy ma znajdować się wewnątrz budynku, konstrukcję szybu stanowić będą ściany istniejące oraz elementy murowe i żelbetowe nowo projektowane. 5. Zamawiający wymaga, by winda spełniała wymagania normy dźwigowej PN-EN 81-1 i aktualne przepisy pożarowe i BHP oraz dyrektywy 95/16/WE Urządzenia Dźwigowe, ze zmianami wprowadzonymi dyrektywą 2006/42/WE Bezpieczeństwo Maszyn oraz z polskimi przepisami wdrażającymi postanowienia dyrektywy. Wymagane jest, by winda w momencie oddania do użytkowania spełniania obowiązujące normy i przepisy. 6. Wszystkie dostarczane produkty będą nowe i pochodzące z bieżącej produkcji. 7. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020, znajdującymi się na stronie internetowej: www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/, w tym w szczególności: a. Nowa infrastruktura wytworzona w ramach zamówienia powinna być zgodna z koncepcją uniwersalnego projektowania, bez możliwości odstępstw od stosowania wymagań prawnych w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnością wynikających z obowiązujących przepisów budowlanych. b. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania, opartego na ośmiu regułach: ? Użyteczność dla osób o różnej sprawności, ? Elastyczność w użytkowaniu, ? Proste i intuicyjne użytkowanie, ? Czytelna informacja, ? Tolerancja na błędy, ? Wygodne użytkowanie bez wysiłku, ? Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania, ? Percepcja równości (Regułę definiuje się w następujący sposób: "Projekt winien minimalizować możliwość postrzegania indywidualnego jako dyskryminujące" (źródło: Kondrad Kaletsch, 2009, The Eighth Principle of Universal Design [w:] Design for All [online]. Newsletter Design For All, Vol-4 march 2009. New Delhi: Institute of India 2009, str.67-72. [dostęp: 25 czerwca 2009]. Dostęp w Word Wide Web: http://www.designforall.in/newsletter_March2009.pdf,) jest to zgodne z art. 9 i 19 Konwencji, które wskazują na samodzielne i na równych prawach korzystanie ze środowiska zurbanizowanego, usług, produktów i dostępu do TIK w sposób, który nie prowadzi do dyskryminacji i stygmatyzacji z uwagi na niepełnosprawność). 8. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umów o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy osób wykonujących następujące czynności: a. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze b. Roboty fundamentowe c. Roboty murowe d. Montaż windy e. Roboty instalacyjne f. Roboty wykończeniowe i naprawcze. 9. Jeżeli gdziekolwiek w SIWZ lub w jej załącznikach pojawia się wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy to interpretować, że określenie ma jedynie charakter przykładowy, a Wykonawca sporządzając ofertę może uwzględnić wyrób każdego innego producenta lub marki, który jest równoważny, tzn. posiada co najmniej takie same lub korzystniejsze parametry jakościowe oraz standard wykonania w stosunku do podanych w SIWZ lub załącznikach przykładów.


II.5) Główny kod CPV): 71320000-7,
Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45111300-1, 45223000-6, 45313100-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Trybu zamówienia z wolnej ręki dokonano na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 4 Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia. W przeprowadzonym poprzednio postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego nie płynęły żadne oferty.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Przedsiębiorstwo Inżynieryjne PIRET, , ul. GRABOWA 6A lok.4, 80-060, Gdańsk, kraj/woj. pomorskie


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.