eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Wieliczka - etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-07

Wieliczka: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Wieliczka - etap II
Numer ogłoszenia: 99985 - 2012; data zamieszczenia: 07.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieliczka , ul. Powstania Warszawskiego 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 263 41 00, faks 12 278 68 60.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Wieliczka - etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie na terenie Gminy Wieliczka przydomowych oczyszczalni ścieków (dostawa, montaż, uruchomienie wraz wymaganymi odbiorami ) do tzw. stanu pod klucz, (PBOŚ) legitymujących się certyfikatem na zgodność z normą PN-EN 12566-3+A1:2009 w ilości 173 sztuk zgodnie z załączonym wykazem (zał. nr 11do SIWZ) w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zakres robót (opisany w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik do SIWZ) obejmuje zaprojektowanie i wykonanie kompletnych biologicznych oczyszczalni ścieków o przepustowości 0,9 m3/dobę, pracujących na bazie połączonej technologii zanurzonego złoża biologicznego i niskoobciążonego osadu czynnego z przyłączeniami kanalizacji sanitarnej z budynku, odprowadzeniem ścieków oczyszczonych - kopiec filtracyjny, drenaż, lub studnia chłonna (po wykonaniu testu perkolacyjnego), zasilaniem elektrycznym, rozruchem technicznym i technologicznym. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę odprowadzania oczyszczonych ścieków do cieku wodnego, lecz wówczas obowiązkiem Wykonawcy jest załatwienie wszelkich spraw formalno - prawnych z tym związanych, np. pozwolenia wodno-prawnego. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie dostawy, montażu i przyłączenia do budynków mieszkalnych przydomowych oczyszczalni ścieków, a w szczególności: wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwoleń na wykonanie robót poprzez złożenie zgłoszeń wraz z wymaganymi załącznikami stosownie do art. 29 ust.1 pkt 3 oraz art. 30 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tekst jednolity (Dz. U. z 2010 r. nr 243 poz.1623 z poźn. zm.) do Starosty Wielickiego ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka (Wydział Budownictwa i Gospodarki Nieruchomościami, ul. Sienkiewicza 13) roboty przygotowawcze w postaci urządzenia i zabezpieczenia placu budowy oraz geodezyjnego wytyczenia obiektów oczyszczalni, dostawa, montaż i uruchomienie 173 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków (PBOŚ) oraz pompowni ścieków, o ile będzie to niezbędne dla prawidłowej pracy. Wszystkie roboty powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz dokumentacją zgłoszeniową, dostawa i montaż elementów studni chłonnych lub innego sposobu rozsączenia ścieków, roboty ziemne, dostawa i montaż przyłączy kanalizacji sanitarnej, zasilania elektrycznego, przyłączenia kanalizacji sanitarnej z budynków mieszkalnych, wykonanie wentylacji wysokiej, rozruch techniczny i technologiczny oraz wykonanie pomiarów kompletnej oczyszczalni, przeszkolenie przyszłych użytkowników oczyszczalni w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń wraz z przekazaniem instrukcji obsługi, wykonanie dokumentacji powykonawczej, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej, oddanie oczyszczalni do użytkowania wraz z wymaganą dokumentacją przeprowadzenie prób końcowych (w tym rozruchu technologicznego) i nadzór nad próbami eksploatacyjnymi raport porealizacyjny, w którym zaprezentowane zostaną przez Wykonawcę wyniki w zakresie pozwalającym na stwierdzenie dotrzymania parametrów oczyszczenia ścieków. Zastosowane przez Wykonawcę urządzenia muszą spełniać następujące warunki: 1.1 Oczyszczalnie oraz pozostałe elementy instalacji muszą posiadać aprobatę techniczną wydaną przez IOŚ, nie wymagać stałej fachowej obsługi, gwarancja i rękojmia na wykonane roboty budowlane wraz z pełną dostawą będzie wynosić 5 lat od dnia ostatecznego odbioru, zaś elementy z tworzyw sztucznych muszą być objęte minimum 10 - letnią gwarancją. 1.2 Osadniki gnilne muszą spełniać normę PN-EN 12566-1 i być oznaczone znakiem CE, zapewniać całkowitą szczelność - wykonane jako zbiorniki monolityczne, zapewniać odporność na korozję i substancje agresywne w ściekach, posiadać częściowy podział na min. dwie komory dla wyeliminowania mieszania ścieków w okolicy filtra, posiadać łatwo dostępne włazy z pokrywami zapewniającymi szczelność, których konstrukcja zabezpiecza przed wydobywaniem się nieprzyjemnych zapachów powstałych w procesach fermentacyjnych. 1.3 Na odpływie ścieki oczyszczone muszą charakteryzować się wysoką skutecznością oczyszczania potwierdzoną badaniami sprawności hydraulicznej wg normy PN-EN 12566-3. 2 Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia Przydomowe oczyszczalnie ścieków będą montowane na działkach prywatnych osób. Gmina posiada prawo do dysponowania działkami na ten cel, zgodnie z umowami zawartymi pomiędzy Gminą Wieliczka a właścicielami nieruchomości. W związku z realizacją inwestycji na gruntach prywatnych, wymagane jest wcześniejsze uzgodnienie przez Wykonawcę z właścicielami nieruchomości terminu wejścia na plac budowy (nie krótszy niż 3 dni) Wykonawca ponosi wszelkie koszty za szkody wyrządzone osobom trzecim, powstałe w trakcie realizacji zadania. Wykonawca zobowiązuje się przywrócić teren budowy po zakończeniu robót do stanu pierwotnego. Zobowiązuje się Wykonawcę do wykonania dokumentacji fotograficznej przed rozpoczęciem realizacji zadania potwierdzonej przez właściciela nieruchomości oraz po zakończeniu inwestycji. 3 Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów i urządzeń własnych. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów aktualne dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie/wbudowanie (np. atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności). 4 Istnieje możliwość wizji w terenie. Zamawiający powiadomi beneficjentów końcowych oczekujących na realizację oczyszczalni po wcześniejszym zgłoszeniu przez Wykonawcę stosownego wniosku (ze względu na ochronę danych osobowych). Kod ze Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) CPV: 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45000000-7 Roboty budowlane 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45232421 -9 Roboty w zakresie oczyszczania ścieków 45232423-3 Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67. 1. 6 uPzp, polegających na wykonaniu 86 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.23.24.21-9, 45.23.24.23-3, 45.23.13.00-8, 45.31.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100).Wadium musi być wniesione do dnia 22.05.2012 r. do godz. 09:50. 2.Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) w gwarancjach bankowych 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. Nr 109. Poz.1158 oraz z późń. zm. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Małopolski Bank Spółdzielczy w Wieliczce, nr 07 8619 0006 0014 0200 4705 0036 W tytule przelewu należy podać: Wadium w postępowaniu na Budowę przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Wieliczka - etap II Za termin wniesienia wadium uznaje się termin wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale w Wydziale Finansowo-Księgowym UMiG w Wieliczce, ul. Limanowskiego 32, pok. nr 2 w godz. 8:00 - 16:00. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu, a w przypadku innej formy wadium należy przedłożyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię wadium. 4. Zwrot wadium: 4.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem Wykonawców, o których mowa w Art. 46 ust. 4a uPzp. 4.2. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z wniesieniem należytego zabezpieczenia wykonania umowy. 4.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 5.1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w Art. 26 ust. 3 uPzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w Art. 25 ust. 1 uPzp lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5.2. Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 4.1. jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość zaliczenia wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenie spełniania wymaganego warunku nastąpi poprzez udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, budowy co najmniej 50 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków wraz z dołączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ przy zastosowaniu formuły: złożył dokumenty potwierdzające spełnianie warunków/ nie złożył dokumentów potwierdzających spełniania warunków.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenie spełniania wymaganego warunku, nastąpi poprzez przedstawienie w wykazie, iż przy realizacji Zamówienia pracować będzie co najmniej: 1. Rodzaj uprawnień-jedna osoba z uprawnieniami w zakresie projektowania sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych*)Branża-instalacje wodociągowe i kanalizacyjne 2. Rodzaj uprawnień-jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych*), Branża-instalacje wodociągowe i kanalizacyjne 3. Rodzaj uprawnień- jedna osoba z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.*), Branża-elektryczna 4. Rodzaj uprawnień-Uprawniona jednostka geodezyjna, Branża-geodezyjna *) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 18 marca 2008 r. Uwaga. Zamawiający dopuszcza połączenie funkcji poszczególnych osób pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą funkcje wszystkich warunków wymaganych dla tych funkcji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Kart1 tytułow1 oferty - sporządzon1 według formularza stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o udzieleniu 5 letniej gwarancji i rękojmi licząc od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego oraz 10 letniej gwarancji na elementy z tworzyw sztucznych. - sporządzone według formularza stanowiącego zał. nr 7 do SIWZ. 3. Wskazanie tej części Zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - sporządzone według formularza stanowiącego zał. nr 8 do SIWZ, przy czym nie złożenie załącznika nr 8 do oferty jest rozumiane przez Zamawiającego, że Wykonawca wykona cały przedmiot zamówienia samodzielnie, bez powierzenia części zamówienia podwykonawcom. 4. Kosztorys ofertowy sporządzony według opisu przedmiotu zamówienia - punkt 3 nin. SIWZ. 5. Dowód wpłaty wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku (art. 144 ust. 1 uPzp): zmian nazwy, siedziby lub innych danych Wykonawcy, prośby Wykonawcy o udział lub zmianę podwykonawców, zmiany kierownika budowy, oraz innych osób wymienionych w wykazie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, w przypadkach uzasadnionych przez Wykonawcę (np. choroba, śmierć, utrata uprawnień, braku przynależności do stosownej Izby), pod warunkiem, iż nie będą to osoby o kwalifikacjach niższych niż osoby zastępowane, zmiany terminu wykonywania umowy wynikającą z przedłużającego się wykonawstwa robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, z powodu zdefiniowanej siły wyższej (w tym m. in. niekorzystnych warunków atmosferycznych) zmianę terminu wykonywania umowy wynikającą z przedłużających się procedur administracyjnych (np. związanych z zamówieniami publicznymi, pozyskiwaniem dodatkowych uzgodnień lub decyzji), zmniejszenie ilości zamówienia wynikające z faktu, iż realizacja tej części stała się dla Zamawiającego nieuzasadniona społecznie lub ekonomicznie. Rozliczenie w formie ryczałtu obowiązywać będzie dla 1 szt. oczyszczalni, zmiany technologii lub zastosowania materiałów dokonanych przez Zamawiającego, na wniosek Wykonawcy o zmianę formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy pod warunkiem zachowania jego ciągłości i bez zmniejszania jego wysokości, wszelkich zmian wynikających z konieczności dostosowania warunków już zawartej umowy do nowych uregulowań prawnych, zmiana podatku VAT, zmiana numerów działek wykazanych w zał. nr 11 do SIWZ, na których będą wykonywane oczyszczalnie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczka.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział ds. Inwestycji UMiG Wieliczka, 32-020 Wieliczka, ul. Sienkiewicza 2, pok. nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2012 godzina 09:50, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Wieliczce, 32-020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1 - sekretariat Burmistrza.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH PROGRAMU ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH NA LATA 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.